Zo te zien ga ik in één keer 4 nieuwe spelers binnen halen, want ik word steeds niet overboden. Als ik ze binnenhaal, dan duikel ik in de min (ongeveer -300K)
Problemen?
Moderator: Moderator
feyenoordie wrote:Ik weet nie hoe iedereen er bij komt dat de fitheid met 10% stijgt na de 4 uur update want bij mij stijgt fitheid altijd met 15%.
krcgenk wrote:Ze krijgen zelfs 15% bij, vroeger was het idd 10%.
Ik denk dat er ook een verschil zit tussen de spelers van 20-30j en de jongere en de oudere. De spelers -20 en +30 zullen maar iets van een 10% bijkrijgen en de andere 15%.
Het aantal fitheid dat een speler bij krijgt om 4 uur hangt af van :pelsen wrote:Je kan het op 2 manieren bekijken:silverblast wrote:Hij zal minder fitheid verliezen per match, en dus langer fit blijven.![]()
Ik denk dat iedere dag bij de ochtendsimulatie elke speler +/-10% fitheid erbij krijgt, tenzij ze op hetzelfde moment een match spelen.
Wat er dan gebeurt, daar heb ik nog niet op gelet.
Om 4h00 krijgen alle spelers ongeveer 10% fitheid bij. Een competitiewedstrijd vergt tussen de 10 en 20% fitheid, dus de fitheid van de spelers die competie speelden, daalt tussen de 0 en 10%.
Of:
De spelers die competitie spelen, krijgen geen fitheid bij. Een competitiewedstrijd vergt 0 tot 10% fitheid, dus dat is hetgeen de spelers die competitie speelden, dalen.
Het was maar om het te schetsen, maar ik zal er in het vervolg bij zetten dat het maar om te schetsen is. En die 3-10% kan je op 2 manieren bekijken...TrAnEcId wrote:Het aantal fitheid dat een speler bij krijgt om 4 uur hangt af van :pelsen wrote:Je kan het op 2 manieren bekijken:
Om 4h00 krijgen alle spelers ongeveer 10% fitheid bij. Een competitiewedstrijd vergt tussen de 10 en 20% fitheid, dus de fitheid van de spelers die competie speelden, daalt tussen de 0 en 10%.
Of:
De spelers die competitie spelen, krijgen geen fitheid bij. Een competitiewedstrijd vergt 0 tot 10% fitheid, dus dat is hetgeen de spelers die competitie speelden, dalen.
-hoeveel conditie deze heeft, DUIDELIJK verschil tussen 70 en 100%
-hoeveel matchen deze speler de vorige dag heeft gespeeld, hier is er een heel duidelijk verschil...
-ik heb gemerkt dat 15% ZEKER GEEN vaste waarde is dat een speler stijgt bij fitheid, maar wel ongeveer
Een competitie wedstrijd haalt bij mij maar tussen de 3 - 10% af hoor, zeker al deze tussen de 90 - 100% fitheid heeft... dus dat is volgens mij ook niet correct
Dat van de conditie kan zijn, maar er is heel zeker een verschil door de leeftijd. Mijn keeper van 31 en zelfs mijn LM van 29 krijgen nooit meer 15% bij bij de ochtendsimulatie. Dat is meestal 10%. Het is trouwens gemakkelijk te controleren met SPMT.TrAnEcId wrote: Het aantal fitheid dat een speler bij krijgt om 4 uur hangt af van :
-hoeveel conditie deze heeft, DUIDELIJK verschil tussen 70 en 100%
-hoeveel matchen deze speler de vorige dag heeft gespeeld, hier is er een heel duidelijk verschil...
-ik heb gemerkt dat 15% ZEKER GEEN vaste waarde is dat een speler stijgt bij fitheid, maar wel ongeveer
Een competitie wedstrijd haalt bij mij maar tussen de 3 - 10% af hoor, zeker al deze tussen de 90 - 100% fitheid heeft... dus dat is volgens mij ook niet correct
Jongbloed wrote:Euhhh.....
Moet ik me nog zorgen maken om die -300K of gaat dat pas in vanaf
-2 miljoen?