Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

MARKLUIJTEN
Member of the Soccer Project Association

Post by MARKLUIJTEN »

pappaert wrote:
Fikkiezero wrote:
armstech wrote: mss omdat je niet genoeg geld hebt. Hier lukt het wel nog
Heb dat ook gehad. Is idd zo dat je genoeg geld moet hebben.
Vroeger kon dat altijd. Nu (sinds een maand of zo) kan je enkel nog in één keer terugbetalen als het geld dat je in kas hebt groter is dan het bedrag dat je nog terug moet betalen. Je kan dus niet meer in het rood duiken door een lening in één keer terug te betalen.
Dat is zelf al een aantal maanden geleden ingevoerd :!:
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
Glen DV

Post by Glen DV »

Ik heb een vraagje ivm mijn laatste competitiewedstrijd. Dit was een match op verplaatsing en het stadion was enkel gevuld met supporters van de tegenpartij. Hoe is dit mogelijk?

http://www.soccerproject.com/game_repor ... ID=3843959
Maddux
Team Manager

Post by Maddux »

Mijn vraag... Wat is het nut van een speler te laten gaan zonder daar een transfersom op te vragen? wat heb je daar als team aan? Der zijn der altijd wel die toch voor een overbodige "redelijke" of zelfs een "goede" speler willen betalen?
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Maddux wrote:Mijn vraag... Wat is het nut van een speler te laten gaan zonder daar een transfersom op te vragen? wat heb je daar als team aan? Der zijn der altijd wel die toch voor een overbodige "redelijke" of zelfs een "goede" speler willen betalen?
Natuurlijk, maar ik denk niet dat iemand daar gebruik van maakt. Tenzij je natuurlijk je team wilt verjongen, en een speler van 34 gratis zet, in de hoop dat een nieuw "H-team" er nog iets mee is. Voor de rest is het een optie die ik nog nooit gebruikt heb :)
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
**Défutt**

Post by **Défutt** »

Huh? Geen Liga match op vrijdag?

Image

(sorry voor de grootte)
thomas_indahouse

Post by thomas_indahouse »

**Défutt** wrote:Huh? Geen Liga match op vrijdag?

Image

(sorry voor de grootte)
ja we zitten in het midden van het seizoen, en dan is er geen wedstrijd op vrijdag, dit is ook om te zorgen dat er maar 30 matchen, en geen 32 zouden gespeeld worden
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
**Défutt**

Post by **Défutt** »

Ah, bedankt!
thomas_indahouse

Post by thomas_indahouse »

**Défutt** wrote:Ah, bedankt!
no problem
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
**Défutt**

Post by **Défutt** »

Gelijk nog een vraag: weet iemand wat het lettertype van SP is? Want ik wil zelf voorbeelden maken voor een voorstel ;)
pappaert
Team Board Member

Post by pappaert »

Glen DV wrote:Ik heb een vraagje ivm mijn laatste competitiewedstrijd. Dit was een match op verplaatsing en het stadion was enkel gevuld met supporters van de tegenpartij. Hoe is dit mogelijk?

Hij heeft dat zo ingesteld. Kijk maar na, al zijn ligathuiswedstrijden zijn zo. Normaal niet de beste instelling, maar hij heeft waarschijnlijk genoeg achterban om telkens zijn stadion met eigen supporters te vullen, dus dan is het geen probleem. Qua opbrengsten maakt het geen verschil voor jou (tenzij ik me daar vergis).
Image
Glen DV

Post by Glen DV »

pappaert wrote:
Glen DV wrote:Ik heb een vraagje ivm mijn laatste competitiewedstrijd. Dit was een match op verplaatsing en het stadion was enkel gevuld met supporters van de tegenpartij. Hoe is dit mogelijk?

Hij heeft dat zo ingesteld. Kijk maar na, al zijn ligathuiswedstrijden zijn zo. Normaal niet de beste instelling, maar hij heeft waarschijnlijk genoeg achterban om telkens zijn stadion met eigen supporters te vullen, dus dan is het geen probleem. Qua opbrengsten maakt het geen verschil voor jou (tenzij ik me daar vergis).
Euhm ik denk dat de ticketverdeling 100% - 0% nergens te kiezen valt. Volgens mij is de hoogste ticketverdeling 95% - 5%.
pelsen

Post by pelsen »

Het heeft waarschijnlijk iets te maken met het feit dat hij maar maximum 5700 toeschouwers kan ontvangen. Dit kan echter niet te wijten aan zijn parking, kantines of toiletten, dus dit moet een gevolg zijn van slechte verlichting of misschien zelfs het scorebord.

Vanwege dat maximum, denk ik dat er alleen thuissupporters worden geteld (omdat die op basis van zijn huidige achterban e.d. al aan 5700 komen), zodat de verhouding 100-0 wordt.

Volgens mij is dit een bugje, of in elk geval een rare kronkel, dus je kan het altijd trachten te posten in het bugs-topic.
Glen DV

Post by Glen DV »

pelsen wrote:

Het heeft waarschijnlijk iets te maken met het feit dat hij maar maximum 5700 toeschouwers kan ontvangen. Dit kan echter niet te wijten aan zijn parking, kantines of toiletten, dus dit moet een gevolg zijn van slechte verlichting of misschien zelfs het scorebord.

Vanwege dat maximum, denk ik dat er alleen thuissupporters worden geteld (omdat die op basis van zijn huidige achterban e.d. al aan 5700 komen), zodat de verhouding 100-0 wordt.

Volgens mij is dit een bugje, of in elk geval een rare kronkel, dus je kan het altijd trachten te posten in het bugs-topic.
Ja want ik vraag mij dan ook af of dit een gevolg heeft op het spelverloop. Speelt uw ploeg slechter als er geen supporters komen kijken? Maar ik zal het bij de bugs posten.
pelsen

Post by pelsen »

Glen DV wrote:Ja want ik vraag mij dan ook af of dit een gevolg heeft op het spelverloop. Speelt uw ploeg slechter als er geen supporters komen kijken? Maar ik zal het bij de bugs posten.
Goeie vraag, waar ik het antwoord schuldig op moet blijven.
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Als je 2de CF even goed is als je 2de CM, speel je dan best 5-3-2 of 5-4-1?
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”