78% of 79% volgens mij, uit mijn hoofd gerekend dus kan foutje inzitten.el stino wrote:als een speler een Gk heeft van 72% en zijn moraal staat op 30%, hoeveel is die dan bij volle moraal? 77%?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
thx.sjoerd wrote:78% of 79% volgens mij, uit mijn hoofd gerekend dus kan foutje inzitten.el stino wrote:als een speler een Gk heeft van 72% en zijn moraal staat op 30%, hoeveel is die dan bij volle moraal? 77%?
en bij een gewone skill komt er per 10% 1% Globale klasse bij niet?
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
gewone skill bij mijn weten 15 %el stino wrote:thx.sjoerd wrote:78% of 79% volgens mij, uit mijn hoofd gerekend dus kan foutje inzitten.el stino wrote:als een speler een Gk heeft van 72% en zijn moraal staat op 30%, hoeveel is die dan bij volle moraal? 77%?
en bij een gewone skill komt er per 10% 1% Globale klasse bij niet?
enkel hoofdskill en verborgen skill 7.5
ik denk dat ik juist ben en niet sjoerd , correct me if i'm wrong
bedanktX-Tenzo wrote:De ervaring stijgt altijd even snel, het maakt niet uit of je wint of verliest. De ervaring kan nooit minder worden. Bij een transfer komt er 3% ervaring bij die speler bij.Vanneste wrote:weet iemand hoeveel ervaring erbij komt bij winst/verlies/gelijkspel![]()
en of ervaring vermindert![]()
alvast merci
-
-
mijn sw kan 68 presteren en presteert 60 op cb positieRutger Lazou wrote:Vraagje: mijn CB presteert +/- 65 op zijn eigen positie. Hoeveel zou hij presteren op de SW-positie?
dus bij u zal hij mss 57 presteren? ale lijkt mij toch een logische redenering, verbeter mij maar als k fout ben

-
Stel je niet aanBunne4tw wrote:Ik heb de volgende vraag: Een SW kan helemaal geen individuele order hebben toch?? of zie ik dit mis?

Bunne4tw wrote:doe normaal joh kleuter.. kan toch normaal antwoord geven op me vraag ipv beginnen te 'schelden' en de slimme knul uit te hangen..
slaat echt helemaal nergens op!..
triest dat sommige zo zijn maar zullen wel moeite hebben met hun sociale leven ofzo..
1. Schelden? Ik denk dat 'waar is wally' zelfs makkelijker is dan het scheldwoord te vinden in z'n antwoord
2. Hij gaf een normaal antwoord, namelijk :
Verander eens naar een opstelling met een SW in en klik dan op 'individuele orders'. Je zult het dan snel weten
3. enkel mensen met problemen in hun sociaal leven zouden de regels op een forum niet naleven. Toevallig dat jij nu net de regels overtreed!
-
Bunne4tw wrote:doe normaal joh kleuter.. kan toch normaal antwoord geven op me vraag ipv beginnen te 'schelden' en de slimme knul uit te hangen..
slaat echt helemaal nergens op!..
triest dat sommige zo zijn maar zullen wel moeite hebben met hun sociale leven ofzo..
Vind je het gek als zo'n bericht typt.Bunne4tw wrote:Ik heb de volgende vraag: Een SW kan helemaal geen individuele order hebben toch?? of zie ik dit mis?

Hij mag ook de slimme knul uithangen, want hij is ook slim. Net zoals jij de domme knul uit mag hangen, want je bent dom.
Ik vraag me echt af wat er met jouw aan de hand is, ik heb niet snel echt problemen met iemand maar jij maakt het altijd wel heel bont. Ga je mijn nieuwe avatar en banner ook kopiëren

Ga gewoon weg hier op het forum joh, je hebt hier niets te zoeken. de mensen reageren zo omdat ze je 'echt' kotsbeu zijn, als ik voor andere mensen mag spreken dan.
Doei Bunne