K had men scherm direct wat moeten verschuiven zodat ik "wijzigen" zag staan rechts in beeld

Moderator: Moderator
Dat is het maximum aantal bezoekers dat jou stadion heeft bezocht. om je stadion voller te krijgen zul je je ticketprijs moeten aanpassen.Goth wrote:Goth wrote:Hoe vergroot ge uw stadion met maar 200plaatsen?
ook just gezien da het niet gaat, maar hoe komt het dat er bij max. # toeschouwers 4200 staat?
of te weinig parkeerplaatssjoerd wrote:Dan zat je stadion niet geheel vol, dit kan door een te hoge ticketprijs komen!Goth wrote:Goth wrote:Hoe vergroot ge uw stadion met maar 200plaatsen?
ook just gezien da het niet gaat, maar hoe komt het dat er bij max. # toeschouwers 4200 staat?
Als je die van 20 jaar houd, dan zal hij beter gaan presteren dan die andere speler, omdat hij pas 20 is. Zodra hij 21 wordt gaat zijn prestatie omhoog. Waarom nog een jongere speler dan 20 jaarT-man wrote:Ik heb 2 spelers op dezelfde positie met BP van 63 en zou graag 1 verkopen maar de één is 20j en de andere 26j. Volgens mij verkoop ik het best die van 26j maar gaat die van 20j niet meer opbrengen om daarna terug te investeren in een jongere??
Dat klopt niet, alleen bij 20 jaar gaat de prestatie naar omhoog. De fitheid gaat wel maar met 15% (i.p.v. 10%) omhoog per dag vanaf 21 jaar.MARKLUIJTEN wrote:Als je die van 20 jaar houd, dan zal hij beter gaan presteren dan die andere speler, omdat hij pas 20 is. Zodra hij 21 wordt gaat zijn prestatie omhoog. Waarom nog een jongere speler dan 20 jaarT-man wrote:Ik heb 2 spelers op dezelfde positie met BP van 63 en zou graag 1 verkopen maar de één is 20j en de andere 26j. Volgens mij verkoop ik het best die van 26j maar gaat die van 20j niet meer opbrengen om daarna terug te investeren in een jongere??elke spleler presteerd pas het beste vanaf 21 jaar, (behalve keeper) dus ik zou geen jongere kopen dan 21 voor je A-team.
Elk jaar dat een speler ouder wordt zal een speler in prestatie stijgen, dit geld bij spelers t/m 21 jaar. Ik weet niet waar je de informatie vandaan hebt dat alleen bij 20 jaar dat het geval is, ik weet wel dat het niet kloptyockr wrote:Dat klopt niet, alleen bij 20 jaar gaat de prestatie naar omhoog. De fitheid gaat wel maar met 15% (i.p.v. 10%) omhoog per dag vanaf 21 jaar.MARKLUIJTEN wrote:Als je die van 20 jaar houd, dan zal hij beter gaan presteren dan die andere speler, omdat hij pas 20 is. Zodra hij 21 wordt gaat zijn prestatie omhoog. Waarom nog een jongere speler dan 20 jaarT-man wrote:Ik heb 2 spelers op dezelfde positie met BP van 63 en zou graag 1 verkopen maar de één is 20j en de andere 26j. Volgens mij verkoop ik het best die van 26j maar gaat die van 20j niet meer opbrengen om daarna terug te investeren in een jongere??elke spleler presteerd pas het beste vanaf 21 jaar, (behalve keeper) dus ik zou geen jongere kopen dan 21 voor je A-team.
dat zou ook nieuw zijn voor mij hoor wat je hier zegtMARKLUIJTEN wrote:Elk jaar dat een speler ouder wordt zal een speler in prestatie stijgen, t/m 21 jaar. Ik weet niet waar je de informatie vandaan hebt dat alleen bij 20 jaar dat het geval is, ik weet wel dat het niet kloptyockr wrote:Dat klopt niet, alleen bij 20 jaar gaat de prestatie naar omhoog. De fitheid gaat wel maar met 15% (i.p.v. 10%) omhoog per dag vanaf 21 jaar.MARKLUIJTEN wrote: Als je die van 20 jaar houd, dan zal hij beter gaan presteren dan die andere speler, omdat hij pas 20 is. Zodra hij 21 wordt gaat zijn prestatie omhoog. Waarom nog een jongere speler dan 20 jaarelke spleler presteerd pas het beste vanaf 21 jaar, (behalve keeper) dus ik zou geen jongere kopen dan 21 voor je A-team.
Oké thx iedereenel stino wrote:dat zou ook nieuw zijn voor mij hoor wat je hier zegtMARKLUIJTEN wrote:Elk jaar dat een speler ouder wordt zal een speler in prestatie stijgen, t/m 21 jaar. Ik weet niet waar je de informatie vandaan hebt dat alleen bij 20 jaar dat het geval is, ik weet wel dat het niet kloptyockr wrote:Dat klopt niet, alleen bij 20 jaar gaat de prestatie naar omhoog. De fitheid gaat wel maar met 15% (i.p.v. 10%) omhoog per dag vanaf 21 jaar.![]()
spelers halen hun beste bp vanaf dat ze 20 jaar zijn (bij keepers vanaf 23 jaar)