Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

armstech
Member of the Soccer Project Association

Post by armstech »

X-Tenzo wrote:
dewilde wrote:Ik vraag me af of een bepaalde reden kan zijn om iemand van je staf te ontslaan ?
Aangezien je vooral zelf in staat voor het "goed draaien" van je team...
Het ontslaan van je trainer en het aannemen van een nieuwe geeft een moraalboost aan je spelers.
als je dat 1x om de (ik dacht) 3 weken doet. Anders heeft het denk ik geen effect. Als je op te korte tijd (ik dacht ook 3 weken) een stafflid aanneemt en dan weer buitengooit krijg je (ik dacht) -10% moraal van al uw spelers.
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

armstech wrote:
X-Tenzo wrote:
dewilde wrote:Ik vraag me af of een bepaalde reden kan zijn om iemand van je staf te ontslaan ?
Aangezien je vooral zelf in staat voor het "goed draaien" van je team...
Het ontslaan van je trainer en het aannemen van een nieuwe geeft een moraalboost aan je spelers.
als je dat 1x om de (ik dacht) 3 weken doet. Anders heeft het denk ik geen effect. Als je op te korte tijd (ik dacht ook 3 weken) een stafflid aanneemt en dan weer buitengooit krijg je (ik dacht) -10% moraal van al uw spelers.
Ik heb het met mijn trainer wel eens 2 of 3 keer achter elkaar geprobeerd en ik verloor geen moraal, het heeft dus geen negatief effect.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
armstech

Post by armstech »

X-Tenzo wrote:
armstech wrote:
X-Tenzo wrote: Het ontslaan van je trainer en het aannemen van een nieuwe geeft een moraalboost aan je spelers.
Ik heb het met mijn trainer wel eens 2 of 3 keer achter elkaar geprobeerd en ik verloor geen moraal, het heeft dus geen negatief effect.
stafflid zonder trainer bedoelde ik dus. Maar als je me niet geloofd mag je het nu altijd is uitproberen, ik zal dan kijken of het "werkte" of niet :P
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

armstech wrote:
stafflid zonder trainer bedoelde ik dus. Maar als je me niet geloofd mag je het nu altijd is uitproberen, ik zal dan kijken of het "werkte" of niet :P
Ik zal het eens proberen als ik niet zo'n belangerijk programma heb, ik ga nu het risico niet lopen 10% kwijt te raken.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

X-Tenzo wrote:
armstech wrote:
Ik zal het eens proberen als ik niet zo'n belangerijk programma heb, ik ga nu het risico niet lopen 10% kwijt te raken.
Wanneer je een staflid ontslaat dat geen 3 weken (21 dagen) voor je werkt, verliest elke speler 10% moraal. Zeker weten. En die 3 weken mogen er van mij best meer worden, dit trukje wordt te pas en onpas gebruikt.
Momenteel in C.7
Celtic 85
armstech

Post by armstech »

Celtic'85 wrote:
X-Tenzo wrote:
armstech wrote:
Wanneer je een staflid ontslaat dat geen 3 weken (21 dagen) voor je werkt, verliest elke speler 10% moraal. Zeker weten. En die 3 weken mogen er van mij best meer worden, dit trukje wordt te pas en onpas gebruikt.
10% moraal verliezen kan niet echt als truckje bestempelt worden hé celtic 8) Maar dat van die trainer zou idd wel iets langer mogen, ik gebruik het ook wel af en toe voor een levensbelangrijke wedstrijd (zou deze week wel is kunnen zijn)
Loenatik
Team Manager

Post by Loenatik »

ik heb nog een vraagje :)
Bij het opstellen van je team, als je geen vervangers instelt, worden er dan gewoon geen vervangers op de match gebruikt? of zal mijn assistent manager ze kiezen?
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Loenatik wrote:ik heb nog een vraagje :)
Bij het opstellen van je team, als je geen vervangers instelt, worden er dan gewoon geen vervangers op de match gebruikt? of zal mijn assistent manager ze kiezen?
Je assistent kiest idd, hij kiest je beste spelers.
Image
bramboke
Assistant Coach

Post by bramboke »

ik heb ook nog een vraagje!

de laatste tijd is het aantal blessures bij mijn ploeg fenomenaal gestegen! In het begin kon ik het nog begrijpen omdat sommige spelers hun fitheid nogal laag lag! Maar nog steeds hou ik iedere simulatie mijn hart vast voor blessures! En terecht, want ik ben nog geen enkele dag sinds een week voor de start van het huidige seizoen blessurevrij geweest! :shock:

Kom ik net terug van het containerpark, en lap, weer ene die iets gebroken heeft! Mijne keeper 10 dagen out! Ik denk dat in de laatste 3 weken 7 spelers iets gebroken hadden en al de rest sukkelen met ziektes en zo!
Nochtans ligt de fitheid van mijn spelers zo goed als altijd tussen de 90 en 100!

Nu is mijn vraag: heeft dit iets te maken met een lid van mijn staff? Alles is in ieder geval maxed! Als dit volledig random is heb ik de laatste weken toch onvoorstelbare pech! Ik heb de laatste weken meer blessures gehad dan op een heel jaar! :roll:
visserke

Post by visserke »

Ik begrijp wat je wil zeggen.
Ik heb op een bepaald moment 15 geblesseerden in 18 dagen gehad. Dus een gemiddelde van 1 per dag.

Ik kwam echt zot, maar een andere verklaring of random heb ik niet. Nu zit ik in een periode waar ik er zo af en toe 1-tje heb (het spreken niet waard). Dus het kan verkeren...
Huidige divisie: C7
**Défutt**

Post by **Défutt** »

Wat voor invloed heeft de klasse van de terreinverzorger?
*Kerkhofs*
Team President

Post by *Kerkhofs* »

**Défutt** wrote:Wat voor invloed heeft de klasse van de terreinverzorger?
met een betere terreinverzorgen wordt je veld rapper 100%
na bv het spelen van en aantal thuismatchen is het veld 85% zoveel te beter de terreinverzorger zoveel te rapper gaat het veld trug 100% zijn

ik spreek uit ondervinding :wink:
Image Image
**Défutt**

Post by **Défutt** »

*Kerkhofs* wrote:
**Défutt** wrote:Wat voor invloed heeft de klasse van de terreinverzorger?
met een betere terreinverzorgen wordt je veld rapper 100%
na bv het spelen van en aantal thuismatchen is het veld 85% zoveel te beter de terreinverzorger zoveel te rapper gaat het veld trug 100% zijn

ik spreek uit ondervinding :wink:
OK, thanks :)
**Défutt**

Post by **Défutt** »

Hoeveel % krijgt een staff lid erbij per week op cursus?
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

**Défutt** wrote:Hoeveel % krijgt een staff lid erbij per week op cursus?
Ik dacht iets van 25% ofzo.
Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”