Je zal spelers hebben die niet gevoelig zijn voor blessures.Veg wrote:Iemand een idee hoe het aantal geblesseerden wordt bepaald?
De meeste managers hebben regelmatig super veel geblesseerden (lees een vijftal of meer) terwijl ik hier op 15 seizoenen tijd nog bijna nooit last van heb gehad. Bij mij werden er vroeger nooit meer dan vijf spelers geblesseerd op een heel seizoen! Toen was ik ervan overtuigd dat dat was omdat ik bijna alleen maar liga wedstijden speelde en enkel een paar friendly's om de moraal van mijn B-spelers op peil te houden.
De afgelopen twee seizoenen is een heel ander verhaal. Altijd speeld mijn default opstelling, waardoor dat dus spelers zijn die geen of heel weinig fiheid hebben. Toch duurt het zelfs tamelijk lang voordat zelfs deze spelers geblesseerd raken. Ik heb de voorbije twee seizoenen wel meer geblesseerden door die combi van lagere fitheid en meer wedstrijden, maar zelfs onder deze superslechte omstandigheden ligt mijn aantal geblesseerden niet hoog. Ik denk dat ik nu gemiddeld aan 1,5 geblesseerde per week zit.
Nu begin ik me toch wel af te vragen hoe dit allemaal kan. Misschien heb ik een magische arts en fysiotherapeut
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
Ik heb dit seizoen 20 blessures gehad. 4 spelers die 2 keer out zijn geweest, en 12 spelers elk 1 keer. Dit kan je gemakkelijk zien bij de spelersstatistieken. Hoeveel is dat dan bij u? zo kunnen we zien hoeveel ongeveer het normale per seizoen isVeg wrote:Inderdaad ja, sommige spelers raken duidelijk sneller geblesseerd dan anderen.Wikke wrote:'t Moet zijn, want de teller staat op 33 blessures dit seizoen, terwijl ik ervoor zorg dat elke speler 's nachts terug 100 fitheid haalt.Veg wrote:Iemand een idee hoe het aantal geblesseerden wordt bepaald?
Ik denk dat ik nu gemiddeld aan 1,5 geblesseerde per week zit.
Nu begin ik me toch wel af te vragen hoe dit allemaal kan. Misschien heb ik een magische arts en fysiotherapeut
Ik vermoed dat de staat van het veld ook een rol speelt.
En een soort gevoeligheid van de speler, sommigen halen 200 matchen zonder blessures, anderen al 3 blessures dit seizoen.
Lol daar heb ik niet eens aan gedacht, had maar een schatting gedaan
Ik weet dat ik in een normaal seizoen van me (toen ik nog meedeed in de competitie) eens had geteld hoeveel keer er een blessure was geweest en dat was toen net geen tien keer. (dus negen keer)

Ik weet dat ik in een normaal seizoen van me (toen ik nog meedeed in de competitie) eens had geteld hoeveel keer er een blessure was geweest en dat was toen net geen tien keer. (dus negen keer)
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
- Coach
Entreegeld
Hallo,
ik ga volgend seizoen naar "E" en nu is mijn vraag of ik mijn entreegeld moet verhogen aangezien ik mijn stadion nog niet uitgebreid heb en met hoeveel kan ik het dan verhogen zonder dat er minder mensen komen?
Alvast bedankt!!!
ik ga volgend seizoen naar "E" en nu is mijn vraag of ik mijn entreegeld moet verhogen aangezien ik mijn stadion nog niet uitgebreid heb en met hoeveel kan ik het dan verhogen zonder dat er minder mensen komen?
Alvast bedankt!!!
-
Re: Entreegeld
Omdat je door je promotie er gelijk een bende meer fans er bij krijgt, kun je natuurlijk het entreegeld ietsje omhoog doen (1,2,3, euroos)hurricane06 wrote:Hallo,
Alvast bedankt!!!
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Laatste winnaar Forum-cup
-
uit FAQ:Roeley wrote:mensen een hele domme vraag mischien maar: waar staat SW voor als positie in de verdediging want met spmt kan ik die niet in een opstelling zetten. gr roeley
"SW: dit staat voor Sweeper. Hij zal enkel optimaal presteren in een 5-mansverdediging. Daar moet hij op de volgende manier opgesteld worden: LB-CB-SW-CB-RB. U kan hem ook als CB opstellen, maar dan zal hij 5-6 punten minder presteren. Aangezien bijna niemand met 5 verdedigers speelt wordt deze speler dus niet veel gebruikt en zal u er ook geen miljoenen voor krijgen op de transfermarkt, zelfs niet voor een SW van 80-83% GK. "
-
Niks veranderd, de grote pechvogel vloog weer over je veld.Smoje wrote:Is de agressieregel nog strenger geworden ofzo ? Ik heb nu al in elke vr dat ik speelde minstens één rode kaart , ik heb misschien één speler boven de 50% agressie ofzo en het is nu ook niet dat ik agressiever speel dan anders ? !

