Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
hoeveel % komt er bij een personeelslid bij per cursus die die doet?
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

real wrote:je hebt idd je laatste liga match gewonnen maar vandaag heb je een vrb match verloren dus het klopt wel en nee dit doet niets aan de prestatiesBundie wrote:FC Bundersreal wrote: hoe noemt je ploeg
Ik heb mijn laatste ligamatch terug gewonnen, en nu staat er terug een W bij de vorm eh. En die L is nu weg. word da nie bijgehouden toch de vriendschappelijk matchen?
ja, maar dat mag pas als hij er 2 dagen op staat en na 6 dagen ( of 1 dag nadat het laatste bod was) gaat hij er automatisch af.Bundie wrote:Als je een speler op de tansferlijst zet. Mag jij dan kiezen wanneer hij vertrekt, wanneer jij een bod aanvaard?
seizoen 15 5 in H.933 (eerste seizoen. na laatste wedstrijd seizoen 14 begonnen.)
†
†
-
'Het wordt stilaan tijd om je veld opnieuw aan te leggen.'
Wanneer ik deze mededeling krijg als ik naar stadion-veldtype ga, hoeveel tijd zou ik dan nog hebben? En vooral, wat gebeurt er tijdens de werken? Alle thuismatchen forfait, of kan ik blijven spelen op mijn oude veld?
Wanneer ik deze mededeling krijg als ik naar stadion-veldtype ga, hoeveel tijd zou ik dan nog hebben? En vooral, wat gebeurt er tijdens de werken? Alle thuismatchen forfait, of kan ik blijven spelen op mijn oude veld?
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
Je moet gelijk maar een nieuw veld gaan leggen. Leg eerst de goedkoopste, want die duurt maar een dag. Leg daarna een veld naar keuze.Wikke wrote:'Het wordt stilaan tijd om je veld opnieuw aan te leggen.'
Ok. En tijdens de upgrade kan ik gewoon thuismatchen spelen? Of zijn dat 10 dagen forfait?MARKLUIJTEN wrote:Je moet gelijk maar een nieuw veld gaan leggen. Leg eerst de goedkoopste, want die duurt maar een dag. Leg daarna een veld naar keuze.Wikke wrote:'Het wordt stilaan tijd om je veld opnieuw aan te leggen.'
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
Je kan gewoon doorspelenWikke wrote:Ok. En tijdens de upgrade kan ik gewoon thuismatchen spelen? Of zijn dat 10 dagen forfait?MARKLUIJTEN wrote:Je moet gelijk maar een nieuw veld gaan leggen. Leg eerst de goedkoopste, want die duurt maar een dag. Leg daarna een veld naar keuze.Wikke wrote:'Het wordt stilaan tijd om je veld opnieuw aan te leggen.'

Is dat niet als hij volledig maxed is dus ook qua ervaring ?rpg_gamer wrote:Best hier maar eens vragen want als het dan geen bug is moet het niet gemeld worden. Op de transferlijst zie ik een speler met global klasse in het vet staan. Normaal gezien is staat dat getal toch nooit in het vet
Team = AC ManU (B2)
-
idd, als alles maxes is en de ervaring 100% is, dan staat de GK in het vet.T-man wrote:Is dat niet als hij volledig maxed is dus ook qua ervaring ?rpg_gamer wrote:Best hier maar eens vragen want als het dan geen bug is moet het niet gemeld worden. Op de transferlijst zie ik een speler met global klasse in het vet staan. Normaal gezien is staat dat getal toch nooit in het vet
-
yep dat weet ik maar is het dan ook de bedoeling dat wij dat zien als koper van een speleryockr wrote:idd, als alles maxes is en de ervaring 100% is, dan staat de GK in het vet.T-man wrote:Is dat niet als hij volledig maxed is dus ook qua ervaring ?rpg_gamer wrote:Best hier maar eens vragen want als het dan geen bug is moet het niet gemeld worden. Op de transferlijst zie ik een speler met global klasse in het vet staan. Normaal gezien is staat dat getal toch nooit in het vet

rpg_gamer F.223 (hervorming)
en hij staat ook in het vet als je de hoogste bieder ben.rpg_gamer wrote:yep dat weet ik maar is het dan ook de bedoeling dat wij dat zien als koper van een speleryockr wrote:idd, als alles maxes is en de ervaring 100% is, dan staat de GK in het vet.T-man wrote: Is dat niet als hij volledig maxed is dus ook qua ervaring ?
seizoen 15 5 in H.933 (eerste seizoen. na laatste wedstrijd seizoen 14 begonnen.)
†
†