iets als Internet Explorer...je kan het gebruiken om op het internet te surfen(druk in google gewoon even in Firefox en je zal het kunnen gratis downloaden=>er zijn veel voordelen in vergelijking met IEThomas01CC wrote:wat is Firefox?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team President
-
- Member of the Soccer Project Association
Belfast_Giants wrote:en ook veel nadelen
je kunt bijna geen enkele microsoft site bezoeken via firefox
omdat deze allemaal ingesteld staan voor optimaal gebruik via IE..
dat is waar, er zijn evel sites die je niet optimaal kan bezien met firefox en er zijn veel html en php tools die je niet kan zien met firefox.
Maar over het algemeen is het veiliger en sneller imo
Iedereen die dit kopieerde en ergens anders plakte om te zien wat er staat is een sukkel -lol-
Aaargh.. profiel gedoe aanpassen is te veel veranderd xD

Aaargh.. profiel gedoe aanpassen is te veel veranderd xD
-
Ik zal eens kijken na de sim wat ik zou doen, ik kan er zo niet op in gaan, ik kan je alleen zeggen wat ik doe tijdens mijn wedsrtijden.real wrote:ahzo merci voor het nuttige antwoordX-Tenzo wrote:Dat ligt aan de sterkte en speelstijl van je tegenstander.real wrote:als je kick and rush speelt hoeveel % stijl moet je dan spelen
Als ik niet zeker van ben dat ik win, mijn tegenstander speeld kick and rush en 100% aanvallend, dan speel ik stijl 80/90. Als ik vrij er zrij zeker van ben dat ik win dan speel ik altijd 100% voor het doelsaldo. Mijn ervaring is als je dezelfde linierating hebt en je speeld 80 stijl en je tegenstander 100, dan win je meestal. Ik weet dat dit bij kick and rush zo is

Als mijn tegenstander verdedigend speeld, (433) dan speel ik ook altijd 100, omdat zijn aanval dan zwakker is kan je dit doen. Zijn verdedeging is sterker dus daar zet ik extra de aanval op in door met 100% te spelen.
Dat is jouw ervaring, maar ik zou dat toch niet zomaar veralgemenen. Heb je dit al eens bij andere soortgelijke wedstrijden nagekeken ?X-Tenzo wrote: Als ik niet zeker van ben dat ik win, mijn tegenstander speeld kick and rush en 100% aanvallend, dan speel ik stijl 80/90. Als ik vrij er zrij zeker van ben dat ik win dan speel ik altijd 100% voor het doelsaldo. Mijn ervaring is als je dezelfde linierating hebt en je speeld 80 stijl en je tegenstander 100, dan win je meestal. Ik weet dat dit bij kick and rush zo is![]()
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
Dat klopt niet. Net als lengte en gewicht heeft de benigheid geen enkele invloed op de prestatie, is enkel wat versiering.sc heerenveen wrote:Ik kwam dit tegen op het forum:Maar klopt dit, en met welk been zou ik dan CM links zetten en welke rechts?- Tweebenigheid: Met zijn tweebenigheid kan je hem zowel links als rechts posteren in een 4-mans verdediging. Bij een 3-mans verdediging heb je dus extra voordeel.