Ja, dat is geen probleem zolang je dan geen onderlinge transfers meer doet, samen meedoet in een dure VrB of ...sc heerenveen wrote:Een vriend van mij gaat op vakantie mag ik dan op zijn account inloggen om zijn team een beetje te onderhouden?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik probeer op een speler te bieden. Het bedrag dat ik moet bieden is ongeveer mijn hele budget. Wanneer ik bied, blijkt dat die speler ook nog eens 300 k tekengeld vraagt. Dat kan ik dus niet betalen. Daarom bied ik die speler een hoger loon aan (genoeg volgens spmt om dat tekengeld te compenseren) Dat aanvaardt die speler helaas niet. 't Is te zeggen: er komt geen bericht van dat het contract te laag is, het venster verspringt gewoon terug naar wat die speler als contract had, nl 300k tekengeld. Is dat normaal? Kan ik dat tekengeld niet ongedaan maken? Of is het hier een bug?
-
Je moet dan een 'nul' invullen op de plaats waar 300k staat, anders springt je scherm steeds terug op dat bedrag!Isis wrote:Ik probeer op een speler te bieden. Het bedrag dat ik moet bieden is ongeveer mijn hele budget. Wanneer ik bied, blijkt dat die speler ook nog eens 300 k tekengeld vraagt. Dat kan ik dus niet betalen. Daarom bied ik die speler een hoger loon aan (genoeg volgens spmt om dat tekengeld te compenseren) Dat aanvaardt die speler helaas niet. 't Is te zeggen: er komt geen bericht van dat het contract te laag is, het venster verspringt gewoon terug naar wat die speler als contract had, nl 300k tekengeld. Is dat normaal? Kan ik dat tekengeld niet ongedaan maken? Of is het hier een bug?
Wow, dank je, stom dat ik daar niet aan gedacht had!X-Tenzo wrote:Je moet dan een 'nul' invullen op de plaats waar 300k staat, anders springt je scherm steeds terug op dat bedrag!Isis wrote:Ik probeer op een speler te bieden. Het bedrag dat ik moet bieden is ongeveer mijn hele budget. Wanneer ik bied, blijkt dat die speler ook nog eens 300 k tekengeld vraagt. Dat kan ik dus niet betalen. Daarom bied ik die speler een hoger loon aan (genoeg volgens spmt om dat tekengeld te compenseren) Dat aanvaardt die speler helaas niet. 't Is te zeggen: er komt geen bericht van dat het contract te laag is, het venster verspringt gewoon terug naar wat die speler als contract had, nl 300k tekengeld. Is dat normaal? Kan ik dat tekengeld niet ongedaan maken? Of is het hier een bug?
-
Ik ben spfa, hij ook, kan ik 3 spelers van hem kopen? ja toch?
Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*
BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
-
- Team President
Als je ingelogd bent en je klikt een tijdje nergens op, dan wordt je offline als je na een tijdje ergens op klikt.
Hoe lang duurt eigenlijk zo'n sessie dat je 'passief' ingelogd bent? 5 minuten of zo?
Ik hoop dat je mijn vraag verstaat, want ik kan het moeilijk anders uitleggen.
Hoe lang duurt eigenlijk zo'n sessie dat je 'passief' ingelogd bent? 5 minuten of zo?
Ik hoop dat je mijn vraag verstaat, want ik kan het moeilijk anders uitleggen.

Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C