Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

maikelcelis
Member of the Soccer Project Association

Post by maikelcelis »

jona wrote:Ik heb hier een paar posts trug al een vraag over gesteld, maar nu wil ik wat duidelijker zijn. Welke waarde hebben susinkas en Meekels voor mijn team.
PS je moet effe in mijn team kijken na de simulatie :D
Vraag dat in de koetjes en kalfjes sectie van het forum onder talenten en waarden
Mijn prachtig team:Football Club Maikel

Doel: promoveren naar F en in ronde 7 van de beker zitten.
jona

Post by jona »

maikelcelis wrote:
jona wrote:Ik heb hier een paar posts trug al een vraag over gesteld, maar nu wil ik wat duidelijker zijn. Welke waarde hebben susinkas en Meekels voor mijn team.
Vraag dat in de koetjes en kalfjes sectie van het forum onder talenten en waarden
Daar geven ze alleen de prijs, ik vraag me af of ik hun contract wel of niet wil verlengen.
Moet ge dat daar oook vragen?
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
yockr

Post by yockr »

Als je ze nooit laat spelen hebben ze geen waarde voor je team. Ik zou zeker een RB verkopen, je hebt er geen 5 nodig. Niet zomaar het contract laten aflopen, dan krijg je niets voor de speler. Tegenwoordig krijg je voor elke speler al redelijk wat, al is het maar 100K.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
klenne

Post by klenne »

yanniske wrote:
X-Tenzo wrote:
blup008 wrote:Kan je me misschien ook zeggen welke spelers ik moet kopen, om later dan te verkopen?
ik heb je een pb gestuurd met een duidelijke uitleg.
kun je dat ook eens naar mij sturen? :lol:
mij mag je die pb ook eens sturen :)
http://www.freewebs.com/jaspi

team: Sint Matte FC
manager: kl3nn3
division: H707
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Ik dacht dat wanneer je een speler op de TL zette, er zo'n 25% van zijn moraal afging. Nu zet ik vandaag een speler op de TL met 2% moraal. Hij is dan 67%. Ik zet hem erop, en hij is nu 68% met 27% moraal :) Wanneer komt er moraal bij?

Wel realistisch, een speler die niet aan spelen toekomt zal altijd blij zijn dat hij mag vertrekken.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
PiRLo

Post by PiRLo »

Fikkiezero wrote:Ik dacht dat wanneer je een speler op de TL zette, er zo'n 25% van zijn moraal afging. Nu zet ik vandaag een speler op de TL met 2% moraal. Hij is dan 67%. Ik zet hem erop, en hij is nu 68% met 27% moraal :) Wanneer komt er moraal bij?

Wel realistisch, een speler die niet aan spelen toekomt zal altijd blij zijn dat hij mag vertrekken.
Heb het ook al gehad, een speler met zeer laag moraal, ik gok onder 25 ofzo zal moraal bij krijgen ;)
Image
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

yanniske wrote:
X-Tenzo wrote: ik heb je een pb gestuurd met een duidelijke uitleg.
jona wrote: kun je dat ook eens naar mij sturen? :lol: vin ik ook wel handig,van zoon profesional moet het wel goed wezen.
klenne wrote: mij mag je die pb ook eens sturen :)
Jongens ik vind julie allemaal heel aardig maar ik ga niet iedereen precies vertellen hoe ik alles doe. Er zijn maar 16 plaatsen in A, en als ik iedereen straks ga helpen is dat niet genoeg 8) Als mensen pas begonnen zijn dan leg ik via een pb de basis van de tl uit, maar niemand krijgt van mij exacte details natuurlijk.

Klenne, ik had jou toch wel eens een uitleg gegeven toen je pas begonnen was :?:
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Fikkiezero wrote:Ik dacht dat wanneer je een speler op de TL zette, er zo'n 25% van zijn moraal afging. Nu zet ik vandaag een speler op de TL met 2% moraal. Hij is dan 67%. Ik zet hem erop, en hij is nu 68% met 27% moraal :) Wanneer komt er moraal bij?

6 apr 2007 : Spelermoraal
Vanaf nu zal de moraal van een speler tot 100% stijgen van zodra hij bij een nieuwe club tekent. Een voetballer is immers altijd extra gemotiveerd om bij een nieuwe ploeg te kunnen beginnen
rpg_gamer F.223 (hervorming)
*Kerkhofs*
Team President

Post by *Kerkhofs* »

op de homepage van sp heb ik eens voor taal engels gekozen, maar ik wil helemaal geen engels en als ik nu op de homepage ga duid die taaldinges altijd engels aan. vrij ambetand want ik moet dat elke keer vearanderen naar nederlands. heeft iemand hier een oplossing voor?
Image Image
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

*Kerkhofs* wrote:op de homepage van sp heb ik eens voor taal engels gekozen, maar ik wil helemaal geen engels en als ik nu op de homepage ga duid die taaldinges altijd engels aan. vrij ambetand want ik moet dat elke keer vearanderen naar nederlands. heeft iemand hier een oplossing voor?
Op Nederlands zetten en een nieuwe snelkoppeling naar je bureaublad kopiëren, dan is het waarschijnlijk opgelost :!:
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

rpg_gamer wrote:

6 apr 2007 : Spelermoraal
Vanaf nu zal de moraal van een speler tot 100% stijgen van zodra hij bij een nieuwe club tekent. Een voetballer is immers altijd extra gemotiveerd om bij een nieuwe ploeg te kunnen beginnen
Dat weet ik, maar als ik hem erop zet wil dat nog niet zeggen dat hij effectief bij een andere ploeg gaat beginnen ;)
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
yanniske

Post by yanniske »

X-Tenzo wrote:
yanniske wrote:
X-Tenzo wrote: ik heb je een pb gestuurd met een duidelijke uitleg.
jona wrote: kun je dat ook eens naar mij sturen? :lol: vin ik ook wel handig,van zoon profesional moet het wel goed wezen.
klenne wrote: mij mag je die pb ook eens sturen :)
Jongens ik vind julie allemaal heel aardig maar ik ga niet iedereen precies vertellen hoe ik alles doe. Er zijn maar 16 plaatsen in A, en als ik iedereen straks ga helpen is dat niet genoeg 8) Als mensen pas begonnen zijn dan leg ik via een pb de basis van de tl uit, maar niemand krijgt van mij exacte details natuurlijk.

Klenne, ik had jou toch wel eens een uitleg gegeven toen je pas begonnen was :?:
:cry: :cry: :cry:
klenne

Post by klenne »

k denk niet dat ik die pb nog heb, ma soit, ik heb ondertss mn eige tacktiek op de tl dus :)
http://www.freewebs.com/jaspi

team: Sint Matte FC
manager: kl3nn3
division: H707
**Défutt**

Post by **Défutt** »

Wat voor invloed heeft de kwaliteit van de trainer?
yanniske

Post by yanniske »

**Défutt** wrote:Wat voor invloed heeft de kwaliteit van de trainer?
hoeveel % erbij komt per dag bij training
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”