http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
Alvast bedankt!

Moderator: Moderator
Direct voor zoveel erop zetten?Smoje wrote:Battle geeft aan +- miljoen.
Maar zet hem op de lijst voor € 1.566.000 (misschien zelfs € 1.622.000) en vanaf hij vrijkomt dat als 'instant price'. Laat hem spelen tot hij +- 96-97 moraal heeft tegen dan. (Samen met de huidige 78% global rating en de 2.5% die er nog bijkomt, geeft dat hoop op 79% + lage agressie en leeftijd). Hij heeft wel geen IO, maar voor 1.566.000 moet het zeker lukken. Want degene die hem gaat kopen heeft waarschijnlijk nog nooit van een IO gehoord.
Deze is vergetenrpg_gamer wrote:Hoeveel kan ik voor deze cm krijgen aub![]()
http://www.soccerproject.com/spnewl_tra ... d=25166311
CM 23j, BP 70, aggr 90, ervaring 44
Heb niet echt een gedacht wegens de hoge aggr.
Yep yep, had het tegen u.Darragh wrote:Direct voor zoveel erop zetten?Smoje wrote:Battle geeft aan +- miljoen.
Maar zet hem op de lijst voor € 1.566.000 (misschien zelfs € 1.622.000) en vanaf hij vrijkomt dat als 'instant price'. Laat hem spelen tot hij +- 96-97 moraal heeft tegen dan. (Samen met de huidige 78% global rating en de 2.5% die er nog bijkomt, geeft dat hoop op 79% + lage agressie en leeftijd). Hij heeft wel geen IO, maar voor 1.566.000 moet het zeker lukken. Want degene die hem gaat kopen heeft waarschijnlijk nog nooit van een IO gehoord.Ja, mss werkt het wel.
![]()
Of was het geen antwoord op mijn speler?
Sorry...rpg_gamer wrote:Deze is vergetenrpg_gamer wrote:Hoeveel kan ik voor deze cm krijgen aub![]()
http://www.soccerproject.com/spnewl_tra ... d=25166311
CM 23j, BP 70, aggr 90, ervaring 44
Heb niet echt een gedacht wegens de hoge aggr.![]()
Iemand een gedacht
BS: 6,42MKowalskii wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
hoeveel is deze ng waard? eens gekocht toen ik niet actief speelde voor veel te veel geld![]()
en zijn ervaring is bijgevolg veel te laag voor zijn leeftijd.
Het maakt zeker verschil of ie 26 of 27 is. Het scheelt je zo 1,5-2MKowalskii wrote:Zou ik hem houden? of best verkopen?
Maakt het enig verschil in prijs uit als hij 26/27 is denk je?
Ik ga hem denk ik in de terugronde van dit seizoen of op het einde van het seizoen op de TL zetten met startprijs van 6mil denk ik. Hopelijk kan ik nog deftig bedrag ervoor krijgenremedy73 wrote:Het maakt zeker verschil of ie 26 of 27 is. Het scheelt je zo 1,5-2MKowalskii wrote:Zou ik hem houden? of best verkopen?
Maakt het enig verschil in prijs uit als hij 26/27 is denk je?
Ik wil hem eventueel wel van je overnemen, maar dat is dan aan het eind van het seizoen en ik heb maar 8M beschikbaar. Ik ga er van uit dat je hem liever snel en voor meer wil verkopen...
Heb hem toch verkocht gekregen voor €1 miljoen.remedy73 wrote:Heel weinig waard. Gemiddelde VS en hoge agressie. Misschien vang je er nog 600-800k voor...Darragh wrote:Wat denken jullie hiervan?
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
Weeral een compleet nutteloze jeugdspeler...
Ja, ik zal er is over nadenken. Maar denk niet dat ik hem er direct voor meer dan €1,5 miljoen ga opzetten.Smoje wrote:Yep yep, had het tegen u.Darragh wrote:Direct voor zoveel erop zetten?Smoje wrote:Battle geeft aan +- miljoen.
Maar zet hem op de lijst voor € 1.566.000 (misschien zelfs € 1.622.000) en vanaf hij vrijkomt dat als 'instant price'. Laat hem spelen tot hij +- 96-97 moraal heeft tegen dan. (Samen met de huidige 78% global rating en de 2.5% die er nog bijkomt, geeft dat hoop op 79% + lage agressie en leeftijd). Hij heeft wel geen IO, maar voor 1.566.000 moet het zeker lukken. Want degene die hem gaat kopen heeft waarschijnlijk nog nooit van een IO gehoord.Ja, mss werkt het wel.
![]()
Of was het geen antwoord op mijn speler?
Maar ik ben zeer inconséquent (op't gevoel) qua prijzen. De ene keer zal ik hem te goedkoop verkopen, andere keer te duur. Soms verkoop ik twee gelijkaardige spelers met ruim verschil qua prijs, gewoon omdat ik nu ook niet alles ga beginnen uitpluizen en zolang ik een bepaalde winst haal, ben ik content. En heb geen geduld, geen enkele speler is automatisch verkocht (buiten de instant prices), maar bedoel na zes dagen ofzo. Heeft mij sowieso al geld gekost, maar ik vind het te leuk, zoals ik al eens wurtelde: spijtig van die limiet! Maar dat is vrij uniek, want quasi iedereen laat zijn spelers zes dagen staan, bijna nooit deals. En de meesten zetten hun instant price veel te hoog (of te groot verschil met vraagprijs). Maar natuurlijk, hier is een noob aan het woord. Denk dat Remedy, Raffin, Badbuffalo, ... u betere tips kunnen geven, want ik ben het zelf nog volop aan het uitzoeken allemaal en ik sta nog nergens. Ik merk dat het niveau in E en F zelfs al vrij hoog tot zeer hoog ligt, zeker met oudere spelers in teams. Wat vroeger vooral in A was. Maar ik antwoord naar eerlijk vermogen, zoals ik het zou doen met andere woorden.
Ge zijt natuurlijk vrij te plaatsen wat je wilt. Maar van alle transfers tot nu toe, heb ik twee spelers van de lijst moeten halen. De rest tot op heden verkocht met winst (soms beperkt natuurlijk, want vooral in het begin had ik weinig geld beschikbaar natuurlijk, maar wou toch al transfers doen, want het seizoen was toch ten einde, dus ging toch niet aan 50 transfers geraken, dus peanuts waren ook welkom)
1) De eerste was een RF die ik nadien voor meer verkocht heb (paar dagen later), dan mijn instant toen.
2) De speler die ik gisteren ontslagen heb, omdat ik 35 spelers had en net dan komen er altjd meldingen over instant prices die interessant zijn, dus heb hem gewoon maar ontslagen, hij was niet zoveel waard, maar kon toch had ik hem liever verkocht natuurlijk.