terry wrote:Hoe kan je figuren in je berichten zetten?
Niet in je onderschrift maar gewoon in je antwoorden want ik kan hier enkel tekst in plakken.
bedoel je op het forum of op Sp?
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
naar scherm Prt Scr (boven Insert) naar Paint plakken opslaan (JPG aangeraden) naar Imageshack openen (ofzo ) upload onderste link kopiëren naar forum (of SP) plakken klaar!
yanniske wrote: naar scherm Prt Scr (boven Insert) naar Paint plakken opslaan (JPG aangeraden) naar Imageshack openen (ofzo ) upload onderste link kopiëren naar forum (of SP) plakken klaar!
Niet veel op aan te merken, behalve: bij "upload" en "onderste link kopiëren" Dit is enkel zo als je www.imageshack.us gebruikt
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
yanniske wrote: naar scherm Prt Scr (boven Insert) naar Paint plakken opslaan (JPG aangeraden) naar Imageshack openen (ofzo ) upload onderste link kopiëren naar forum (of SP) plakken klaar!
Niet veel op aan te merken, behalve: bij "upload" en "onderste link kopiëren" Dit is enkel zo als je www.imageshack.us gebruikt
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Zaterdag nacht, tussen 01.00u en 06.00u, zullen de Soccerproject servers naar een ander rack in het datacenter verhuizen, met als gevolg dat de site enkele uren niet bereikbaar zal zijn!
Dit spelbericht stond er al een tijdje maar ik heb er een vraag over. Is zaterdagnacht bedoelt als in de nacht van vrijdag op zaterdag of de nacht van zaterdag op zondag? Indien het laatste het geval is, hoe groot is de kans dat SP na 06:00 uur nog offline is? Hoe lang duurt zo'n proces uiterlijk? Ik wil namelijk niet in problemen komen met de wedstrijden van morgen en eventueel maandag.
Stel, ik start een beker op maar besluit om me niet meteen inteschrijven maar later bedenk ik me tog, kan ik me dan er nog voor inschrijven??
Yup dan moet ge naar vrienschappelijk-> bekers en dan kunde die uitnodiging daar ergens terug vinden. Ge moet wel zorgen natuurlijk da em nog nie vol is anders zijde te laat en kunde u logischerwijs nemeer inschrijven.
Hoeveel ervaring krijgt je speler erbij voor een vriendschappelijke wedstrijd (hoeveelste van een procent) en voor een vriendschappelijke beker en competitie en beker.
Ik kon dit nergens vinden. Alvast bedankt voor het antwoorden.
seizoen 15 5 in H.933 (eerste seizoen. na laatste wedstrijd seizoen 14 begonnen.)
†