Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

matt
Member of the Soccer Project Association

Post by matt »

hannibal wrote:
lexz... wrote:ten eerste, gaan we hier al vitten op tipfouten?

ten tweede, ik vind dat veg gelijk heeft. Engeland heeft een nationale ploeg en schotland ook. Als de redenering van cyprus doorgetrokken wordt, die ook hun eigen nationaliteit krijgt, vind ik dat engeland een eigen vlag mag krijgen.

cyprus is voor degenen die dit niet weten half turkse eigendom en half griekse eigendom. Ze hebben het toch ook niet alleen bij turkije en griekenland gelaten, maar cyprus ook z'n eigen afdeling gegeven.

waarom zo belachelijk doen, geef ze toch een eigen vlag als ze een eigen nationale ploeg (een van de beste ter wereld trouwens) hebben.
Ten eerste ik vit helemaal niet op typfouten, maar als iemand een dt-fout maakt mag daar toch(subtiel) op gewezen worden zeker. Enfin back OT.

Jouw voorbeeld klopt niet. Cyprus is helemaal niet half-Turks/half-Griekse eigendom. Cyprus is een onafhankelijke republiek. Er mag dan wel discussie zijn over noord-Cyprus, alleen Turkije erkent dat deel als een onafh. Turkse republiek.
Idd... dat is een verschil in etniciteit waar nogal veel om te doen is, maar officieel is het één land en heb je dus cypriotische spelers.

Groot-Brittannië, gevormd onder de Act of Union, is officieel ook één land.
De enige reden waarom dat de voetballiga de 'nationale' ploegen onderscheidt is omdat daar de bakermat van het voetbal ooit lag en dat het steeds zo geweest is dat hun teams tegen elkaar voetbalden (schotland vs wales dus bv.) waardoor het allemaal zo gegroeid was toen men de internationale tornooien invoerde, dat ze het niet wilden afstaan en onder één vlag aantreden. Het heeft dus ook te maken met dat eergevoel.
Aangezien er echter niet zo'n code bestaat voor die landen (wat ik meen dat de reden was hiervoor) kan dat onderscheid niet worden ingevoerd in SP.
Veg

Post by Veg »

@ Matt: code?
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
visje69

Post by visje69 »

matt wrote:
Idd... dat is een verschil in etniciteit waar nogal veel om te doen is, maar officieel is het één land en heb je dus cypriotische spelers.

Groot-Brittannië, gevormd onder de Act of Union, is officieel ook één land.
De enige reden waarom dat de voetballiga de 'nationale' ploegen onderscheidt is omdat daar de bakermat van het voetbal ooit lag en dat het steeds zo geweest is dat hun teams tegen elkaar voetbalden (schotland vs wales dus bv.) waardoor het allemaal zo gegroeid was toen men de internationale tornooien invoerde, dat ze het niet wilden afstaan en onder één vlag aantreden. Het heeft dus ook te maken met dat eergevoel.
Aangezien er echter niet zo'n code bestaat voor die landen (wat ik meen dat de reden was hiervoor) kan dat onderscheid niet worden ingevoerd in SP.
Mss beste dat ze niet samen aantreedden, want kzou nie graag Engeland NOG eens versterkt zien met spelers gelijk Giggs enzo, dan was Groot-Brittanië al zo zwaar wereldkampioen geworden :P
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Timmyboy1

Post by Timmyboy1 »

Gistere raakte mijn beste speler om 22:00 geblesseerd in een oefenmatch en is voor 3 dagen geblesseerd (nu nog 2).
Is hij dan maandag al fit genoeg om te spelen?
el stino

Post by el stino »

Timmyboy1 wrote:Gistere raakte mijn beste speler om 22:00 geblesseerd in een oefenmatch en is voor 3 dagen geblesseerd (nu nog 2).
Is hij dan maandag al fit genoeg om te spelen?
als er nu nog 2 dagen staat zal hij terug beschikbaar zijn maandag, maar wel na de competitiematch :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Timmyboy1

Post by Timmyboy1 »

Hoeveel prestatie gaat er bij een CF af als je hem op RF zet

(ik kan SPMT ni downlaoden,daarom vraag ik da)
yockr

Post by yockr »

Timmyboy1 wrote:Hoeveel prestatie gaat er bij een CF af als je hem op RF zet

ongeveer 6 prestatie schat ik, het zal in elk geval niet veel schelen. Met SPMT kun je dat trouwens niet zien denk ik.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Timmyboy1

Post by Timmyboy1 »

yockr wrote:
Timmyboy1 wrote:Hoeveel prestatie gaat er bij een CF af als je hem op RF zet

ongeveer 6 prestatie schat ik, het zal in elk geval niet veel schelen. Met SPMT kun je dat trouwens niet zien denk ik.
Zou ik dan mijn CF die bijna altijd 62% prestatie haalt op de RF zetten of mijn CF die bijna altijd 60% haalt?
yockr

Post by yockr »

Timmyboy1 wrote: Zou ik dan mijn CF die bijna altijd 62% prestatie haalt op de RF zetten of mijn CF die bijna altijd 60% haalt?
Degene met de laagste IO.
nikopolidis
Assistant Manager

Post by nikopolidis »

stel:
je heb een jeugdspeler gekregen uit je jeugdcentrum maar je wil hem verkopen...

verkoop je hem dan best direct of train je best eerst zijn hoofdskillz tot het maximum ?
Team: bruges
robstje

Post by robstje »

nikopolidis wrote:stel:

verkoop je hem dan best direct of train je best eerst zijn hoofdskillz tot het maximum ?
Dit is een eigen keuze.
Je kan natuurlijk afwachten tot hoofdskills voltraind zijn, maar als die tegenvallen zul je er niet zo veel voor krijgen. Als je hem meteen verkoopt weet je niks van hoofdskills en geven ze soms meer, soms minder.
Image
Boeren!
yockr

Post by yockr »

Dat kun je nooit op voorhand weten, het hangt ervan af hoe goed de hoofdskills worden.

Meestal is het wel zo dat je voltraind meer zult krijgen voor een jeugdspeler dan onvoltraind. Het is dan wel best dat hij speelkans krijgt (voor moraal en ervaring).
Sir.Mulder
Assistant Coach

Post by Sir.Mulder »

Hoeveel is deze speler ongeveer waard: http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1

?
armstech

Post by armstech »

Zoals al gezegd best maxen en dan pas verkopen. In 90% van de gevallen brengen die meer op. Enkel als ze 20 zijn of rap gaan worden, kan je het overwegen om ze direct verkopen. Dan zullen ze pas uitgetraind zijn op hun 21ste, en komen ze op de TL in de leeftijdscategorie hoger. Daar zitten betere spelers, dus valt hij minder op, en brengt hij dus ook minder op.
jona

Post by jona »

Hoe lang mag je in de min staan voo rdat hje failliet gaat?
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”