Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

sjoerd
Member of the Soccer Project Association

Post by sjoerd »

peterman wrote:
Sybke wrote:
steveske wrote:en wat moet hij dan doen?Kan ik een goede krijgen bv
Als je jeugcoördinator 100% is, zullen alleen de beste jeugdspelers in je team geraken. Anders zal hij ook slechte spelers doorlaten.
Het niveau van je jeugdcentrum bepaalt alleen hoe snel je een nieuwe jeugdspeler krijgt. (om de 60, 30 of 20 dagen)
Maar als je dan een jeugdcoordinator van 0 heb, krijg je dus elke 20, 30 of 60 dagen een nieuwe jeugdspeler (die niet gewijgerd word.)
Dat weigeren gebeurd random (dacht ik), maar dat kan ook aan de jeugdcoordinator liggen.

De kwaliteit ligt aan de kwaliteit van de jeugdcoordinator! De tijden zijn altijd hetzelfde (of je er nu 1 van 0 of 1 van 100 hebt :wink: !)
Smiley

Post by Smiley »

sjoerd wrote:
peterman wrote:
Sybke wrote: Als je jeugcoördinator 100% is, zullen alleen de beste jeugdspelers in je team geraken. Anders zal hij ook slechte spelers doorlaten.
Het niveau van je jeugdcentrum bepaalt alleen hoe snel je een nieuwe jeugdspeler krijgt. (om de 60, 30 of 20 dagen)
Maar als je dan een jeugdcoordinator van 0 heb, krijg je dus elke 20, 30 of 60 dagen een nieuwe jeugdspeler (die niet gewijgerd word.)
Dat weigeren gebeurd random (dacht ik), maar dat kan ook aan de jeugdcoordinator liggen.

De kwaliteit ligt aan de kwaliteit van de jeugdcoordinator! De tijden zijn altijd hetzelfde (of je er nu 1 van 0 of 1 van 100 hebt :wink: !)
de speler zal wel minimum 75 gk worden, dit wil niet zeggen dat je bij een jc van 100 zeker meer als 75 hebt
Image
klenne

Post by klenne »

ik heb 2vraagjes voor jullie :)
1) hoeveel bedraagt de verdeling v h prijzengeld in een H-divisie?
hoeveel krijgt de 1e in H
hoeveel krijgt de 2e in H
...
...
...

2) wat is eigenlijk het nadeel als je nu promoveert en het volgende seizoen terug degradeert? of zijn er geen negatieve gevolgen aan?
http://www.freewebs.com/jaspi

team: Sint Matte FC
manager: kl3nn3
division: H707
Glen DV

Post by Glen DV »

vraag 1:

1ste in H: 600 000
2de in H: 480 000
3de in H: 360 000
4de in H: 240 000
5de in H: 120 000

vraag 2: geen idee
Smiley

Post by Smiley »

klenne wrote:ik heb 2vraagjes voor jullie :)
1) hoeveel bedraagt de verdeling v h prijzengeld in een H-divisie?
hoeveel krijgt de 1e in H
hoeveel krijgt de 2e in H
...
...
...

2) wat is eigenlijk het nadeel als je nu promoveert en het volgende seizoen terug degradeert? of zijn er geen negatieve gevolgen aan?
1: al antwoord gekregen

2: bij wat jij zegt zit je binnen 2 seizoenen weer in dezelfde reeks, als je zeker weet dat je terug gaat degraderen kan je best gewoon in je reeks blijven en het seizoen er na promoveren, in die methode zit je binnen 2 seizoenen een reeks hoger en kan je dus sneller weer promoveren
Image
klenne

Post by klenne »

ma de achterban of teamspirit of dergelijke gebeurt daar iets mee? als je dus promoveert en het volgende seizoen trug degradeert

Glen DV

Post by Glen DV »

Dat hij het jaar erop degradeert en in dezelfde reeks van nu zitten is niet zeker. Hij kan evengoed in 2 andere reeksen terecht komen. Dit hangt af van zijn degradatieplaats.
Glen DV

Post by Glen DV »

klenne wrote:ma de achterban of teamspirit of dergelijke gebeurt daar iets mee? als je dus promoveert en het volgende seizoen trug degradeert
achterban stijgt serieeus met promotie en daalt serieus met degradatie. Maar ik weet niet hoe die verhoudingen liggen.
klenne

Post by klenne »

ok bedankt voor de snelle reacties :)

peterman
Team Board Member

Post by peterman »

Glen DV wrote:
klenne wrote:ma de achterban of teamspirit of dergelijke gebeurt daar iets mee? als je dus promoveert en het volgende seizoen trug degradeert
achterban stijgt serieeus met promotie en daalt serieus met degradatie. Maar ik weet niet hoe die verhoudingen liggen.
Volgens mij 300 bij degradatie erbij en afhankelijk van de divisie erbij.
bats1903

Post by bats1903 »

peterman wrote:
Glen DV wrote:
Bij degradatie achterban erbij? Zeker weten van niet. Bij degradatie gaat er een groot aantal af. Hoeveel dit is hangt hangt van je huidige achterban en volgens mij ook welke divisie je speelt af.
ImageImageImage
SV-boer
Coach

Post by SV-boer »

bats1903 wrote:
peterman wrote:
Glen DV wrote: achterban stijgt serieeus met promotie en daalt serieus met degradatie. Maar ik weet niet hoe die verhoudingen liggen.
Bij degradatie achterban erbij? Zeker weten van niet. Bij degradatie gaat er een groot aantal af. Hoeveel dit is hangt hangt van je huidige achterban en volgens mij ook welke divisie je speelt af.
da bedoelt hij ook eh :roll: 300 er af
Image Image
yanniske

Post by yanniske »

yanniske wrote:
yanniske wrote:ik heb voorstellen voor de wedstrijdverslagen zoals "bal wijkt af en binnen" maar dan anderen,
waar kan ik deze naartoe sturen?

EDIT: voorbeeld bestaat al ;)
bats1903

Post by bats1903 »

SV-boer wrote:
bats1903 wrote:
peterman wrote: Volgens mij 300 bij degradatie erbij en afhankelijk van de divisie erbij.
da bedoelt hij ook eh :roll: 300 er af
Er staat toch duidelijk wat anders. :roll:
ImageImageImage
klenne

Post by klenne »

maakt niet uit, we wisten wat hij wou zeggen en mijn vraag is beantwoord dus, volgende vraag :)

Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”