Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Roeley
Assistant Coach

Post by Roeley »

hoe zit t eigenlijk met de wedstrijden kan je die niet live volgen??
el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

Roeley wrote:hoe zit t eigenlijk met de wedstrijden kan je die niet live volgen??
de wedstrijden duren maar 2 seconden ofzo. nauwelijks de moeite dus om te volgen :D
een simulatie duurt gemiddeld tussen de 20 en 30 min. hangt ervan af of de server in goede doen is en of er op dat moment veel wedstrijden gespeeld worden :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Roeley wrote:hoe zit t eigenlijk met de wedstrijden kan je die niet live volgen??
Tijdens de simulaties worden oa de wedstrijden afgewerkt. De site is dan offline, voor iedereen. Soms zal je nog mensen online zien ah begin van een simulatie, maar even later zullen ze weg zijn hoor, da's omdat je nog even actief blijft...

Aangezien een match in een split of a second afgewerkt wordt, kan je die ook niet volgen. Als je je uitslag iets vroeger wil te weten komen, kan je bij je profiel de mail-functie aanzetten, zo krijg je een met het matchverslag van zodra deze gespeeld is :)
Roeley
Assistant Coach

Post by Roeley »

en hoe kan je dan weten waar je sterker bent?? puur alleen op dingen zoals procenten op het middenveld enzo??
yockr

Post by yockr »

Roeley wrote:en hoe kan je dan weten waar je sterker bent?? puur alleen op dingen zoals procenten op het middenveld enzo??
De linieratings (percentages verdediging - middenveld - aanval) bepalen inderdaad over winst/gelijkspel/verlies. Maar daarom wil het nog niet zeggen dat als je een hoger totaal percentage hebt, dat je wint. Het hangt ook van de random af.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
nilcius
Assistant Manager

Post by nilcius »

Hallo iedereen,
ik heb een vraagje i.v.m. jeugdspelers:
Ik heb namelijk vandaag een jeugdspeler gekregen maar ik dacht dat het maar om de 60 dagen was dat je een kreeg (bij een eenvoudig jeugdcentrum). Ik snap het dus niet want m'n eenvoudig jeudcentrum is nog maar 10 dagen af...
Alvast bedankt.
yockr

Post by yockr »

nilcius wrote:Hallo iedereen,
Ik heb namelijk vandaag een jeugdspeler gekregen maar ik dacht dat het maar om de 60 dagen was dat je een kreeg (bij een eenvoudig jeugdcentrum). Ik snap het dus niet want m'n eenvoudig jeudcentrum is nog maar 10 dagen af...
Alvast bedankt.
Er is 1 uitzondering: je krijgt je eerste jeugdspeler binnen de 20 dagen na je eenvoudig jeugdcentrum af is.
Last edited by yockr on Thu May 31, 2007 4:45 pm, edited 1 time in total.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Pol Debosduif

Post by Pol Debosduif »

Wel, er zit telkens ongeveer 60 dagen tussen , bij een eenvoudig jeugdcentrum. Vanaf nu zal het ongeveer om de 60 dagen zijn dat je (hopelijk) een speler krijgt.
Manager van Los Mariachis
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Ron Jeremy wrote:Ik heb zaterdag een bekerwedstrijd (uit) tegen de RSCA 27. Deze ploeg komt uit in de C-klasse en promoveert zelfs naar de B. Ik speel zelf in E en normaal gesproken zou ik deze pot dik moeten verliezen, want ik ga er van uit dat hij in zijn sterkste opstelling speelt.
Toch heb ik misschien een zwakte puntje gevonden: hij speelt sowieso met spelers van dik in de 90% agressie (minimaal 1, maar ik denk zelfs meer). Ik heb zelf helemaal niet zo'n agressieve ploeg, alleen mijn spits heeft een agressie van 49% (en de rest 40 of lager). De scheids heeft 91%. Normaal gesproken speel ik agressie tot 200, dus nu 60%.

Vraag: zal ik het gokken om met een hogere agressie te spelen? En zo ja wat zouden jullie doen? Thanx

Wie? X-tenzo maybe?

Ron Jeremy
FC Bagger United [E.65]
Als ik jou was zou ik zeker de gok nemen om met een hele hoge agressie te spelen. Hoe moet je anders winnen, met agressie is de enige mogelijkheid en je hebt niets te verliezen. Je tegenstander gaat met 20% agressie spelen, als jij daar 60% tot 65% tegenover zet, dan maak je een reëele kans. Als je de random tegen hebt dan krijg je rood, heb je hem mee, dan ga je door :!:

Zorg ervoor dat je de laatste wedstrijd die je speeld Vrijdag, al je A-spelers opstelt zodat je 100% moraal en fitheit hebt voor Zaterdag. Stel je stijl in op 85%, stel je haalt een gelijke linierating, of 1 A 2% minder, dan heb je meer kans op een draw. Dat houd in penalty's, waar de random de winnaar bepaald. Speel met 60/65% agressie, zo heb je het meest kans op winst.

Succes en go for it :wink:
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
nilcius
Assistant Manager

Post by nilcius »

yockr wrote:
nilcius wrote:Hallo iedereen,
Alvast bedankt.
Er is 1 uitzondering: je krijgt je eerste jeugdspeler binnen de 20 dagen na je eenvoudig jeugdcentrum af is.
Ok, bedankt!
The Viper
Assistant Manager

SPMT

Post by The Viper »

Hoe zet je spmt weer op je pc, heb t al es op m'n pc gehad, mr er weer afgesmeten. nu heb ik via de site spmt.sohosted NET. framework er op gezet, en derna wou k programma zelf downloaden, mr kom steeds op webpag v rapidshare uit. iemand enig idee wat er daar moet gebeuren?
Vroeger had ik dees probleem nochtans niet.
Merci..
The Viper
Seven Nation Army
Ruud.
Coach

Post by Ruud. »

Ik heb een vraagje:

Wanneer word een speler eigenlijk een jaar ouder ? Is dat elke keer nadat een seizoen afgelopen is ofzo ?
Manager: Ruud.

Team: HBS Craeyenhout
Pol Debosduif

Post by Pol Debosduif »

Ruud. wrote:Ik heb een vraagje:

Wanneer word een speler eigenlijk een jaar ouder ? Is dat elke keer nadat een seizoen afgelopen is ofzo ?
Klik eens op de speler zijn naam.
In dat hokje zie je staan "verjaardag" :)
Per seizoen wordt hij een jaar ouder.

Ik bedoel dus dat kadertje waar je al zijn skills kan zien hé
Manager van Los Mariachis
X-Tenzo

Re: SPMT

Post by X-Tenzo »

The Viper wrote:Hoe zet je spmt weer op je pc, heb t al es op m'n pc gehad, mr er weer afgesmeten. nu heb ik via de site spmt.sohosted NET. framework er op gezet, en derna wou k programma zelf downloaden, mr kom steeds op webpag v rapidshare uit. iemand enig idee wat er daar moet gebeuren?
Vroeger had ik dees probleem nochtans niet.
Merci..
Het programma is bij rapidshare geüpload en je kan het daar downloaden. Je ziet daar ''primium'' en ''free'' staan. Je klikt op free, vult dan de code in en je kilkt op download.

That's all :!:

Succes.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Thanx :wink: We gaan ervoor!
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”