Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Taal
Beginpagina www.soccerproject.comRoeley wrote:Hey ik ben net begonnen en ik vroeg me af hoe ik mn taal kan veranderen...kan iemand me dat vertellen!?
gr Roeley
Daar boven de plek waar je moet inloggen kan je aanduiden welke taal

Re: Taal
In 't beginscherm, alvorens in te loggen zie een icoontje "taal".Roeley wrote:Hey ik ben net begonnen en ik vroeg me af hoe ik mn taal kan veranderen...kan iemand me dat vertellen!?
gr Roeley
Dit staat juist boven uw paswoord.
Team = AC ManU (B2)
-
De individuele orders (IO,s) kan je instellen bij de opstelling van je spelers. Daar staat in het vet blauw gedrukt ''individueel'' Als je daar op klikt kan je ze instellen.Roeley wrote:oke mensen nog een vraag: ik lees van alles over induvuele orders maar hoe kan ik die meegeven? of is dat aleen voor managers die dat programma hebben?
Spmt is het programma waar je de IO's van de spelers mee kan zien. De IO van een speler zorgt er voor dat een speler beter presteert. Het programma Spmt is gratis verkrijgbaar en je kan het hier downloaden. Je kan er nog veel meer mee zien en het is een absolute aanrader.
http://www.spmt.sohosted.com/download.php
Heb je er vragen over, dan stel je ze maar.

-
Ik heb zaterdag een bekerwedstrijd (uit) tegen de RSCA 27. Deze ploeg komt uit in de C-klasse en promoveert zelfs naar de B. Ik speel zelf in E en normaal gesproken zou ik deze pot dik moeten verliezen, want ik ga er van uit dat hij in zijn sterkste opstelling speelt.
Toch heb ik misschien een zwakte puntje gevonden: hij speelt sowieso met spelers van dik in de 90% agressie (minimaal 1, maar ik denk zelfs meer). Ik heb zelf helemaal niet zo'n agressieve ploeg, alleen mijn spits heeft een agressie van 49% (en de rest 40 of lager). De scheids heeft 91%. Normaal gesproken speel ik agressie tot 200, dus nu 60%.
Vraag: zal ik het gokken om met een hogere agressie te spelen? En zo ja wat zouden jullie doen? Thanx
Wie? X-tenzo maybe?
Ron Jeremy
FC Bagger United [E.65]
Toch heb ik misschien een zwakte puntje gevonden: hij speelt sowieso met spelers van dik in de 90% agressie (minimaal 1, maar ik denk zelfs meer). Ik heb zelf helemaal niet zo'n agressieve ploeg, alleen mijn spits heeft een agressie van 49% (en de rest 40 of lager). De scheids heeft 91%. Normaal gesproken speel ik agressie tot 200, dus nu 60%.
Vraag: zal ik het gokken om met een hogere agressie te spelen? En zo ja wat zouden jullie doen? Thanx
Wie? X-tenzo maybe?
Ron Jeremy
FC Bagger United [E.65]
Last edited by Ron Jeremy on Wed May 30, 2007 8:29 pm, edited 1 time in total.
-
check E div topic, staat daar inRon Jeremy wrote:Ik heb zaterdag een bekerwedstrijd (uit) tegen de RSCA 27. Deze ploeg komt uit in de C-klasse en promoveert zelfs naar de B. Ik speel zelf in E en normaal gesproken zou ik deze pot dik moeten verliezen, want ik ga er van uit dat hij in zijn sterkste opstelling speelt.
Vraag: zal ik het gokken om met een hogere agressie te spelen? En zo ja wat zouden jullie doen?
Wie? X-tenzo maybe?
he mensen nog wat vraagjes! ik wil namelijk eerst wat dingen weten voordat ik actie onderneem.
hoe zit t met vriendschappelijek wedstrijden??
1 komt daar veel minder publiek naar kijken?
2 hoe hoog moet je de prijs van je tickets maken?
3 hoevaak in de week kan je t beste een friendly spelen?
4: als mn basis spelers snachts om 04.00 gespeeld hebben en mn b elftal overdag om 14.00 wie krijgt er dan de volgende nacht om 04.00 fitheid?
dit lijken me er voorlopig genoeg vragen;)
gr Roland
4: als mn basis spelers snachts om 04.00 gespeeld hebben en mn b elftal overdag om 14.00 wie krijgt er dan de volgende nacht om 04.00 fitheid?
gr Roland
-
1. Hoe hoger je achterban, hoe meer volk. Hoe beter het weer (weet je niet op voorhand), hoe meer volk. Hoe hoger je fantevredenheid, hoe meer volk. Hoe lager je ticketprijs, hoe meer volk (in het gebin is € 10 wel een goede prijs denk ik).Roeley wrote:he mensen nog wat vraagjes! ik wil namelijk eerst wat dingen weten voordat ik actie onderneem.
gr Roland
2. Zie vraag 1
3. Om iedere speler z'n moraal zo hoog mogelijk te houden, laat je ze best elke dag spelen. Je A-team houd je voor competitie of belangrijke vriendschappelijke bekers als die competitie je niet zo interesseert, je B-ploeg en C-ploeg voor vriendenmatchen. Let wel op dat je niet té veel matchen speelt, omwille van hun fitheid. Spelers jonger dan 21 en ouder dan 28 krijgen minder fitheid bij 's nachts (10% ipv 15% 21j-28j, en voor keepers ligt dit beetje anders, die gaan langer mee).
4. Iedereen krijgt fitheid. 17-20j +10% / 21-28j +15% / 29-32j + 10% / 32+ +5% / Keepers 21-31j +15%

-
Bij het begin van het nieuwe seizoen wordt iedereen automatisch ingeschreven in DE BEKER. Dit is één beker waarbij alle ploegen meedoen.
Je kan je natuurlijk ook inschrijven voor vriendschappelijke bekers (of er zelf een opstarten). Wedstrijd->vriendschappelijk-> beker...
Je kan je natuurlijk ook inschrijven voor vriendschappelijke bekers (of er zelf een opstarten). Wedstrijd->vriendschappelijk-> beker...
Manager van Los Mariachis
-
Je hebt de SoccerProject beker, die elke seizoen gespeeld wordt, en vriendschappelijke bekers, waar je jezelf voor kan inschrijven. Die SP-beker wordt door de server 'geloot' en neem je automatisch aan deel.Roeley wrote:oke bedankt voor je wijze antwoorden
nog een vraag;) als ik in een beker competitie wil gaan spelen hoe doe ik dat en waneer neem je deel aan de landelijke beker?
ik speel ookal: hattrick footstar en osm dus. en overal is t anders vandaar
Om aan vriendschappelijke bekers mee te doen moet je jezelf aldus gezegd inschrijven. Via Wedstrijden - Vriendschappelijk - Beker - Inschrijven kan je dat doen. Je kan jezelf inschrijven in cups die max 1/8 van je totale budget bedragen. Als beginnende club zal je moeilijk een cup kunnen winnen, wees dus beetje kieskeurig als je enkel wilt winnen. Je kan zelf ook een vriendschappelijke beker oprichten (Wedstrijden - Vriendschappelijk - Beker - Opstarten). Je kan 1 enkele beker tegelijk opstarten. Je kan het inschrijvingsgeld, de naam, een open (voor iedereen) of een prive-cup (kan je mensen uitnodigen die in je contactlijst staan), je kan bepalen of het knock-out of eerst poules zijn, je kan jezelf inschrijven en het thuisvoordeel aan of uitschakelen. Raak je er eenbeetke aan uit?