Ik train ze altijd van onder naar boven. Eerst hoofdskills, daarna de rest. Het maakt niet zo veel uit in welke volgorde, als je de conditie maar als laatst traind. Dat is de enige skill die continu terug zakt.Bundie wrote:Ik heb een vraagje over het trainen. Als een speler zijn hoofdskills max zijn, moet je dan eerst de ander skils trainen die het minst zijn of moet je skill per skill eerst vol laten trainen?
Of train je het best automatisch door je trainer?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ontslagvergoeding
Wanneer betaal ik ontslagvergoeding?
Alleen bij ontslag of ook als je de speler verkoopt?
Alleen bij ontslag of ook als je de speler verkoopt?
Groetjes Maurice.
inderdaad, dat deed ik dus in het begin verkeerd, ik ging direct erna de conditie trainen... niet zo'n goed idee...MARKLUIJTEN wrote: Ik train ze altijd van onder naar boven. Eerst hoofdskills, daarna de rest. Het maakt niet zo veel uit in welke volgorde, als je de conditie maar als laatst traind. Dat is de enige skill die continu terug zakt.

you can only get smarter by playing a smarter opponent
Team: Loviditch SK
Manager: Lexz...
Team: Loviditch SK
Manager: Lexz...
Bwa, ik train altijd eerst hoofdskills tot maxed, dan conditie tot die maxed en dan rest, met af en toe conditie ertussen bijtrainen. Anders krijg je een speler zonder conditie, die toch ook niet zo goed presteert ...lexz... wrote:inderdaad, dat deed ik dus in het begin verkeerd, ik ging direct erna de conditie trainen... niet zo'n goed idee...MARKLUIJTEN wrote: Ik train ze altijd van onder naar boven. Eerst hoofdskills, daarna de rest. Het maakt niet zo veel uit in welke volgorde, als je de conditie maar als laatst traind. Dat is de enige skill die continu terug zakt.
He's back ... .
-
op 1 minuutje gevondenrpg_gamer wrote:Normaal staat het in de FAQ ergens maar vind het niet terug![]()
Krijg je meer achterban als je wint in een friendly ook of speelt het geen rol of je wint/verliest in een friendly

Achterbanveranderingen:
Bij Vr's en VrB's krijg je achterban bij, ongeacht winst of verlies. (Bij VrB's win/verlies je meer achterban)
Bij Ligamatchen en Bekermatchen krijg je achterban bij bij winst en verlies je achterban bij verlies. (Bij B's win/verlies je meer achterban)
Degradatie = -300 ongeacht divisie of positie
Promotie = sterk variërend.
Uitleg: Hoe hoger je achterban, hoe trager je achterban zal groeien. Hoe hoger je divisie, hoe sneller je achterban zal groeien.

-
Merci maar er staat alleen dat je bij vr achterban bij krijgt ongeacht winst of verlies.ForzaBuffalo wrote:op 1 minuutje gevondenrpg_gamer wrote:Normaal staat het in de FAQ ergens maar vind het niet terug![]()
Krijg je meer achterban als je wint in een friendly ook of speelt het geen rol of je wint/verliest in een friendly
Achterbanveranderingen:
Bij Vr's en VrB's krijg je achterban bij, ongeacht winst of verlies. (Bij VrB's win/verlies je meer achterban)
Bij Ligamatchen en Bekermatchen krijg je achterban bij bij winst en verlies je achterban bij verlies. (Bij B's win/verlies je meer achterban)
Degradatie = -300 ongeacht divisie of positie
Promotie = sterk variërend.
Uitleg: Hoe hoger je achterban, hoe trager je achterban zal groeien. Hoe hoger je divisie, hoe sneller je achterban zal groeien.
Maar ik vraag me af als je wint krijgt je dan nog meer bij dan als je verliest
Vb verlies vr = 5
winst verlies : 5 of meer dan

-
-
-
- Team Manager
Ik train na de hoofdskills altijd de skills die het guntsigste zijn voor de individuele orders. Bijvoorbeeld keepers train ik na de hoofdskills eerst snelheid en dan als allerlaatste moed, wat het gunstige is voor de IO "meespelen".MARKLUIJTEN wrote:Ik train ze altijd van onder naar boven. Eerst hoofdskills, daarna de rest. Het maakt niet zo veel uit in welke volgorde, als je de conditie maar als laatst traind. Dat is de enige skill die continu terug zakt.Bundie wrote:Ik heb een vraagje over het trainen. Als een speler zijn hoofdskills max zijn, moet je dan eerst de ander skils trainen die het minst zijn of moet je skill per skill eerst vol laten trainen?
Of train je het best automatisch door je trainer?
S.C. Enschede, in vier seizoenen van de H naar de D divisie!
S14 Kampioen H.1060 (5e speeldag begonnen)
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
S14 Kampioen H.1060 (5e speeldag begonnen)
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
-
http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=72389pelsen wrote:Dan zijn de faq's fout, want het is net omgekeerd.
Silverblast?
Aan de hand van deze topic heb ik de FAQ geüpdatet... ik zal in de war gebracht zijn door die post 'is het niet omgekeerd?'.
Bedankt om erop te wijzen...

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.