Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik speel maandag een wedstrijd tegen een team dat maar zes spelers heeft, eerst waren dat er veel meer. Nu is dit geen computerteam. Zal dit team dan gereset worden of wat gebeurd er 

Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
-
Kijk eens bij zijn kalender, gezien ie daar tot gisteren elke leaguematch heeft gesdpeeld, gaat ie ook tegen jou aantreden, al lijkt mij 6 spelers te weinig.. Normaal 5-0 FF danjona wrote:Ik speel maandag een wedstrijd tegen een team dat maar zes spelers heeft, eerst waren dat er veel meer. Nu is dit geen computerteam. Zal dit team dan gereset worden of wat gebeurd er

-
Beetje vreemd is het wel want in de geschiedenis staat ook niet dat er iets is verkocht ofzo of dat het contract is afgelopen. WAt kan er gebeurd zijn?jona schreef:
Ik speel maandag een wedstrijd tegen een team dat maar zes spelers heeft, eerst waren dat er veel meer. Nu is dit geen computerteam. Zal dit team dan gereset worden of wat gebeurd er
Kijk eens bij zijn kalender, gezien ie daar tot gisteren elke leaguematch heeft gesdpeeld, gaat ie ook tegen jou aantreden, al lijkt mij 6 spelers te weinig.. Normaal 5-0 FF dan
Teamnaam :Heracles
-
Misschien heeft hij al de spelers ontslaan buiten die 6. Want vrijdag had hij nog genoeg spelers. Het wordt forfait denk ik.jona wrote:Beetje vreemd is het wel want in de geschiedenis staat ook niet dat er iets is verkocht ofzo of dat het contract is afgelopen. WAt kan er gebeurd zijn?jona schreef:
Kijk eens bij zijn kalender, gezien ie daar tot gisteren elke leaguematch heeft gesdpeeld, gaat ie ook tegen jou aantreden, al lijkt mij 6 spelers te weinig.. Normaal 5-0 FF dan
Nee, stond maar 1 speler opgesteld, heeft 10 SP spelers gekregen.yockr wrote:Misschien heeft hij al de spelers ontslaan buiten die 6. Want vrijdag had hij nog genoeg spelers. Het wordt forfait denk ik.jona wrote:Beetje vreemd is het wel want in de geschiedenis staat ook niet dat er iets is verkocht ofzo of dat het contract is afgelopen. WAt kan er gebeurd zijn?jona schreef:
Kijk maar naar zijn resultaten. Heeft donderdag nog een wedstrijd gewonnen.
Bus
F.C. de Billekletsers
F.C. de Billekletsers
-
- Team President
-
Er staat N.N., dit wil zeggen dat de opgestelde spelers niet meer bestaan. Maar er hebben dus wel degelijk 11 spelers meegedaan bij het team. Check maar eens de linieratings, onmogelijk met 1 spelerbus wrote: Nee, stond maar 1 speler opgesteld, heeft 10 SP spelers gekregen.
Kijk maar naar zijn resultaten. Heeft donderdag nog een wedstrijd gewonnen.

-
Hi,*Kerkhofs* wrote:kan iemand me dit vertalen in het engels?(of romeens?)
hallo,
als je 700K bied accepteer ik je bod
er zijn veel managers die deze speler willen
groeten,
*Kerkhofs*
if you offer 700K, I'll accept directly. There are many managers interested in this player.
zal wel ongeveer juist zijn
-
- Team President
bedanktyockr wrote:Hi,*Kerkhofs* wrote:kan iemand me dit vertalen in het engels?(of romeens?)
hallo,
als je 700K bied accepteer ik je bod
er zijn veel managers die deze speler willen
groeten,
*Kerkhofs*
if you offer 700K, I'll accept directly. There are many managers interested in this player.
zal wel ongeveer juist zijn

Mozilla Firefox
Vroeger speelde ik dit spel met Internet Explorer, maar door enkele problemen met IE ben ik overgeschakeld op Mozilla Firefox.
Vroeger toen ik bij training keek stonden de spelers waarvan hun getrainde skill voltraind was een rood vakje, nu zijn alle letters zwart...
kan ik hier iets aan doen?
Vroeger toen ik bij training keek stonden de spelers waarvan hun getrainde skill voltraind was een rood vakje, nu zijn alle letters zwart...
kan ik hier iets aan doen?
My name is wesken,
manager of FcFossombrone
manager of FcFossombrone
-