Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

de rubberkes
Member of the Soccer Project Association

Post by de rubberkes »

Rutger Lazou wrote:
de rubberkes wrote:
Rutger Lazou wrote:Mijn SPMT gaat (al lang) nie meer..

Als ik het opstart zegt hij 'Geen connectie kunnen maken met SP, het programma start zonder nieuwe gegevens...'
ik had dit ook en dat is opgelost geraakt maar ik weet niet meer zeker hoe ofwel is het omdat je de oude versie van spmt hebt ofwel ben je niet ingolgt op sp terwijl je spmt aanzet
Nee ik heb de nieuwe pas opnieuw geïnstalleerd en ik ben altijd ingelogt op SP...
dan zou ik het niet weten srry
team: de rubberkes

Hasj coke en pillen,
zo gaan wij zondag op stap,
want dan speelt onze racing,
Ja dan gebeurt er wel wat,
wilde taferelen als er een goal wordt gemaakt
maar er vallen bittere tranen als ons racing wordt gekraakt
hannibal
Team President

Post by hannibal »

Hoe weet je wanneer een speler op pensioen gaat?
I love it when a plan comes together.
Image
jootj
Team Board Member

Post by jootj »

hannibal wrote:Hoe weet je wanneer een speler op pensioen gaat?
Je krijgt daar een bericht van in je Inbox met de melding dat die speler binnenkort op pensioen gaat en anders bij spelersoverzicht kijken in de kolom waar dat opatje staat en dan kan je zien als er dan eventueel iemand op pensioen gaat en hoeveel dagen het dan nog is :wink:
Image
Manager : Jootje
Team : De Kampioentjes

S18: 4de in H2182
S19: 1ste in H2182!
S20: 2de in G728!
S21: ?de in F243
maikelcelis

Post by maikelcelis »

Als je een keeper hebt met hele hoge agressie, en je speelt heel agressief, krijgt die dan even gemakkelijk een rode kaart?
Mijn prachtig team:Football Club Maikel

Doel: promoveren naar F en in ronde 7 van de beker zitten.
hannibal
Team President

Post by hannibal »

jootj wrote:
Je krijgt daar een bericht van in je Inbox met de melding dat die speler binnenkort op pensioen gaat en anders bij spelersoverzicht kijken in de kolom waar dat opatje staat en dan kan je zien als er dan eventueel iemand op pensioen gaat en hoeveel dagen het dan nog is :wink:
Thanx, kan je een speler die op pensioen gaat nog verkopen?
Image
hannibal
Team President

Post by hannibal »

maikelcelis wrote:Als je een keeper hebt met hele hoge agressie, en je speelt heel agressief, krijgt die dan even gemakkelijk een rode kaart?
Mijn keeper heeft een agressie van 73%, heeft op 176 wedstrijden 139 gele kaarten verzameld, maar nog nooit een rode.
Image
jootj
Team Board Member

Post by jootj »

hannibal wrote:
jootj wrote:
Ja als je vlug bent voordat hij op pensioen gaat dat je hem dan nog probeert te verkopen aan een ploeg. Doe dit dan zeker 5 dagen van te voren voor zeker te zijn dat je hem kan verkopen voor dat hij op pensioen gaat :wink:
Image

maikelcelis

Post by maikelcelis »

jootj wrote:
hannibal wrote:
jootj wrote: Je krijgt daar een bericht van in je Inbox met de melding dat die speler binnenkort op pensioen gaat en anders bij spelersoverzicht kijken in de kolom waar dat opatje staat en dan kan je zien als er dan eventueel iemand op pensioen gaat en hoeveel dagen het dan nog is :wink:
Ja als je vlug bent voordat hij op pensioen gaat dat je hem dan nog probeert te verkopen aan een ploeg. Doe dit dan zeker 5 dagen van te voren voor zeker te zijn dat je hem kan verkopen voor dat hij op pensioen gaat :wink:
Je kunt een speler die op pensioen gaat niet verkopen :wink:
Mijn prachtig team:Football Club Maikel

Doel: promoveren naar F en in ronde 7 van de beker zitten.
jootj
Team Board Member

Post by jootj »

maikelcelis wrote:
jootj wrote:
hannibal wrote: Thanx, kan je een speler die op pensioen gaat nog verkopen?
Je kunt een speler die op pensioen gaat niet verkopen :wink:
Nee kan dat niet?
Weer iets bijgeleerd dan :)
Image

dekielserat
Coach

Post by dekielserat »

onlangs heb ik mij een nieuwe CM gekocht.. LENAR .. nu als ik een match speel.. hij is 20 jaar en ik maak de vergelijking met mijne spits die er 24 is.. nade match heeft LENAR vorm van 93% en mijne spits die ouder is 98%

bieden stonden voor de match op 100%

waaraan kan dit liggen??

zelfs mijne 28 jarige spelers heeft een betere vorm na de match dan dienne LENAR....

????
terry

Post by terry »

dekielserat wrote:onlangs heb ik mij een nieuwe CM gekocht.. LENAR .. nu als ik een match speel.. hij is 20 jaar en ik maak de vergelijking met mijne spits die er 24 is.. nade match heeft LENAR vorm van 93% en mijne spits die ouder is 98%

waaraan kan dit liggen??

zelfs mijne 28 jarige spelers heeft een betere vorm na de match dan dienne LENAR....

????
Hoe hoger zijn conditie is, hoe minder fitheid hij verliest. :wink:
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
jona

Post by jona »

terry wrote:
dekielserat wrote:onlangs heb ik mij een nieuwe CM gekocht.. LENAR .. nu als ik een match speel.. hij is 20 jaar en ik maak de vergelijking met mijne spits die er 24 is.. nade match heeft LENAR vorm van 93% en mijne spits die ouder is 98%

waaraan kan dit liggen??

????
Hoe hoger zijn conditie is, hoe minder fitheid hij verliest. :wink:
sorry dit checkte ik net ook, maar bij hem is het geval dat die Lenar meer conditie heeft dan die anderen die die noemt :wink:
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Glen DV

Post by Glen DV »

waaraan kan dit liggen??

????
Als die Lenar een jaartje ouder is zal dat beteren. Een speler van 21 jaar verliest minder fitheid. De leeftijd is dus de reden ;).
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Prince88

Post by Prince88 »

Glen DV wrote:Als die Lenar een jaartje ouder is zal dat beteren. Een speler van 21 jaar verliest minder fitheid. De leeftijd is dus de reden ;).
De leeftijd is inderdaad de reden, maar het is niet zo dat als hij 21 jaar wordt dat hij minder fitheid verliest. Spelers t/m 20 jaar krijgen bij de 4u CET simulatie 10% fitheid erbij en spelers van 21 t/m 28 jaar 15% fitheid erbij. Als beide spelers (dus bijvoorbeeld eentje van 20 jaar en eentje van 22 jaar) spelen in de competitiewedstrijd, dan zal afhankelijk van de hoogte van de conditie, de fitheid gemiddeld zo'n 5% hoger liggen bij de 22-jarige. Wanneer Lenar ook 21 jaar wordt, zal hij dus een hogere fitheid hebben 's ochtends. :wink:
Vanneste
Team President

Post by Vanneste »

kan iemand me via SP een berichtje sturen als hij/zij het ziet zitten om mijn IO's door te sturen? ik mag namelijk op deze computer niets downloaden en aangezien deze wel belangrijk zijn...

bedankt: Vanneste(manager)
FC de mongoaltjes(team)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”