Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Ik heb op dit moment 36 spelers in mijn kern. En toch kan/mag ik geen spelers kopen.Mijn bestuur vind nl. dat ik voldoende spelers heb! In de regels staat dat je er maximum 45 mag hebben! Waarom mag ik er dan van mijn bestuur geen meer kopen? Kan ik mijn bestuur ook ontslaan
?

TEAM : Djerba
-
- Member of the Soccer Project Association
45 spelers is zelfs niet het maximum. Er is eigenlijk in principe geen maximum, aangezien er altijd jeugdspelers van uw jeugdcentrum kunnen bijkomen.
Je kan idd niet meer bieden op spelers als je er 35 hebt.
Hoe kan je dan aan 45 spelers komen?
Als je 34 spelers hebt en je hebt een scout die 100% is dan kan je op 11 spelers bieden. Indien je die alle 11 binnen haalt kom je dus aan 45.
Als je 34 spelers hebt en je hebt een scout die 100% is dan kan je op 11 spelers bieden. Indien je die alle 11 binnen haalt kom je dus aan 45.
Oke! Bedankt!!Glen DV wrote:45 spelers is zelfs niet het maximum. Er is eigenlijk in principe geen maximum, aangezien er altijd jeugdspelers van uw jeugdcentrum kunnen bijkomen.
TEAM : Djerba
-
- Team Board Member
Heeft het aannemen van stafleden invloed op het moraal van je spelers? Bij mij kwam er nl. moraal bij toen ik 3 nieuwe stafleden aannam, ik speelde geen wedstrijden ofso, maar iedereen heeft nu moraal 100 met rode achtergrond. Mss komt 't doordat ik 2 stafleden met NL'se nationaliteit heb aangenomen....?
Edit: voor de duidelijkheid:
Voor de sim van 14:00 uur heb ik ze aangenomen (2 Nederlanders + 1 Spanjaard), daarvoor was het moraal van sommige max. 100, sommige 96/97. Na sim van 2 uur was iedereen max, volgens mij was dat voor de sim van 2 uur en ná het aannemen van de stafleden niet zo...
Edit: voor de duidelijkheid:
Voor de sim van 14:00 uur heb ik ze aangenomen (2 Nederlanders + 1 Spanjaard), daarvoor was het moraal van sommige max. 100, sommige 96/97. Na sim van 2 uur was iedereen max, volgens mij was dat voor de sim van 2 uur en ná het aannemen van de stafleden niet zo...
-
-
-
- Fan
-
Het beste wat jij doet is een mentor aannemen. Deze kan je aanvragen in volgende topic:stefandiender wrote:heey ik ben net begonne en heb allemaal staf aangenomen.. maar wat moet ik nu doen? of wat is nu goed om mee te beginne? zodat ik niet onnodig geld verlies?
http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=19372
FC Laguna > Trying to manage it !
-
- Team Board Member
-