je staat 19e met 156 bekers staat er en de 3e heeft er 271BP wrote:Kan iemand met SPFA me (manager: BP, team: SK Brugge) zeggen op welke plaats ik sta in de rangschikking van het aantal gewonnen vriendschappelijke bekers? En hoeveel achterstand ik heb op de top 3.
Dank u.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team President
-
- Member of the Soccer Project Association
Voila keb da bij een stuk of 10 spelers gedaan die nul moraal haddenpelsen wrote:Dat trucje lukt nog steeds.Joeyve wrote:tiens, toen ik dat (al een tijd geleden wel ondertss) deed, dan steeg mijn moraal en als ik hem er weer afhaalde zakte er niksel stino wrote: als je hem er dan zou opzetten zou hij idd moraal bijkrijgen.maar als je hem er dan terug afhaalt, zakt het terug, met als eindresultaat een lagere moraal als in het begin
tss daar gaat mijn trucje
Als een speler op de lijst geplaatst wordt, geldt volgende regel: trek zijn huidige moraal af van 50, en deel door 2. Tel dit getal (positief bij lage moraal, negatief bij hoge moraal) bij bij zijn huidige moraal om de niuewe moraal te bekomen.
Wordt een speler van de lijst afgehaald, dan halveert zijn moraal.
Zo lang de speler zijn moraal minstens verdubbelt wanneer hij op de lijst wordt gezet, zal zijn moraal bij het terug verwijderen van de lijst, gestegen zijn.

zeer handig! merci
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
En als je ze nu ook nog een verbeterd contract geeft stijgt de moraal ook.Rutger Lazou wrote:Voila keb da bij een stuk of 10 spelers gedaan die nul moraal haddenpelsen wrote:Dat trucje lukt nog steeds.Joeyve wrote: tiens, toen ik dat (al een tijd geleden wel ondertss) deed, dan steeg mijn moraal en als ik hem er weer afhaalde zakte er nikstss daar gaat mijn trucje
Als een speler op de lijst geplaatst wordt, geldt volgende regel: trek zijn huidige moraal af van 50, en deel door 2. Tel dit getal (positief bij lage moraal, negatief bij hoge moraal) bij bij zijn huidige moraal om de niuewe moraal te bekomen.
Wordt een speler van de lijst afgehaald, dan halveert zijn moraal.
Zo lang de speler zijn moraal minstens verdubbelt wanneer hij op de lijst wordt gezet, zal zijn moraal bij het terug verwijderen van de lijst, gestegen zijn.![]()
zeer handig! merci
Laat die spelers 2 vriendschappelijke wedstrijden spelen per dag voor moraalstijging.
Bus
F.C. de Billekletsers
F.C. de Billekletsers
Donderdag heb ik een competitiematch en de finale van de F cup. Nu is het zo dat de tegenstander in de liga forfait gaat moeten geven door zijn veld. Dus zou ik mij helemaal op die finale willen richten...
Mijn vraag is nu wat er met de fitheid en moraal gebeurt tijdens zo'n forfait, oftewel moet ik 2 maal Ateam opstellen of eerst C voor de liga en dan pas A voor de finale?
Mijn vraag is nu wat er met de fitheid en moraal gebeurt tijdens zo'n forfait, oftewel moet ik 2 maal Ateam opstellen of eerst C voor de liga en dan pas A voor de finale?
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
Als je vb 20-0 probeert te halen (voor record te verbreken) Dus een zeer goede tegen een zeer slechte.
Als je nu 3-4-3 speelt. En je zet alles aanvallend of je zet alles op de beste individuele orders.
Waamee zou je het meeste scoren
Aanvallend alles of alles op ind. order 
Als je nu 3-4-3 speelt. En je zet alles aanvallend of je zet alles op de beste individuele orders.
Waamee zou je het meeste scoren

rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
raar, want had het ook eens geprobeerd met een speler die 24% moraal had ofzo. ik zet hem erop en haal er terug af en zijn moraal was 19% maarJoeyve wrote:tss en el stino mij doen denken dat het niet meer werkteRutger Lazou wrote:Voila keb da bij een stuk of 10 spelers gedaan die nul moraal hadden![]()
zeer handig! mercischande, alle trucjes voor je eigen willen!

tzal dus wrs alleen maar lukken als ze idd onder de 20 hebben. sorry Joeyve voor de verwarring, je had toch ff schrik é

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Maar dat staat ook niet in de forum FAQ 

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-