Ik heb net nieuwe reclamepaneel mogen kiezen en er was alleen SP-panelenmaxyboy wrote:er is weer een nieuw reclamepaneel van aisg bvba of zoiets maar ik zie die bij mij toch ni staan...

Moderator: Moderator
Aantal gewonnen wedstrijden.wispelcrack wrote:spelen die geen extra match?Robby Robson wrote:Hoe bepaalt men voorrang bij gelijke stand? Aantal gewonnen wedstrijden?
je de vorm daalt fel bv. een speler van 70 met 100% fitheid zal beter presteren dan een speler van 75 met 50% fitheid!Robby Robson wrote:Heeft een daling van het moraal van je speler, buiten de daling van zijn GK, nog andere nefaste gevolgen? M.a.w. stel je beter een speler op met GK-75 en moraal 50 dan een speler met GK-70 en moraal 100 ?
Er zijn 7000 managers, met elk minstens 15 spelers. Stel dat elke ploeg 2 spelers te koop zet (sommigen meer, sommigen minder), dan kom je aan 14 000 spelers. Als je dan tijdens het zoeken naar die ene juiste speler, juist de speler van je broer of zo moet hebben, klopt er toch iets niet.maxyboy wrote:om terug te komen op die topic van fc Vermaire.
waarom kunnen twee mensen op eenzelfde pc geen transfers met elkaar doen? Wat is daar nu cheaten aan? Je kan toch maar 1 transfer per seizoen doen met de zelfde teams!
Ik heb het over moraal, niet over fitheid...maxyboy wrote:je de vorm daalt fel bv. een speler van 70 met 100% fitheid zal beter presteren dan een speler van 75 met 50% fitheid!Robby Robson wrote:Heeft een daling van het moraal van je speler, buiten de daling van zijn GK, nog andere nefaste gevolgen? M.a.w. stel je beter een speler op met GK-75 en moraal 50 dan een speler met GK-70 en moraal 100 ?
Het heeft zeker gevolgen voor zijn prestatie. Een speler met GK 75 en 50 moraal zal ongeveer 40-45 halen terwijl een speler met GK van 70 toch zeker 50 zal halen. Het is moeilijk om dit te voorspellen, maar het zal wel zoiets zijn. Dat hangt natuurlijk van speler tot speler af.Robby Robson wrote:Heeft een daling van het moraal van je speler, buiten de daling van zijn GK, nog andere nefaste gevolgen? M.a.w. stel je beter een speler op met GK-75 en moraal 50 dan een speler met GK-70 en moraal 100 ?
zo gauw je m aan mij verkocht hebDeathGrip wrote:Mss een herhaalde vraag maar:
Wanneer gaat deze speler juist van de TL af? :
http://www.soccerproject.com/transfer.php?spid=1338894
ja, ik dacht toch dat hem nog tot maandag ging staan, daarom dat ik het hier es extra vraag mja, jij hebt toch wsl het hoogste bod dus ...Hoevi wrote:zo gauw je m aan mij verkocht hebDeathGrip wrote:Mss een herhaalde vraag maar:
Wanneer gaat deze speler juist van de TL af? :
http://www.soccerproject.com/transfer.php?spid=1338894