Mooi, ik wil namelijk proberen gelijk door te stromen van C naar A en de eerste manager in A worden die in G is gestart. Dit moet gezien mijn ratings mogelijk zijn.yockr wrote:Van de huidige A-teams is er geen1 die in G gestart isMARKLUIJTEN wrote:.
Weet iemand of er al een G ploeg in A zit of heeft gezetenZo niet dan heb ik weer een nieuw doel.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
KVOllivier heeft al in A gezeten en is begonnen in Gyockr wrote:Van de huidige A-teams is er geen1 die in G gestart isMARKLUIJTEN wrote:Ik had het wat onduidelijk beschreven maar dat bedoelde ik ook.bats1903 wrote: De jeugdspelers die je krijgt zullen dezelfde nationaliteit als je jeugd coordinator hebben.
Weet iemand of er al een G ploeg in A zit of heeft gezetenZo niet dan heb ik weer een nieuw doel.

-
kvk dries wrote:KVOllievier heeft al in A gezeten en is begonnen in Gyockr wrote:Van de huidige A-teams is er geen1 die in G gestart isMARKLUIJTEN wrote: Ik had het wat onduidelijk beschreven maar dat bedoelde ik ook.
Daar gaat mijn droom, maar ja 2e is ook goed.
-
Je spelers zullen alleen maar moraal verliezen als je trainer nog niet lang in dienst is. Ik denk dat als je hem al meer dan 1 seizoen hebt je speler geen moraal zullen verliezen.robstje wrote:als ik een speler ontsla, krijg ik melding dat de spelers moraal kunnen verliezen. weet iemand hoeveel dit ongeveer is? heeft dit ook effect op de teamspirit?
-
Kan iemand eens een kijkje nemen naar deze speler?
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
Ik zet als IO targetman maar hij haalt maar BP van 64 (heeft GK80%) terwijl een andere speler van 76% ook al BP63 haalt. Er is dus maar één puntje verschil, kan dat? Maakt dat veel uit, dat éne puntje. En kan iemand kijken of targetman wel de juiste IO is voor deze speler, volgens mij wel maar ben niet zeker, kan geen SPMT downloaden.
bedankt,
dino_001
Ik zet als IO targetman maar hij haalt maar BP van 64 (heeft GK80%) terwijl een andere speler van 76% ook al BP63 haalt. Er is dus maar één puntje verschil, kan dat? Maakt dat veel uit, dat éne puntje. En kan iemand kijken of targetman wel de juiste IO is voor deze speler, volgens mij wel maar ben niet zeker, kan geen SPMT downloaden.
bedankt,
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006
-
Als je geen spmt heb kan je het beste dit schema aanhouden.dino_001 wrote:Kan iemand eens een kijkje nemen naar deze speler?
bedankt,
dino_001
Individuele orders: Er zijn 2 types van individuele richtlijnen die u aan uw spelers kan geven, beiden worden hieronder besproken.
* Offensief/defensief
o Een speler zijn bijdrage aan het team wordt verschoven naar een andere linie. Een verdediger die bijvoorbeeld offensief wordt opgesteld zal dan een bijdrage leveren aan het middenveld maar minder bijdragen aan de verdedigende linie.
* Echte richtlijnen: Elke richtlijn werkt het best voor spelers met specifieke eigenschappen. Door een richtlijn worden sommige spelereigenschappen versterkt terwijl andere afgezwakt worden.
o Meespelen : Keeper
+ : meevoetballen, snelheid
- : Reflex, moed
o Flankenspel : Linkse en rechtse middenvelder, linkse en rechtse verdediger
+ : Passen, snelheid
- : Kracht, koppen
o Vrije rol : Alle spitsen
+ : Spelinzicht
- : Tackelen
o Targetman : Centrale spits
+ : Kracht, koppen
- : Schieten, tackelen