steveske wrote:en wat moet hij dan doen?Kan ik een goede krijgen bv
Als je jeugcoördinator 100% is, zullen alleen de beste jeugdspelers in je team geraken. Anders zal hij ook slechte spelers doorlaten.
Het niveau van je jeugdcentrum bepaalt alleen hoe snel je een nieuwe jeugdspeler krijgt. (om de 60, 30 of 20 dagen)
Maar als je dan een jeugdcoordinator van 0 heb, krijg je dus elke 20, 30 of 60 dagen een nieuwe jeugdspeler (die niet gewijgerd word.)
Dat weigeren gebeurd random (dacht ik), maar dat kan ook aan de jeugdcoordinator liggen.
De kwaliteit ligt aan de kwaliteit van de jeugdcoordinator! De tijden zijn altijd hetzelfde (of je er nu 1 van 0 of 1 van 100 hebt !)
Sybke wrote:
Als je jeugcoördinator 100% is, zullen alleen de beste jeugdspelers in je team geraken. Anders zal hij ook slechte spelers doorlaten.
Het niveau van je jeugdcentrum bepaalt alleen hoe snel je een nieuwe jeugdspeler krijgt. (om de 60, 30 of 20 dagen)
Maar als je dan een jeugdcoordinator van 0 heb, krijg je dus elke 20, 30 of 60 dagen een nieuwe jeugdspeler (die niet gewijgerd word.)
Dat weigeren gebeurd random (dacht ik), maar dat kan ook aan de jeugdcoordinator liggen.
De kwaliteit ligt aan de kwaliteit van de jeugdcoordinator! De tijden zijn altijd hetzelfde (of je er nu 1 van 0 of 1 van 100 hebt !)
de speler zal wel minimum 75 gk worden, dit wil niet zeggen dat je bij een jc van 100 zeker meer als 75 hebt
ik heb 2vraagjes voor jullie
1) hoeveel bedraagt de verdeling v h prijzengeld in een H-divisie?
hoeveel krijgt de 1e in H
hoeveel krijgt de 2e in H
...
...
...
2) wat is eigenlijk het nadeel als je nu promoveert en het volgende seizoen terug degradeert? of zijn er geen negatieve gevolgen aan?
klenne wrote:ik heb 2vraagjes voor jullie
1) hoeveel bedraagt de verdeling v h prijzengeld in een H-divisie?
hoeveel krijgt de 1e in H
hoeveel krijgt de 2e in H
...
...
...
2) wat is eigenlijk het nadeel als je nu promoveert en het volgende seizoen terug degradeert? of zijn er geen negatieve gevolgen aan?
1: al antwoord gekregen
2: bij wat jij zegt zit je binnen 2 seizoenen weer in dezelfde reeks, als je zeker weet dat je terug gaat degraderen kan je best gewoon in je reeks blijven en het seizoen er na promoveren, in die methode zit je binnen 2 seizoenen een reeks hoger en kan je dus sneller weer promoveren
Dat hij het jaar erop degradeert en in dezelfde reeks van nu zitten is niet zeker. Hij kan evengoed in 2 andere reeksen terecht komen. Dit hangt af van zijn degradatieplaats.
klenne wrote:ma de achterban of teamspirit of dergelijke gebeurt daar iets mee? als je dus promoveert en het volgende seizoen trug degradeert
achterban stijgt serieeus met promotie en daalt serieus met degradatie. Maar ik weet niet hoe die verhoudingen liggen.
Volgens mij 300 bij degradatie erbij en afhankelijk van de divisie erbij.
Bij degradatie achterban erbij? Zeker weten van niet. Bij degradatie gaat er een groot aantal af. Hoeveel dit is hangt hangt van je huidige achterban en volgens mij ook welke divisie je speelt af.
Glen DV wrote:
achterban stijgt serieeus met promotie en daalt serieus met degradatie. Maar ik weet niet hoe die verhoudingen liggen.
Bij degradatie achterban erbij? Zeker weten van niet. Bij degradatie gaat er een groot aantal af. Hoeveel dit is hangt hangt van je huidige achterban en volgens mij ook welke divisie je speelt af.
peterman wrote: