20 jaar, net zoals elke andere speler behalve GK.robstje wrote:Van af welke leeftijd speelt een CF op zijn best?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik heb dit even geprobeerd om mijn eigen account en ik kreeg deze melding. Dus volgens mij kost dit geen geld!rpg_gamer wrote:Naam wijzigen kost dat geld![]()
Ik zou mijn naam (Kristoff) veranderen in rpg_gamer aangezien iedereen mij kent als rpg_gamer en niet als Kristoff.
Deze functionaliteit is enkel beschikbaar voor SPFA-leden. Alle informatie hierover kan je vinden op de SoccerProject Football Association pages.

Boeren!
-
-
Alle wedstrijden 5% +, alleen de daling is anders als een speler niet mee speelt.yockr wrote:5% voor vriendschappelijk, voor de liga ook zeker?sc heerenveen wrote:Ik heb een vraagje over de moraal. Hoeveel komt er bij wedstrijden bij. (voor Liga en vriendschappelijk)
0,6% verlies bij een vr.
0,80% verlies bij een vrb.
5% verlies bij een beker of liga wedstrijd.
-
Ik vind da systeem van de spelersmoralen niet te doen
1. bij mijn B- en C-spelers zakt het te snel, ze spelen nochtans wedstrijden maar ik krijg het nooit omhoog en dan zakt het weer naar 0.
Ik probeer al heel het seizoen mijn spelers blij te maken door te laten spelen en nog staan ze op 0. Een mental coach zou hierbij handig zijn, dat ze een moraal van 0 in een keer naar 100 kan brengen.
2. een speler met laag moraal presteert niet weinig, maar helemaal niet!
Mijn CM speelde vanmorgen met 90 en hij presteerde 53 ipv 60
Mijn GK presteerde ooit 59, nu zijn moraal op 0 staat maar 30
Mijn RM presteerde ooit (vorig seizoen) 63, nu zijn moraal 0 is maar 30
ENZOVOORT!
1. bij mijn B- en C-spelers zakt het te snel, ze spelen nochtans wedstrijden maar ik krijg het nooit omhoog en dan zakt het weer naar 0.
Ik probeer al heel het seizoen mijn spelers blij te maken door te laten spelen en nog staan ze op 0. Een mental coach zou hierbij handig zijn, dat ze een moraal van 0 in een keer naar 100 kan brengen.
2. een speler met laag moraal presteert niet weinig, maar helemaal niet!
Mijn CM speelde vanmorgen met 90 en hij presteerde 53 ipv 60
Mijn GK presteerde ooit 59, nu zijn moraal op 0 staat maar 30
Mijn RM presteerde ooit (vorig seizoen) 63, nu zijn moraal 0 is maar 30
ENZOVOORT!
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
S.48: 1e in G