Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

gunni
Team Board Member

Post by gunni »

Merci :D
K had men scherm direct wat moeten verschuiven zodat ik "wijzigen" zag staan rechts in beeld :oops:
team; VC E.A. 2002
manager;gunther 2980
seizoen 20; F.59

Image
Image
Goth
Assistant Coach

Post by Goth »

Hoe vergroot ge uw stadion met maar 200plaatsen?
f.c. lupa
Team President

Post by f.c. lupa »

Goth wrote:Hoe vergroot ge uw stadion met maar 200plaatsen?
dat gaat niet. het minste dat je kan vergroten is +1000 plaatsen.
Goth
Assistant Coach

Post by Goth »

ook just gezien da het niet gaat, maar hoe komt het dat er bij max. # toeschouwers 4200 staat?
MARKLUIJTEN
Member of the Soccer Project Association

Post by MARKLUIJTEN »

Goth wrote:

ook just gezien da het niet gaat, maar hoe komt het dat er bij max. # toeschouwers 4200 staat?
Dat is het maximum aantal bezoekers dat jou stadion heeft bezocht. om je stadion voller te krijgen zul je je ticketprijs moeten aanpassen.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
sjoerd

Post by sjoerd »

Goth wrote:

Dan zat je stadion niet geheel vol, dit kan door een te hoge ticketprijs komen! :wink:
el stino

Post by el stino »

sjoerd wrote:
Goth wrote:

Dan zat je stadion niet geheel vol, dit kan door een te hoge ticketprijs komen! :wink:
of te weinig parkeerplaats :wink:
per parkeerplaats kunnen er 3 toeschouwers binnen in je stadion
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
T-man

Post by T-man »

Ik heb 2 spelers op dezelfde positie met BP van 63 en zou graag 1 verkopen maar de één is 20j en de andere 26j. Volgens mij verkoop ik het best die van 26j maar gaat die van 20j niet meer opbrengen om daarna terug te investeren in een jongere??
Team = AC ManU (B2)
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

T-man wrote:Ik heb 2 spelers op dezelfde positie met BP van 63 en zou graag 1 verkopen maar de één is 20j en de andere 26j. Volgens mij verkoop ik het best die van 26j maar gaat die van 20j niet meer opbrengen om daarna terug te investeren in een jongere??
Als je die van 20 jaar houd, dan zal hij beter gaan presteren dan die andere speler, omdat hij pas 20 is. Zodra hij 21 wordt gaat zijn prestatie omhoog. Waarom nog een jongere speler dan 20 jaar :?: elke spleler presteerd pas het beste vanaf 21 jaar, (behalve keeper) dus ik zou geen jongere kopen dan 21 voor je A-team.
Average bp A-team 71,80.

Image
yockr

Post by yockr »

MARKLUIJTEN wrote:
T-man wrote:Ik heb 2 spelers op dezelfde positie met BP van 63 en zou graag 1 verkopen maar de één is 20j en de andere 26j. Volgens mij verkoop ik het best die van 26j maar gaat die van 20j niet meer opbrengen om daarna terug te investeren in een jongere??
Als je die van 20 jaar houd, dan zal hij beter gaan presteren dan die andere speler, omdat hij pas 20 is. Zodra hij 21 wordt gaat zijn prestatie omhoog. Waarom nog een jongere speler dan 20 jaar :?: elke spleler presteerd pas het beste vanaf 21 jaar, (behalve keeper) dus ik zou geen jongere kopen dan 21 voor je A-team.
Dat klopt niet, alleen bij 20 jaar gaat de prestatie naar omhoog. De fitheid gaat wel maar met 15% (i.p.v. 10%) omhoog per dag vanaf 21 jaar.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
kwintentju
Team Manager

Post by kwintentju »

Wanneer is het NIEUWE seizoen start?
want volgens mij eindigd het oude op donderdag ?
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

yockr wrote:
MARKLUIJTEN wrote:
Dat klopt niet, alleen bij 20 jaar gaat de prestatie naar omhoog. De fitheid gaat wel maar met 15% (i.p.v. 10%) omhoog per dag vanaf 21 jaar.
Elk jaar dat een speler ouder wordt zal een speler in prestatie stijgen, dit geld bij spelers t/m 21 jaar. Ik weet niet waar je de informatie vandaan hebt dat alleen bij 20 jaar dat het geval is, ik weet wel dat het niet klopt :!:
Average bp A-team 71,80.

Image
el stino

Post by el stino »

MARKLUIJTEN wrote:
yockr wrote:
MARKLUIJTEN wrote: Als je die van 20 jaar houd, dan zal hij beter gaan presteren dan die andere speler, omdat hij pas 20 is. Zodra hij 21 wordt gaat zijn prestatie omhoog. Waarom nog een jongere speler dan 20 jaar :?: elke spleler presteerd pas het beste vanaf 21 jaar, (behalve keeper) dus ik zou geen jongere kopen dan 21 voor je A-team.
Elk jaar dat een speler ouder wordt zal een speler in prestatie stijgen, t/m 21 jaar. Ik weet niet waar je de informatie vandaan hebt dat alleen bij 20 jaar dat het geval is, ik weet wel dat het niet klopt :!:
dat zou ook nieuw zijn voor mij hoor wat je hier zegt :?
spelers halen hun beste bp vanaf dat ze 20 jaar zijn (bij keepers vanaf 23 jaar)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

Ik moet julie idd gelijk geven, ik heb het even nagekeken. Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat dat vanaf 21 jaar was. Is dit veranderd of is dat altijd al zo geweest :?: Mocht het laatste het geval zijn dan ben ik echt een beetje suf geweest. :roll:
Average bp A-team 71,80.

Image
T-man

Post by T-man »

el stino wrote:
MARKLUIJTEN wrote:
yockr wrote:Dat klopt niet, alleen bij 20 jaar gaat de prestatie naar omhoog. De fitheid gaat wel maar met 15% (i.p.v. 10%) omhoog per dag vanaf 21 jaar.
Elk jaar dat een speler ouder wordt zal een speler in prestatie stijgen, t/m 21 jaar. Ik weet niet waar je de informatie vandaan hebt dat alleen bij 20 jaar dat het geval is, ik weet wel dat het niet klopt :!:
dat zou ook nieuw zijn voor mij hoor wat je hier zegt :?
spelers halen hun beste bp vanaf dat ze 20 jaar zijn (bij keepers vanaf 23 jaar)
Oké thx iedereen :wink:
Team = AC ManU (B2)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”