Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team Manager
Linieratings
Hallo,
ik ben in men eerste seizoen als SP'er bezig...
Kan iemand me zeggen wat er net bedoeld wordt met
"linierating" en waar ik deze vind ook?
Sportieve groetjes,
Fazerke
FC Wellen (H651)
ik ben in men eerste seizoen als SP'er bezig...
Kan iemand me zeggen wat er net bedoeld wordt met
Sportieve groetjes,
Fazerke
FC Wellen (H651)
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Linieratings
Als je kijkt naar een wedstrijdverslag, zie je onder de score ook een heleboel info die te maken heeft met hoe beide teams tijdens de wedstrijd gespeeld hebben (formatie, tactiek, stijl, agressie).Fazerke wrote:Kan iemand me zeggen wat er net bedoeld wordt met
Net daaronder staan percentages voor verdediging, middenveld en aanval: dit worden de linieratings genoemd. Ze zijn afhankelijk van de formatie, tactiek, stijl en agressie waarmee een team speelt, alsook van de individuele prestaties van de spelers.
-
Ik heb net mijn oude jeugdco ontslaan en een nieuwe aangenomen. ik heb een supermodern jeudcentrum en 17 dagen geleden kreeg ik mijn laatste jeugdspeler. Krijg ik nu over +-3 dagen opnieuw een jeugdspeler, of moet ik nu terug 20 dagen wachten
En welke nationaliteit zou die speler dan aannemen, die van mn oude, of van mn nieuwe jeugdco?

Manager ofF.C. De Latinos
-
- Team President
goeie vraag volgens mij moet dat zo lukken, maar ik zou het niet doen omdat je dan in de min komt te staan als je de speler krijgt en als je langer dan 1 of 2 weken in de min staat word je falliet verklaart en ben je vervolgens je team kwijtkwintentju wrote:je hebt dus bv 36 k
en je wilt op een speler bieden voor 100k
normaal lukt dat niet hé ,
en als je nu een lening aansluit ..
zo het bod doet
en dan de lening terug afbetaald ?
of lukt dat niet ?
want het geld word toch alleen maar afgetrokken wanneer je de speler krijgt ?
Season 21: 11e in H.295
-
Ben je zeker dat stijl zich uit in de linieratings?pelsen wrote:Als je kijkt naar een wedstrijdverslag, zie je onder de score ook een heleboel info die te maken heeft met hoe beide teams tijdens de wedstrijd gespeeld hebben (formatie, tactiek, stijl, agressie).
Net daaronder staan percentages voor verdediging, middenveld en aanval: dit worden de linieratings genoemd. Ze zijn afhankelijk van de formatie, tactiek, stijl en agressie waarmee een team speelt, alsook van de individuele prestaties van de spelers.
Vergeet ook niet te vermelden dat agressie een ook een terugwerkende invloed heeft. Hoe hoger je agressie, hoe hoger je linieratings, maar hoe hoger de kans op een rode kaart, wat je linieratings weer wat naar beneden kan halen.

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
Ik dacht dat stijl gewoon het 'spektakel' bepaalde. Beiden hoge stijl: veel doelpunten. en omgekeerd.. 

The Arbiters - F.73
-
Nee.silverblast wrote:Ben je zeker dat stijl zich uit in de linieratings?
-
Stiekem hoopte ik wel op een langer antwoord.pelsen wrote:Nee.

The Arbiters - F.73
-
Kan iemand een antwoord met zekerheid geven?maxyboy wrote:Ik heb net mijn oude jeugdco ontslaan en een nieuwe aangenomen. ik heb een supermodern jeudcentrum en 17 dagen geleden kreeg ik mijn laatste jeugdspeler. Krijg ik nu over +-3 dagen opnieuw een jeugdspeler, of moet ik nu terug 20 dagen wachtenEn welke nationaliteit zou die speler dan aannemen, die van mn oude, of van mn nieuwe jeugdco?
Manager ofF.C. De Latinos
-
- Team President
ik zou het niet weten kerel,maxyboy wrote:Kan iemand een antwoord met zekerheid geven?maxyboy wrote:Ik heb net mijn oude jeugdco ontslaan en een nieuwe aangenomen. ik heb een supermodern jeudcentrum en 17 dagen geleden kreeg ik mijn laatste jeugdspeler. Krijg ik nu over +-3 dagen opnieuw een jeugdspeler, of moet ik nu terug 20 dagen wachtenEn welke nationaliteit zou die speler dan aannemen, die van mn oude, of van mn nieuwe jeugdco?
ik zou zeggen wacht 3 dagen en je hebt een antwoord met zekerheid

EDIT: stomme vraag maar wat is de bouwtijd van het ultramodern jeugdcentrum?
ik ben begonnen te bouwen in begin of mid januari en volgens het ding moet ik nu nog steeds 30 dagen.. ? klopt dit ?
Season 21: 11e in H.295