dus als je dan bv spelers 3 matchen laat spelen en ze volledig uitput en ze blesseren zich dan (voor bv TS omhoog te krijge) dat ze dan het nieuwe seizoen ongeschonden starten?
zou eigenlijk het spel wel realistischer en leuker maken

Moderator: Moderator
kan je gemakkelijk zien in je kalender é.*Kerkhofs* wrote:wanneer begint et nieuwe sp seizoen?
Zie topic : "einde seizoen 16 - start seizoen 17"el stino wrote:kan je gemakkelijk zien in je kalender é.*Kerkhofs* wrote:wanneer begint et nieuwe sp seizoen?![]()
probeer een ploeg uit te nodigen. je kan hem uitnodigen tot en met een vrijdag. de zaterdag daarop kan je geen uitn meer sturen, dus dan begint het nieuwe seizoen.
heb het net aangepast dat topic. toen Kerhofs zijn vraag stelde ging het nog steeds over vorig seizoenbus wrote:Zie topic : "einde seizoen 16 - start seizoen 17"el stino wrote:kan je gemakkelijk zien in je kalender é.*Kerkhofs* wrote:wanneer begint et nieuwe sp seizoen?![]()
probeer een ploeg uit te nodigen. je kan hem uitnodigen tot en met een vrijdag. de zaterdag daarop kan je geen uitn meer sturen, dus dan begint het nieuwe seizoen.
friendly: 5%AppiedeKikker wrote:Een vraag die ik eigenlijk als B speler moet weten. (misschien degradeer ik daarom wel)![]()
Hoeveel stijgt het moraal van een speler bij
friendly:
friendly beker:
beker:
competitie:
Nooit echt in verdiept, maar toch wel handig om te weten.
bedankt voor alle antwoorden!
Hoevi stopt, dus ik denk niet dat het nog gedaan word, ikzelf heb van 8 landen lijsten doorgestuurd en er is nog niks ingevoegd mja, gewoon een land kiezen en dan speler met voor en achternaam in een lijst zetten en dat moest je naar hoevi sturen.jootj wrote:Ik wil dus helpen bij het zoeken naar spelersnamen maar heb nog altijd geen antwoord gekregen.
Iemand die me kan zeggen wat ik moe doen van doorsturen en al die toestanden?