Vraag dat in de koetjes en kalfjes sectie van het forum onder talenten en waardenjona wrote:Ik heb hier een paar posts trug al een vraag over gesteld, maar nu wil ik wat duidelijker zijn. Welke waarde hebben susinkas en Meekels voor mijn team.
PS je moet effe in mijn team kijken na de simulatie
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Daar geven ze alleen de prijs, ik vraag me af of ik hun contract wel of niet wil verlengen.maikelcelis wrote:Vraag dat in de koetjes en kalfjes sectie van het forum onder talenten en waardenjona wrote:Ik heb hier een paar posts trug al een vraag over gesteld, maar nu wil ik wat duidelijker zijn. Welke waarde hebben susinkas en Meekels voor mijn team.
Moet ge dat daar oook vragen?
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Laatste winnaar Forum-cup
-
Als je ze nooit laat spelen hebben ze geen waarde voor je team. Ik zou zeker een RB verkopen, je hebt er geen 5 nodig. Niet zomaar het contract laten aflopen, dan krijg je niets voor de speler. Tegenwoordig krijg je voor elke speler al redelijk wat, al is het maar 100K.jona wrote:Ik heb hier een paar posts trug al een vraag over gesteld, maar nu wil ik wat duidelijker zijn. Welke waarde hebben susinkas en Meekels voor mijn team.
-
Ik dacht dat wanneer je een speler op de TL zette, er zo'n 25% van zijn moraal afging. Nu zet ik vandaag een speler op de TL met 2% moraal. Hij is dan 67%. Ik zet hem erop, en hij is nu 68% met 27% moraal
Wanneer komt er moraal bij?
Wel realistisch, een speler die niet aan spelen toekomt zal altijd blij zijn dat hij mag vertrekken.

Wel realistisch, een speler die niet aan spelen toekomt zal altijd blij zijn dat hij mag vertrekken.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
Heb het ook al gehad, een speler met zeer laag moraal, ik gok onder 25 ofzo zal moraal bij krijgenFikkiezero wrote:Ik dacht dat wanneer je een speler op de TL zette, er zo'n 25% van zijn moraal afging. Nu zet ik vandaag een speler op de TL met 2% moraal. Hij is dan 67%. Ik zet hem erop, en hij is nu 68% met 27% moraalWanneer komt er moraal bij?

-
yanniske wrote:kun je dat ook eens naar mij sturen?X-Tenzo wrote: ik heb je een pb gestuurd met een duidelijke uitleg.
jona wrote: kun je dat ook eens naar mij sturen?vin ik ook wel handig,van zoon profesional moet het wel goed wezen.
Jongens ik vind julie allemaal heel aardig maar ik ga niet iedereen precies vertellen hoe ik alles doe. Er zijn maar 16 plaatsen in A, en als ik iedereen straks ga helpen is dat niet genoegklenne wrote: mij mag je die pb ook eens sturen

Klenne, ik had jou toch wel eens een uitleg gegeven toen je pas begonnen was

-
Fikkiezero wrote:Ik dacht dat wanneer je een speler op de TL zette, er zo'n 25% van zijn moraal afging. Nu zet ik vandaag een speler op de TL met 2% moraal. Hij is dan 67%. Ik zet hem erop, en hij is nu 68% met 27% moraalWanneer komt er moraal bij?
6 apr 2007 : Spelermoraal
Vanaf nu zal de moraal van een speler tot 100% stijgen van zodra hij bij een nieuwe club tekent. Een voetballer is immers altijd extra gemotiveerd om bij een nieuwe ploeg te kunnen beginnen
rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
- Team President
-
Op Nederlands zetten en een nieuwe snelkoppeling naar je bureaublad kopiëren, dan is het waarschijnlijk opgelost*Kerkhofs* wrote:op de homepage van sp heb ik eens voor taal engels gekozen, maar ik wil helemaal geen engels en als ik nu op de homepage ga duid die taaldinges altijd engels aan. vrij ambetand want ik moet dat elke keer vearanderen naar nederlands. heeft iemand hier een oplossing voor?

-
Dat weet ik, maar als ik hem erop zet wil dat nog niet zeggen dat hij effectief bij een andere ploeg gaat beginnenrpg_gamer wrote:Fikkiezero wrote:Ik dacht dat wanneer je een speler op de TL zette, er zo'n 25% van zijn moraal afging. Nu zet ik vandaag een speler op de TL met 2% moraal. Hij is dan 67%. Ik zet hem erop, en hij is nu 68% met 27% moraalWanneer komt er moraal bij?
6 apr 2007 : Spelermoraal
Vanaf nu zal de moraal van een speler tot 100% stijgen van zodra hij bij een nieuwe club tekent. Een voetballer is immers altijd extra gemotiveerd om bij een nieuwe ploeg te kunnen beginnen

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
X-Tenzo wrote:yanniske wrote:kun je dat ook eens naar mij sturen?X-Tenzo wrote: ik heb je een pb gestuurd met een duidelijke uitleg.jona wrote: kun je dat ook eens naar mij sturen?vin ik ook wel handig,van zoon profesional moet het wel goed wezen.
Jongens ik vind julie allemaal heel aardig maar ik ga niet iedereen precies vertellen hoe ik alles doe. Er zijn maar 16 plaatsen in A, en als ik iedereen straks ga helpen is dat niet genoegklenne wrote: mij mag je die pb ook eens sturenAls mensen pas begonnen zijn dan leg ik via een pb de basis van de tl uit, maar niemand krijgt van mij exacte details natuurlijk.
Klenne, ik had jou toch wel eens een uitleg gegeven toen je pas begonnen was

-