Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

silverblast
Member of the Soccer Project Association

Post by silverblast »

pelsen wrote:Muggenzifter :)
LOL
Nee serieus? Ik herinner me in een ver verleden eens een getal als 82 of mss zelf 85 gevonden te hebben... even mee bezig houden. :)

Edit: juist juist, vroeger kon het meer dan 80 zijn, nu niet meer, de formule is aangepast. :)
Het komt allemaal terug..
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

The Viper wrote: Die tactiek mag je me dan ook wel eens uitleggen!!
Ik ga je die tactiek niet uitleggen, want je hebt er een speciaal soort spelers voor nodig en die zijn er niet zoveel. Met andere woorden, dan blijft er niets meer voor ons over.
maikelcelis wrote:Dit seizoen alleen al heb ik 14mil 250K verdient, ik ben nu zelfs 10K plaatsen aan het bijzetten en heb nog 6mil over en dat is maar 10K minder dan vorig seizoen :wink: .

Als je het slim speelt, heb je veel geld, maar ik denk niet dat iemand dat gaat zeggen, want dan probeert iedereen het en lukt het niet meer.
Nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag gehad, is het omzet of winst die je heb behaald :?: Ik zelf heb vorig seizoen 70 miljoen omgezet met transfers, en ik had ongeveer 25 miljoen winst. Ik heb geen A-pelers verkocht, dit is puur uit handel ontstaan.
rpg_gamer wrote: Simpel toch :?:
Gewoon je grote talenten verkopen of spelers +80 en je hebt rap 20 M.
Ik had het over een beginned H team met 30 miloen omzet en die hebben nog geen spelers van 80+ als ze beginnen. Dus als je dat simpel vind, leg maar eens uit wat daar makelijk aan is :!: De sim is nu bezig, ik zal straks de link naar zijn geschiedenis posten, dan kan je het bekijken.

Edit: het was trouwens geen 30 maar 25 miljoen aan transfers. Z'on 30 M was de totale omzet. Hier is de link: http://www.soccerproject.com/team_histo ... amID=24620
Last edited by MARKLUIJTEN on Mon Dec 18, 2006 2:45 pm, edited 2 times in total.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
thomas_indahouse

Post by thomas_indahouse »

Spirit: De teamspirit is erg belangrijk, als je spelers een hechte groep vormen zullen ze beter presteren. Teamspirit is het groepsgevoel van je ploeg. Door wedstrijden te spelen en vooral te winnen verhoogt de teamspirit, transfers en bizarre managementsbeslissingen hebben echter een negatieve invloed. Op het einde van een seizoen wordt de team spirit gereset tot 90% van zijn waarde op dat moment (bvb. 90 wordt 81).
dit komt uit de regels van SP, wat ik niet snap is bizarre managementsbeslissingen, wat bedoelen ze daarmee?
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
kendedecker
Team President

Post by kendedecker »

Even een domme vraag waar ik het antwoord al bijna zeker van weet waar wil toch zeker zijn.

Je spelers trainen toch sneller bij een trainer die 100% dan bij ene die maar 30% heeft eh?
Manager van Team De Decker

Wie een vr wilt spelen mag me altijd uitdagen.
klenne

Post by klenne »

kendedecker wrote:Even een domme vraag waar ik het antwoord al bijna zeker van weet waar wil toch zeker zijn.

Je spelers trainen toch sneller bij een trainer die 100% dan bij ene die maar 30% heeft eh?
ja
http://www.freewebs.com/jaspi

team: Sint Matte FC
manager: kl3nn3
division: H707
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

kendedecker wrote:Even een domme vraag waar ik het antwoord al bijna zeker van weet waar wil toch zeker zijn.

