Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team President
-
- Member of the Soccer Project Association
++ is het besteSmiley wrote:wat bedoel je met ++rpg_gamer wrote:Volgens de forum FAQ zou 4-4-2 niet zo goed zijn omdat je er geen ++ bij kan hebben. Of dit in het echt ook zo is weet ik niet.Dark Tiger wrote:5-3-2 is dus de beste opstelling? Maar is 4-4-2 dan ook slechter dan 4-3-3 en 3-4-3?
Je hebt van slecht naar goed
-
=
+
++
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Vraag
ik heb zoon eigen logo gemaakt en dan wil ik dat as mijn afbeelding zetten maar dan zien andere managers dat als een klein rood klein kruisje hoe kan ik dat regelen dat andere managers mijn logo ook zine
P.S. als je op backspace duwt is je hele bericht weg heb dit 2x opnieuw moeten typen :S
Mvg breakdown, Royal Wolves
P.S. als je op backspace duwt is je hele bericht weg heb dit 2x opnieuw moeten typen :S

Mvg breakdown, Royal Wolves
-
Friendly laten spelen, hun moraal zal hierdoor met 5% toenemen. De meeste spelers verliezen niet meer dan 5% fitheid na een gespeelde wedstrijd. Ook is het zo dat 5% moraal belangerijker is dan 5% fitheid, omdat de moraal ook de globale klasse beinvloed en de fitheid nietreal wrote:vannacht speel ik in de beker met mijn B team
dus morn zullen mijn a's 95 % moraal hebben ongeveer
mijn vraag zou ik ze in de competitie laten spelen met 95 % moraal of zou ik morn nog een friendly met mijn a's spelen

De spelers met een hele lage conditie kan je beter niet laten spelen, omdat ze dan meer dan 5% fitheid zouden kunnen verliezen.
Deze vraag was kennelijk wat vergeten.peterman wrote:Ik heb mijn stadion flink uitgebreid. En was daar wel tevreden over. Maar toen ging ik kijken in de A competitie. En daar zie ik ploegen die bijv. 1 scorebord electrisch hebben en 1 zelfs helemaal niet. Heeft het wel nut om je stadion uit te breiden??? En tot hoever zouden jullie het doen???
De ene uitbreiding is de andere ook niet, en de ene is dus nuttiger dan de andere.
Vooreerst is jeugdcentrum uitbouwen altijd nuttig en dat moet je dan ook telkens onmiddellijk doen.
Verder heeft de capaciteit opdrijven ook zijn nut, maar je moet daar ook niet mee overdrijven. Persoonlijk ga ik voor een capacitiet van 60% a 65% van mijn achterban. Toiletten, parking en kantines moeten dan weer je capaciteitsuitbreiding volgen (zie de FAQ voor de exacte cijfers daarrond). Je kan daar ook zien dat een uitbreiding noodzakelijk is als er bij dat item staat dat de supporters ontevreden zijn.
Verlichting en scoreborden ten slotte staat onder discussie. Volgens sommigen is dat idd weggesmeten geld, volgens anderen heeft dat toch een invloed op de fantevredenheid. Maar echt belangrijk is dat in eerste instantoe hoe dan ook niet. Persoonlijk zou ik daar niet mee beginnen voor je stadion boven de 10000 plaatsen is.

euh ik weet het niet zeker maar is het maximum in een frienly niet 3 % dat je kan verliezenMARKLUIJTEN wrote:Friendly laten spelen, hun moraal zal hierdoor met 5% toenemen. De meeste spelers verliezen niet meer dan 5% fitheid na een gespeelde wedstrijd. Ook is het zo dat 5% moraal belangerijker is dan 5% fitheid, omdat de moraal ook de globale klasse beinvloed en de fitheid nietreal wrote:vannacht speel ik in de beker met mijn B team
mijn vraag zou ik ze in de competitie laten spelen met 95 % moraal of zou ik morn nog een friendly met mijn a's spelen
De spelers met een hele lage conditie kan je beter niet laten spelen, omdat ze dan meer dan 5% fitheid zouden kunnen verliezen.

-
Nee absoluut niet, het ligt aan de coditie van je spelers, soms kan je wel tot 7% verliezen per speler.real wrote:euh ik weet het niet zeker maar is het maximum in een frienly niet 3 % dat je kan verliezenMARKLUIJTEN wrote:Friendly laten spelen, hun moraal zal hierdoor met 5% toenemen. De meeste spelers verliezen niet meer dan 5% fitheid na een gespeelde wedstrijd. Ook is het zo dat 5% moraal belangerijker is dan 5% fitheid, omdat de moraal ook de globale klasse beinvloed en de fitheid nietreal wrote:vannacht speel ik in de beker met mijn B team