Stijgt de Globale klasse en prestatie van een speler als zijn ervaring stijgt?
Wat is de invloed van leeftijd op de prestatie van een speler? Bijvoorbeeld 3 spelers, allen GK van73% maar ééntje van 19, van 23 en 28 jaar. Is er een verschil in prestatie en zoja, hoeveel? Welke zijn de kantelleeftijden? (oef, wat een woord)
Alvast bedankt,
dino_001
GK en prestatie stijgen met ervaring ja.
De 19 jarige zal minder presteren dan de 23 en 28 jarige
DE 23 en 28e jarige gaan hetzelfde presteren denk ik
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
Stijgt de Globale klasse en prestatie van een speler als zijn ervaring stijgt?
Ja, die stijgt als de ervaring stijgt, maar de ervaring stijgt nu ook weer niet zó snel
Wat is de invloed van leeftijd op de prestatie van een speler?Bijvoorbeeld 3 spelers, allen GK van73% maar ééntje van 19, van 23 en 28 jaar. Is er een verschil in prestatie en zoja, hoeveel? Welke zijn de kantelleeftijden? (oef, wat een woord)
Eentje van 19 gaat minder presteren dan die van 23, een speler presteert pas vanaf 21, een doelman vanaf 23 De leeftijd waarop de prestatie daalt is 31, dus ie blijft presteren tot de dag voor ie 31 wordt, dan daalt het (naar mijn ervaringen) per jaar dat ie ouder wordt
dino_001 wrote:Mercikes allebei voor het supersnelle antwoord
Van die link tussen GK en ervaring vroeg ik me gewoon af omdat in die excel sheet om max. GK te berekenen ervaring niet bijzit.
Weten jullie ook hoeveel punten verschil precies in prestatie er zit tussen ééntje van 19 en 21?
Is moeilijk te zeggen, staat nergens denk ik.. Ik weet dat ik men CM van 80% ôp 20-jarige leeftijd in de ploeg zette en ie 60 presteerde, nu is ie 21 en presteert ie met BP 64..
Van die link tussen GK en ervaring vroeg ik me gewoon af omdat in die excel sheet om max. GK te berekenen ervaring niet bijzit.
Weten jullie ook hoeveel punten verschil precies in prestatie er zit tussen ééntje van 19 en 21?
Is moeilijk te zeggen, staat nergens denk ik.. Ik weet dat ik men CM van 80% ôp 20-jarige leeftijd in de ploeg zette en ie 60 presteerde, nu is ie 21 en presteert ie met BP 64..
Is goed om te onthouden. Mijn spelers raken stilaan voltraind en ik begin stilaan sommige spelers te verkopen aan de hand van hun GK, prestatie en agressie. Nu weet ik dat er nog een 4-tal punten bij kunnen komen voor de -21gers...
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Is goed om te onthouden. Mijn spelers raken stilaan voltraind en ik begin stilaan sommige spelers te verkopen aan de hand van hun GK, prestatie en agressie. Nu weet ik dat er nog een 4-tal punten bij kunnen komen voor de -21gers...
ja, ik zou eerst de oudere voltrainde verkopen, die gaan minder lang mee
Manager van themissions
PiRLo wrote:
Is moeilijk te zeggen, staat nergens denk ik.. Ik weet dat ik men CM van 80% ôp 20-jarige leeftijd in de ploeg zette en ie 60 presteerde, nu is ie 21 en presteert ie met BP 64.
ja, ik zou eerst de oudere voltrainde verkopen, die gaan minder lang mee
Inderdaad, leeftijd was ik nog vergeten. Ik heb enkele spelers van 28jaar rondlopen. Bij mijn keuze speelt dat zeker een rol en daarna jonge spelers met lage agressie aankopen, al dan niet hoofdskills voltraind.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Ik ben zelf een voetbalmanagerspel online aan het maken. Mag ik (totdat het online gaat en definitief is) even de namen enzo van SoccerProject gebruiken? Zoals A divisie, GK in % etc. Als het spel klaar is verander ik dit uiteraard! Maar even om het voor mijzelf makkelijk te maken
klenne wrote:als je een speler v d TL wil kopen en die zijn moraal is bvb 20%, blijft dat dan laag als ie naar je team komt of gaat dat dan ineens naar 100%
Als je een speler op de tl zet daalt zijn moraal met 25 en als hij weer een nieuwe club heeft en een nieuw contract krijgt komt er weer moraal bij.
Ik moet je de hoeveelheid helaas schuldig blijven.
Ik ben zelf een voetbalmanagerspel online aan het maken. Mag ik (totdat het online gaat en definitief is) even de namen enzo van SoccerProject gebruiken? Zoals A divisie, GK in % etc. Als het spel klaar is verander ik dit uiteraard! Maar even om het voor mijzelf makkelijk te maken
Grtz Défutt
Als je zo'n vraag heb, waarom stuur je hem dan geen pm Zo heb je meer kans op respons dan op deze manier lijkt mij
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
Maar er staat altijd bij zijn account heb je vragen stel die dan op het forum. En om hier nou een nieuw topic over te maken... Zou het misschien mogelijk zijn om de site in het Latijn te vertalen? Lijkt me wel leuk. Ik zou wel willen meehelpen (2VWO, dus heb wel hulp nodig dan... ) Vrijwilligers?
**Défutt** wrote:Maar er staat altijd bij zijn account heb je vragen stel die dan op het forum. En om hier nou een nieuw topic over te maken... Zou het misschien mogelijk zijn om de site in het Latijn te vertalen? Lijkt me wel leuk. Ik zou wel willen meehelpen (2VWO, dus heb wel hulp nodig dan... ) Vrijwilligers?
lol SP in het latijn vertalen?
niemand zou het willen gebruiken dan
wat een stomme taal haha :p
Manager van themissions
**Défutt** wrote:Maar er staat altijd bij zijn account heb je vragen stel die dan op het forum. En om hier nou een nieuw topic over te maken... Zou het misschien mogelijk zijn om de site in het Latijn te vertalen? Lijkt me wel leuk. Ik zou wel willen meehelpen (2VWO, dus heb wel hulp nodig dan... ) Vrijwilligers?
wat bedoel je met de site in het latijn te vertalen, ik kan je ook wel wat helpen maar ik ben nog maar 1 jaar latijn aant doen