The Viper wrote:
Die tactiek mag je me dan ook wel eens uitleggen!!
Ik ga je die tactiek niet uitleggen, want je hebt er een speciaal soort spelers voor nodig en die zijn er niet zoveel. Met andere woorden, dan blijft er niets meer voor ons over.
maikelcelis wrote:Dit seizoen alleen al heb ik 14mil 250K verdient, ik ben nu zelfs 10K plaatsen aan het bijzetten en heb nog 6mil over en dat is maar 10K minder dan vorig seizoen

.
Als je het slim speelt, heb je veel geld, maar ik denk niet dat iemand dat gaat zeggen, want dan probeert iedereen het en lukt het niet meer.
Nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag gehad, is het omzet of winst die je heb behaald

Ik zelf heb vorig seizoen 70 miljoen omgezet met transfers, en ik had ongeveer 25 miljoen winst. Ik heb geen A-pelers verkocht, dit is puur uit handel ontstaan.
rpg_gamer wrote:
Simpel toch
Gewoon je grote talenten verkopen of spelers +80 en je hebt rap 20 M.
Ik had het over een beginned H team met 30 miloen omzet en die hebben nog geen spelers van 80+ als ze beginnen. Dus als je dat simpel vind, leg maar eens uit wat daar makelijk aan is

De sim is nu bezig, ik zal straks de link naar zijn geschiedenis posten, dan kan je het bekijken.
Edit: het was trouwens geen 30 maar 25 miljoen aan transfers. Z'on 30 M was de totale omzet. Hier is de link:
http://www.soccerproject.com/team_histo ... amID=24620