Belfast_Giants wrote:
EDIT: stomme vraag maar wat is de bouwtijd van het ultramodern jeugdcentrum?
ik ben begonnen te bouwen in begin of mid januari en volgens het ding moet ik nu nog steeds 30 dagen.. ? klopt dit ?
80 dagen geloof ik, al is het al een eeuwigheid geleden dat ik dat nog moeten plaatsen heb.
Je zal beginnen bouwen zijn rond 20 januari, dus volgens mij klopt het perfect. (Wanneer je precies aan de bouw begonnen bent kan je vinden in je uitgaven van seizoen 15.)
Belfast_Giants wrote:
EDIT: stomme vraag maar wat is de bouwtijd van het ultramodern jeugdcentrum?
ik ben begonnen te bouwen in begin of mid januari en volgens het ding moet ik nu nog steeds 30 dagen.. ? klopt dit ?
80 dagen geloof ik, al is het al een eeuwigheid geleden dat ik dat nog moeten plaatsen heb.
Je zal beginnen bouwen zijn rond 20 januari, dus volgens mij klopt het perfect. (Wanneer je precies aan de bouw begonnen bent kan je vinden in je uitgaven van seizoen 15.)
het makkelijkste om dit te zien is naar je jeugdcentrum gaan of naar overzicht stadion, daar zie je ook staan hoelang je nog moet bouwe
ik verkocht denkik vorig jaar een jeugdspeler aan een team voor 4 miljoen,nu kijk ik eens wat ie uiteindelijk is geworden,ik klik op zijn naam,de speler bestaat niet meer
kachtemnaorke wrote:ik verkocht denkik vorig jaar een jeugdspeler aan een team voor 4 miljoen,nu kijk ik eens wat ie uiteindelijk is geworden,ik klik op zijn naam,de speler bestaat niet meer
hoe komt dit?
da team is waarschijnlijk gestopt ..
De toller
Club tollebeke
S13: 9de in H.522---- S16: 2de in F.58
S14: 2de in H.522---- S17: 14de in E.20
S15: 2de in G.174---- S18: 4de in F.58
S19: 6de in F.58------ S20: 3de in F.58
kachtemnaorke wrote:ik verkocht denkik vorig jaar een jeugdspeler aan een team voor 4 miljoen,nu kijk ik eens wat ie uiteindelijk is geworden,ik klik op zijn naam,de speler bestaat niet meer
ik heb een kennis (vriend van mn broertje) die op al mijn spelers heeft geboden (3) die op de TL staan. 1 Heb ik er al verkocht. Hij heeft de hoogste (en enigste) boden. Als ze verkocht worden aan hem (overmorgen) word ik waarschijnlijk geband vanwege cheaten!!! Wat moet ik doen?
ik heb een kennis (vriend van mn broertje) die op al mijn spelers heeft geboden (3) die op de TL staan. 1 Heb ik er al verkocht. Hij heeft de hoogste (en enigste) boden. Als ze verkocht worden aan hem (overmorgen) word ik waarschijnlijk geband vanwege cheaten!!! Wat moet ik doen?
je kan normaal niet bieden op 3 spelers van eenzelfde team...
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
'k Zou het niet weten. Als je je team kwijtspeelt, denk ik dat je het zal moeten uitleggen aan de sheriffs en dan zul je waarschijnlijk je team terugkrijgen. Dit lijkt me de enige oplossing(correct me if i'm wrong)
je kan toch 3 spelers kopen over 2 seizoenen(spfa),zou je dan bv niet in 1 seizoen 3 spelers kunnen kopen?en dan da 2de seizoen kan je egen meer kopen van em
je kan toch 3 spelers kopen over 2 seizoenen(spfa),zou je dan bv niet in 1 seizoen 3 spelers kunnen kopen?en dan da 2de seizoen kan je egen meer kopen van em
Je kan er 1 seizoen 2 kopen en dan het andere seizoen maar 1 dacht ik.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.