1. Zoveel mogelijk. vr. , maar nooit alst eg belangrijk is. Ik speel ook gewoon door met 0% fitheid bij jeugdspelersinstallatietechnicus wrote:Wat doen jullie eigenlijk met jeugdspelers.
1. Gelijk zoveel mogelijk wedstrijden laten meespelen.
2. zo af en toe een wedstrijdje laten meespelen.
3. eerst alle skills volledig trainen en dan laten meespelen.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Laatste winnaar Forum-cup
-
-
over welk topic gaat het? ik heb precies iets gemist?
het kan idd alleen maar door een mod gebeurd zijn. is het dat Bot-Spam-topic? dat heb ik deze morgen verwijderd, zodat andere forummers niet meer op die links kunnen klikken.
maar naar mijn gevoel denk ik dat het hier over een ander topic gaat?
het kan idd alleen maar door een mod gebeurd zijn. is het dat Bot-Spam-topic? dat heb ik deze morgen verwijderd, zodat andere forummers niet meer op die links kunnen klikken.

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Ja, het noemde 'Het grote games-topic' of zoiets.el stino wrote:over welk topic gaat het? ik heb precies iets gemist?
het kan idd alleen maar door een mod gebeurd zijn. is het dat Bot-Spam-topic? dat heb ik deze morgen verwijderd, zodat andere forummers niet meer op die links kunnen klikken.![]()
Het zal mss een foutje geweest zijn... terug openen die topic

-
ah nee, dan heb ik het niet gedaanyockr wrote:Ja, het noemde 'Het grote games-topic' of zoiets.el stino wrote:over welk topic gaat het? ik heb precies iets gemist?
het kan idd alleen maar door een mod gebeurd zijn. is het dat Bot-Spam-topic? dat heb ik deze morgen verwijderd, zodat andere forummers niet meer op die links kunnen klikken.![]()

gewoon opnieuw het topic opstarten zou ik zeggen en zien of die mysterieuze topic-verwijderaar het terug verwijderd

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Foetbalmasterj heeft het in het lol-topic gepostsjoerd wrote:Het probleem is enkel dat ik via fcbjorre op MSN die hele topicinhoud had gekregen en die heb ik dus niet meer.

http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... ht=#874012
-
- Team President
Stel dat je voor een liga of bekermatch (simulatie 4 uur) je A-keeper opstelt, je B-keeper op de bank en een C-keeper aan de kant. Tijdens de laatste simulatie (22 uur dag ervoor) voor deze match valt je A-keeper op training uit. Dit kan je niet meer veranderen omdat je niet meer online kwam.
Hoe wordt je liga of bekermatch dan gespeeld?
1. Met B-keeper in doel en C-keeper op de bank.
2. Met B-keeper in doel en geen C-keeper op de bank. (dus als je B-keeper in die match rood of geblesseerd wordt => veldspeler in doel)
3. Met C-keeper in doel en B-keeper op de bank.
4. iets anders
2. Met B-keeper in doel en geen C-keeper op de bank. (dus als je B-keeper in die match rood of geblesseerd wordt => veldspeler in doel)
4. iets anders
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
-
Je coach kiest dan de beste geschikte speler op de bank, wat dan je B-keeper is, op die plaats op de bank komt dan een andere speler. Dit zou eventueel je C-keeper kunnen zijn maar daar ben ik niet 100% zeker van.KFC Heist wrote:Stel dat je voor een liga of bekermatch (simulatie 4 uur) je A-keeper opstelt, je B-keeper op de bank en een C-keeper aan de kant. Tijdens de laatste simulatie (22 uur dag ervoor) voor deze match valt je A-keeper op training uit. Dit kan je niet meer veranderen omdat je niet meer online kwam.
4. iets anders

-
- Team President
Ik dacht dat er automatisch een keeper op de bank werd gezet, hoe laag zijn klasse ook is.PiRLo wrote:Je coach kiest dan de beste geschikte speler op de bank, wat dan je B-keeper is, op die plaats op de bank komt dan een andere speler. Dit zou eventueel je C-keeper kunnen zijn maar daar ben ik niet 100% zeker van.KFC Heist wrote:Stel dat je voor een liga of bekermatch (simulatie 4 uur) je A-keeper opstelt, je B-keeper op de bank en een C-keeper aan de kant. Tijdens de laatste simulatie (22 uur dag ervoor) voor deze match valt je A-keeper op training uit. Dit kan je niet meer veranderen omdat je niet meer online kwam.
4. iets anders
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)
Berginal Geerschot: No more
Berginal Geerschot: No more
-
Ik heb dat niet verwijderd, vraag me ook af waarom dat plots weg was..Sex_Pistols wrote:vind ik er ook vansjoerd wrote:Waarom is mijn topic in Koetjes en Kalfjes verdwenen. Als je het verwijderd heb ik er geen probleem mee, maar het is dan op zijn minst sociaal om dat ff te zeggen!?

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-