Kan je eens zeggen wat de GK waarde is dan kan je ik je verder helpenward1995 wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
hoeveel is die waard

Moderator: Moderator
Kan je eens zeggen wat de GK waarde is dan kan je ik je verder helpenward1995 wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
hoeveel is die waard
Zal voor u wel geen probleem zijn binnen 2 seizoenen als je zo blijft daytradenSmoje wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_tra ... pagefrom=0
G'er die 50 miljoen biedt, ik voel me weer zeer klein.![]()
Ben beetje manisch bezig (naar mijn starters g-normen en feit dat ik nadien beter aan het redeneren was), gewoon aan het bieden, geen zin om na te denken of dingen uit te zoeken, ik bouw nadien wel weer wat op, wil beetje vrb's spelen en kan bijna geen spelers meer kopen/verkopen dit seizoen, dus anders ben ik het misschien beu in de tussenfase.![]()
Spijtig dat de twee zwaksten van mijn reeks lijken te promoveren, vooral de tweede is een mysterie. Zie liever plaats 3 en 5 promoveren. Kan zijn dat ik volgend jaar voor plaats 3 ga en seizoen erna mijn TS wat opbouw, want met het geld dat ik nu bezit, kom ik er zeker niet op termijn. Stadion wel aan het uitbreiden tot 12.000 nu, dus dat is terwijl ook al gebeurd.
Ik doe daar niet meer aan mee de laatste tijd. Nu ist full focus op A bereiken en nog juist wat aanvullingen verrichten!rpg_gamer wrote:Zal voor u wel geen probleem zijn binnen 2 seizoenen als je zo blijft daytradenSmoje wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_tra ... pagefrom=0
G'er die 50 miljoen biedt, ik voel me weer zeer klein.![]()
Ben beetje manisch bezig (naar mijn starters g-normen en feit dat ik nadien beter aan het redeneren was), gewoon aan het bieden, geen zin om na te denken of dingen uit te zoeken, ik bouw nadien wel weer wat op, wil beetje vrb's spelen en kan bijna geen spelers meer kopen/verkopen dit seizoen, dus anders ben ik het misschien beu in de tussenfase.![]()
Spijtig dat de twee zwaksten van mijn reeks lijken te promoveren, vooral de tweede is een mysterie. Zie liever plaats 3 en 5 promoveren. Kan zijn dat ik volgend jaar voor plaats 3 ga en seizoen erna mijn TS wat opbouw, want met het geld dat ik nu bezit, kom ik er zeker niet op termijn. Stadion wel aan het uitbreiden tot 12.000 nu, dus dat is terwijl ook al gebeurd.Zijn meestal dezelfde namen die je tegenkomt raffin, dinamo, united.
Ben ook aan het daytraden. Eerste transfer was al een succes 400k winst. Straks een nieuwe trend in SPSmoje wrote:Ging ik net een RF kopen, is Kowalski ermee weg. Ben momenteel alleen IBP's aan't kopen, zekerheden maw, geen zin om te wachten. Zit wel weer aan 34 spelers en elf boden, d'oh. Dus weer wachten tot ik er een aantal verkocht heb.
edit: dienen hierboven dus. Kocht voordien zo geen spelers, zeker niet voor de 2.5 die hij vroeg als IBP, maar nu heb ik er zin in.
Dus zoals ge ziet rpg, ge moogt ook boden van mij accepteren:p.
Haha, grijp er normaal meestal zelf naast maar deze keer was ik op tijd, heb hem voor 2.9M gekocht IBP, hij presteert 71,6 bij 100% ervSmoje wrote:Ging ik net een RF kopen, is Kowalski ermee weg. Ben momenteel alleen IBP's aan't kopen, zekerheden maw, geen zin om te wachten. Zit wel weer aan 34 spelers en elf boden, d'oh. Dus weer wachten tot ik er een aantal verkocht heb.
edit: dienen hierboven dus. Kocht voordien zo geen spelers, zeker niet voor de 2.5 die hij vroeg als IBP, maar nu heb ik er zin in.
Dus zoals ge ziet rpg, ge moogt ook boden van mij accepteren:p.
2,9 M. Zoveel winst zal hem niet maken als hem verkoopt. Maar bon toch wel iets.Smoje wrote:Hij heeft hem gekocht voor 2.5, dus dat zit wel goed dan.
Btw: mijn timing lijkt op alle vlakken slecht, begin ik mij net op cb en cm te richten, lees ik hier van Remedy dat die prijzen net de pan uit swingen, joehoe.![]()
De prijzen lijken mij algemeen gelijk gestegen? Want altijd als ik passeerde als niet-speler las ik over de crisis.
Raffin kan sowieso rechstreeks naar A gaan. Demotiverend om dergelijke teams te zien.
Is voor te houden als B-speler id toekomst waarschijnlijk dus correcte prijs was ook goed geweestrpg_gamer wrote:2,9 M. Zoveel winst zal hem niet maken als hem verkoopt. Maar bon toch wel iets.Smoje wrote:Hij heeft hem gekocht voor 2.5, dus dat zit wel goed dan.
Btw: mijn timing lijkt op alle vlakken slecht, begin ik mij net op cb en cm te richten, lees ik hier van Remedy dat die prijzen net de pan uit swingen, joehoe.![]()
De prijzen lijken mij algemeen gelijk gestegen? Want altijd als ik passeerde als niet-speler las ik over de crisis.
Raffin kan sowieso rechstreeks naar A gaan. Demotiverend om dergelijke teams te zien.
Naar mijn gevoel zijn de prijzen gedaald bij niet midden spelers. Bij middenspelers, top spelers en toptalenten zijn de prijzen gestegen.