Fikkiezero wrote:Stel: je hebt een speler van 20 en je zet hem op de tl. Je krijgt een link (naar je transferpagina om te kopen) naar die speler. Echter nadat hij er 2 dagen opstaat wordt hij 21. Verschuift hij dan naar de andere categorie. Verandert de link ook dan?
Volgens mij niet want de link is direct naar de speler toe.
Ok bedankt.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Als ik aan iemand vraag of een skill van hem voltraind is en in plaats van niets te zeggen zegt hij dat die niet voltraind is terwijl hij wel voltraind is, is dat strafbaar?
Nee, het is volgens mij gewoon 'toegestaan'
Er kan namelijk niet echt wat aan gedaan worden. Je kan niks bewijzen. Dit soort dingen zijn een kwestie van wederzijds vertrouwen.
DeLaNuit wrote:Als de IO normaal is, en je stelt bv. passen in, heeft dat dan enige invloed?
neen, offensief of defensief wel d8 ik
volgens mij is het eerder omgekeerd
spelers met IO normaal kun je op offensief/defensief instellen zonder dat ze een mindere prestatie hebben.
stel je niet hun juiste IO in dan presteren ze minder. dus als een speler IO normaal heeft zal hij bij passen ook iets minder presteren
DeLaNuit wrote:Als de IO normaal is, en je stelt bv. passen in, heeft dat dan enige invloed?
neen, offensief of defensief wel d8 ik
volgens mij is het eerder omgekeerd
spelers met IO normaal kun je op offensief/defensief instellen zonder dat ze een mindere prestatie hebben.
stel je niet hun juiste IO in dan presteren ze minder. dus als een speler IO normaal heeft zal hij bij passen ook iets minder presteren