Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

yockr
Member of the Soccer Project Association

Post by yockr »

sc heerenveen wrote:Een vriend van mij gaat op vakantie mag ik dan op zijn account inloggen om zijn team een beetje te onderhouden?
Ja, dat is geen probleem zolang je dan geen onderlinge transfers meer doet, samen meedoet in een dure VrB of ...
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
sc heerenveen

Post by sc heerenveen »

yockr wrote:
sc heerenveen wrote:Een vriend van mij gaat op vakantie mag ik dan op zijn account inloggen om zijn team een beetje te onderhouden?
Ja, dat is geen probleem zolang je dan geen onderlinge transfers meer doet, samen meedoet in een dure VrB of ...
Oke bedankt
Isis

Post by Isis »

Ik probeer op een speler te bieden. Het bedrag dat ik moet bieden is ongeveer mijn hele budget. Wanneer ik bied, blijkt dat die speler ook nog eens 300 k tekengeld vraagt. Dat kan ik dus niet betalen. Daarom bied ik die speler een hoger loon aan (genoeg volgens spmt om dat tekengeld te compenseren) Dat aanvaardt die speler helaas niet. 't Is te zeggen: er komt geen bericht van dat het contract te laag is, het venster verspringt gewoon terug naar wat die speler als contract had, nl 300k tekengeld. Is dat normaal? Kan ik dat tekengeld niet ongedaan maken? Of is het hier een bug?
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Isis wrote:Ik probeer op een speler te bieden. Het bedrag dat ik moet bieden is ongeveer mijn hele budget. Wanneer ik bied, blijkt dat die speler ook nog eens 300 k tekengeld vraagt. Dat kan ik dus niet betalen. Daarom bied ik die speler een hoger loon aan (genoeg volgens spmt om dat tekengeld te compenseren) Dat aanvaardt die speler helaas niet. 't Is te zeggen: er komt geen bericht van dat het contract te laag is, het venster verspringt gewoon terug naar wat die speler als contract had, nl 300k tekengeld. Is dat normaal? Kan ik dat tekengeld niet ongedaan maken? Of is het hier een bug?
Je moet dan een 'nul' invullen op de plaats waar 300k staat, anders springt je scherm steeds terug op dat bedrag!
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Isis

Post by Isis »

X-Tenzo wrote:
Isis wrote:Ik probeer op een speler te bieden. Het bedrag dat ik moet bieden is ongeveer mijn hele budget. Wanneer ik bied, blijkt dat die speler ook nog eens 300 k tekengeld vraagt. Dat kan ik dus niet betalen. Daarom bied ik die speler een hoger loon aan (genoeg volgens spmt om dat tekengeld te compenseren) Dat aanvaardt die speler helaas niet. 't Is te zeggen: er komt geen bericht van dat het contract te laag is, het venster verspringt gewoon terug naar wat die speler als contract had, nl 300k tekengeld. Is dat normaal? Kan ik dat tekengeld niet ongedaan maken? Of is het hier een bug?
Je moet dan een 'nul' invullen op de plaats waar 300k staat, anders springt je scherm steeds terug op dat bedrag!
Wow, dank je, stom dat ik daar niet aan gedacht had!
Prince88

Post by Prince88 »

Ik had dat ook steeds aan het begin, echt zo vervelend. Ik wist maar niet wat er achter zat, totdat ik dus ook die 'nul' ging invullen in plaats van niks. Het had heel wat irritaties gescheeld als ik dat eerder had geweten...
loreback

Post by loreback »

Ik ben spfa, hij ook, kan ik 3 spelers van hem kopen? ja toch?

Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*

BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
PiRLo

Post by PiRLo »

loreback wrote:Ik ben spfa, hij ook, kan ik 3 spelers van hem kopen? ja toch?
3 spelers idd, vind het gek dat dit nergens op de site is te vinden.
Image
hannibal
Team President

Post by hannibal »

Als de tevredenheid van je fans laag staat, heeft dat dan ook invloed op het spelniveau van je spelers, of enkel op het aantal fans dat komt kijken?
I love it when a plan comes together.
Image
yockr

Post by yockr »

hannibal wrote:Als de tevredenheid van je fans laag staat, heeft dat dan ook invloed op het spelniveau van je spelers, of enkel op het aantal fans dat komt kijken?
Enkel op het aantal fans dat komt kijken en de gevolgen daarvan (minder inkomsten).
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
jootj
Team Board Member

Post by jootj »

Ik moet voor de liga morgen uit naar 1 MFK KOSICE en ik kijk naar zijn stadion en zie dat zijn pleinstatus 0% is, gaat deze ploeg dan forfait moeten geven dus dat de score 0-5 zal zijn?
Image
Manager : Jootje
Team : De Kampioentjes

S18: 4de in H2182
S19: 1ste in H2182!
S20: 2de in G728!
S21: ?de in F243
fcbjorre

Post by fcbjorre »

jootj wrote:Ik moet voor de liga morgen uit naar 1 MFK KOSICE en ik kijk naar zijn stadion en zie dat zijn pleinstatus 0% is, gaat deze ploeg dan forfait moeten geven dus dat de score 0-5 zal zijn?
Ja jij zal winnen met 0-5 :P
Bruges Till I Die
jootj
Team Board Member

Post by jootj »

Ok :lol:
Bedankt :wink:
Image
Manager : Jootje
Team : De Kampioentjes

S18: 4de in H2182
S19: 1ste in H2182!
S20: 2de in G728!
S21: ?de in F243
JMasterF
Team Manager

Post by JMasterF »

fcbjorre wrote:
jootj wrote:Ik moet voor de liga morgen uit naar 1 MFK KOSICE en ik kijk naar zijn stadion en zie dat zijn pleinstatus 0% is, gaat deze ploeg dan forfait moeten geven dus dat de score 0-5 zal zijn?
Ja jij zal winnen met 0-5 :P
:evil: waarom heb ik dat nooit :evil: ( :D :lol: )
KFC Heist
Team President

Post by KFC Heist »

Als je ingelogd bent en je klikt een tijdje nergens op, dan wordt je offline als je na een tijdje ergens op klikt.

Hoe lang duurt eigenlijk zo'n sessie dat je 'passief' ingelogd bent? 5 minuten of zo?

Ik hoop dat je mijn vraag verstaat, want ik kan het moeilijk anders uitleggen. :wink:
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”