-
Bwa maakt mij weinig uit in vr's.X-Tenzo wrote:Niks veranderd, de grote pechvogel vloog weer over je veld.Smoje wrote:Is de agressieregel nog strenger geworden ofzo ? Ik heb nu al in elke vr dat ik speelde minstens één rode kaart , ik heb misschien één speler boven de 50% agressie ofzo en het is nu ook niet dat ik agressiever speel dan anders ? !

Maar wou het toch maar eens checken.
Ghent Semper Fidelis.
-
Ik gebruik juist deze dagen om de maximale agressie te testen die ik kan instellen, zodat ik weet hoeveel ik maximaal tegen je kan spelen volgend seizoen.Smoje wrote:Bwa maakt mij weinig uit in vr's.X-Tenzo wrote:Niks veranderd, de grote pechvogel vloog weer over je veld.Smoje wrote:Is de agressieregel nog strenger geworden ofzo ? Ik heb nu al in elke vr dat ik speelde minstens één rode kaart , ik heb misschien één speler boven de 50% agressie ofzo en het is nu ook niet dat ik agressiever speel dan anders ? !![]()
Maar wou het toch maar eens checken.

Beter nu een kaartje extra dan volgende week maandag

Hallo,
Ik heb geen SMPT (en kan niets op deze PC installeren=werk).
Zou iemand eens kunnen berekenen wat de io (+waarde io) en BP is van deze spelers ?
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1 (opletten, moraal nog heel laag)
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1 (io opbouw=waarde??)
Wat zouden deze spelers kunnen opleveren op de TL? Ik zou namelijk één van beide spelers houden en de ander verkopen. Welke?
Alvast bedankt,
dino_001
Ik heb geen SMPT (en kan niets op deze PC installeren=werk).
Zou iemand eens kunnen berekenen wat de io (+waarde io) en BP is van deze spelers ?
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1 (opletten, moraal nog heel laag)
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1 (io opbouw=waarde??)
Wat zouden deze spelers kunnen opleveren op de TL? Ik zou namelijk één van beide spelers houden en de ander verkopen. Welke?
Alvast bedankt,
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Hartelijk bedankt Prince88. Vreemd dat ik bij Modubi max een BP van 63 gehaald hebt tot hiertoe.Prince88 wrote:ik heb ze even door spmt gehaald voor je:
David Procházka heeft een BP van 62,4 met een IO flankenspel van 1,4
Olivier Modubi heeft een BP van 64,2 met een IO spelopbouw van 0,9
Op termijn, mits meer ervaring lijkt me Prochazka dus een beter BP te halen.
Enig idee wat waarde zou kunnen zijn van beide spelers op TL?
Season 31: D.10 (to build up new team)
-
ik heb dat zelf ook met een keeper van me, volgens spmt presteert hij 70,0 (met een IO meespelen 3,0) maar hij blijft maar steken op die 69, terwijl hij toch wel 100/100 heeft gespeeld, zal waarschijnlijk komen door afrondingen,
ik denk dat de waarde van Prochazka zo rond de 1,5 M ligt en de waarde van Modubi rond de 1 M,
maar pin me er niet op vast, want ik vind het altijd moeilijk om een waarde te geven aan spelers
ik denk dat de waarde van Prochazka zo rond de 1,5 M ligt en de waarde van Modubi rond de 1 M,
maar pin me er niet op vast, want ik vind het altijd moeilijk om een waarde te geven aan spelers