Dat klopt :wink:

Staat ook bij regels puntje 11 :D
rpg_gamer F.223 (hervorming)
thomas_indahouse

rpg_gamer wrote:

rpg weet jij het antwoord toevallig op mijn vraag hierboven ergens :D
Manager van themissions
El buffalolo

Post by El buffalolo »

thomas_indahouse wrote:Spirit: De teamspirit is erg belangrijk, als je spelers een hechte groep vormen zullen ze beter presteren. Teamspirit is het groepsgevoel van je ploeg. Door wedstrijden te spelen en vooral te winnen verhoogt de teamspirit, transfers en bizarre managementsbeslissingen hebben echter een negatieve invloed. Op het einde van een seizoen wordt de team spirit gereset tot 90% van zijn waarde op dat moment (bvb. 90 wordt 81).
dit komt uit de regels van SP, wat ik niet snap is bizarre managementsbeslissingen, wat bedoelen ze daarmee?
Ze bedoelen wss een staff lid aanwerven en dan direct ontslaan
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
thomas_indahouse

El buffalolo wrote:
thomas_indahouse wrote:Spirit: De teamspirit is erg belangrijk, als je spelers een hechte groep vormen zullen ze beter presteren. Teamspirit is het groepsgevoel van je ploeg. Door wedstrijden te spelen en vooral te winnen verhoogt de teamspirit, transfers en bizarre managementsbeslissingen hebben echter een negatieve invloed. Op het einde van een seizoen wordt de team spirit gereset tot 90% van zijn waarde op dat moment (bvb. 90 wordt 81).
Ze bedoelen wss een staff lid aanwerven en dan direct ontslaan
aja ok , da was ik vergeten
thx
Manager van themissions
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

thomas_indahouse wrote:
rpg_gamer wrote:

bizarre managementsbeslissingen = rpg gamer van vroeger. Altijd van tactiek veranderen. spelers kopen en verkopen maar dan veel zodat je ts 0 is enz, stadion van 100.000 zetten en waar er gemiddeld maar 15.000 spelen. 300 M in kas hebben maar een team hebben dat op niks trekt.
Zo van die dingen dus :lol:
thomas_indahouse

rpg_gamer wrote:
thomas_indahouse wrote:
rpg_gamer wrote: Dat klopt :wink:

bizarre managementsbeslissingen = rpg gamer van vroeger. Altijd van tactiek veranderen. spelers kopen en verkopen maar dan veel zodat je ts 0 is enz, stadion van 100.000 zetten en waar er gemiddeld maar 15.000 spelen. 300 M in kas hebben maar een team hebben dat op niks trekt.
:D
als ge 300M in kas hebt kunt ge toch een gans top team bij elkaar kope :lol:
Manager van themissions
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

thomas_indahouse wrote:
rpg_gamer wrote:
thomas_indahouse wrote: rpg weet jij het antwoord toevallig op mijn vraag hierboven ergens :D
Toen had ik andere doelstellingen. Wou zoveel mogelijk records verbreken.

Had vb als records grootste stadion, grootste transfer ooit, Meeste transfers ooit.

Maar nu is mijn doelstelling veel simpeler. Gewoon in A geraken.
thomas_indahouse

rpg_gamer wrote:
thomas_indahouse wrote:
rpg_gamer wrote: bizarre managementsbeslissingen = rpg gamer van vroeger. Altijd van tactiek veranderen. spelers kopen en verkopen maar dan veel zodat je ts 0 is enz, stadion van 100.000 zetten en waar er gemiddeld maar 15.000 spelen. 300 M in kas hebben maar een team hebben dat op niks trekt.
Toen had ik andere doelstellingen. Wou zoveel mogelijk records verbreken.

Had vb als records grootste stadion, grootste transfer ooit, Meeste transfers ooit.

Maar nu is mijn doelstelling veel simpeler. Gewoon in A geraken.
zoals iedereen wel eens droomt dus :D
maar jij zou het wel kunne halen volgens mij ;)
Manager van themissions
El buffalolo

Post by El buffalolo »

Veel geluk in je quest hopelijk zien we elkaar in A :D
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
The Viper
Assistant Manager

Post by The Viper »

Nog 'n vraagske ivm linieratings, want dat is me nog niet helemaal duidelijk. Heb bv wedstrijd gespeeld waar de afzonderlijke prestaties van één linie, opgeteld door mij, hoger waren dan de tegenstrever. Uiteindelijk weergegeven door soccerproject had hij 'n hogere linierating. Ik heb t hier nu over de aanvalslinie.
Heeft t mss te maken met de keuze van je tactiek? (Omdat hij met kick and rush speelde en ik met lange bal,)
Waarbij je meer nadruk legt op de aanval, of is t toch iets anders?
Hij speelde wel aanvallender. Heeft t daar iets mee te maken?
Zou iem mss es knn antw opt voorgaande?

merci
The Viper
Seven Nation Army
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”