dan zou ik het niet weten srryRutger Lazou wrote:Nee ik heb de nieuwe pas opnieuw geïnstalleerd en ik ben altijd ingelogt op SP...de rubberkes wrote:ik had dit ook en dat is opgelost geraakt maar ik weet niet meer zeker hoe ofwel is het omdat je de oude versie van spmt hebt ofwel ben je niet ingolgt op sp terwijl je spmt aanzetRutger Lazou wrote:Mijn SPMT gaat (al lang) nie meer..
Als ik het opstart zegt hij 'Geen connectie kunnen maken met SP, het programma start zonder nieuwe gegevens...'
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
team: de rubberkes
Hasj coke en pillen,
zo gaan wij zondag op stap,
want dan speelt onze racing,
Ja dan gebeurt er wel wat,
wilde taferelen als er een goal wordt gemaakt
maar er vallen bittere tranen als ons racing wordt gekraakt
Hasj coke en pillen,
zo gaan wij zondag op stap,
want dan speelt onze racing,
Ja dan gebeurt er wel wat,
wilde taferelen als er een goal wordt gemaakt
maar er vallen bittere tranen als ons racing wordt gekraakt
Je krijgt daar een bericht van in je Inbox met de melding dat die speler binnenkort op pensioen gaat en anders bij spelersoverzicht kijken in de kolom waar dat opatje staat en dan kan je zien als er dan eventueel iemand op pensioen gaat en hoeveel dagen het dan nog ishannibal wrote:Hoe weet je wanneer een speler op pensioen gaat?

Manager : Jootje
Team : De Kampioentjes
S18: 4de in H2182
S19: 1ste in H2182!
S20: 2de in G728!
S21: ?de in F243
-
Thanx, kan je een speler die op pensioen gaat nog verkopen?jootj wrote:Je krijgt daar een bericht van in je Inbox met de melding dat die speler binnenkort op pensioen gaat en anders bij spelersoverzicht kijken in de kolom waar dat opatje staat en dan kan je zien als er dan eventueel iemand op pensioen gaat en hoeveel dagen het dan nog ishannibal wrote:Hoe weet je wanneer een speler op pensioen gaat?
I love it when a plan comes together.

Ja als je vlug bent voordat hij op pensioen gaat dat je hem dan nog probeert te verkopen aan een ploeg. Doe dit dan zeker 5 dagen van te voren voor zeker te zijn dat je hem kan verkopen voor dat hij op pensioen gaathannibal wrote:Thanx, kan je een speler die op pensioen gaat nog verkopen?jootj wrote:Je krijgt daar een bericht van in je Inbox met de melding dat die speler binnenkort op pensioen gaat en anders bij spelersoverzicht kijken in de kolom waar dat opatje staat en dan kan je zien als er dan eventueel iemand op pensioen gaat en hoeveel dagen het dan nog ishannibal wrote:Hoe weet je wanneer een speler op pensioen gaat?

-
Je kunt een speler die op pensioen gaat niet verkopenjootj wrote:Ja als je vlug bent voordat hij op pensioen gaat dat je hem dan nog probeert te verkopen aan een ploeg. Doe dit dan zeker 5 dagen van te voren voor zeker te zijn dat je hem kan verkopen voor dat hij op pensioen gaathannibal wrote:Thanx, kan je een speler die op pensioen gaat nog verkopen?jootj wrote: Je krijgt daar een bericht van in je Inbox met de melding dat die speler binnenkort op pensioen gaat en anders bij spelersoverzicht kijken in de kolom waar dat opatje staat en dan kan je zien als er dan eventueel iemand op pensioen gaat en hoeveel dagen het dan nog is

Nee kan dat niet?maikelcelis wrote:Je kunt een speler die op pensioen gaat niet verkopenjootj wrote:Ja als je vlug bent voordat hij op pensioen gaat dat je hem dan nog probeert te verkopen aan een ploeg. Doe dit dan zeker 5 dagen van te voren voor zeker te zijn dat je hem kan verkopen voor dat hij op pensioen gaathannibal wrote: Thanx, kan je een speler die op pensioen gaat nog verkopen?
Weer iets bijgeleerd dan

-
- Coach
onlangs heb ik mij een nieuwe CM gekocht.. LENAR .. nu als ik een match speel.. hij is 20 jaar en ik maak de vergelijking met mijne spits die er 24 is.. nade match heeft LENAR vorm van 93% en mijne spits die ouder is 98%
bieden stonden voor de match op 100%
waaraan kan dit liggen??
zelfs mijne 28 jarige spelers heeft een betere vorm na de match dan dienne LENAR....
????
waaraan kan dit liggen??
zelfs mijne 28 jarige spelers heeft een betere vorm na de match dan dienne LENAR....
????
Hoe hoger zijn conditie is, hoe minder fitheid hij verliest.dekielserat wrote:onlangs heb ik mij een nieuwe CM gekocht.. LENAR .. nu als ik een match speel.. hij is 20 jaar en ik maak de vergelijking met mijne spits die er 24 is.. nade match heeft LENAR vorm van 93% en mijne spits die ouder is 98%
waaraan kan dit liggen??
????

-
sorry dit checkte ik net ook, maar bij hem is het geval dat die Lenar meer conditie heeft dan die anderen die die noemtterry wrote:Hoe hoger zijn conditie is, hoe minder fitheid hij verliest.dekielserat wrote:onlangs heb ik mij een nieuwe CM gekocht.. LENAR .. nu als ik een match speel.. hij is 20 jaar en ik maak de vergelijking met mijne spits die er 24 is.. nade match heeft LENAR vorm van 93% en mijne spits die ouder is 98%
waaraan kan dit liggen??
????

Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Laatste winnaar Forum-cup
-
Als die Lenar een jaartje ouder is zal dat beteren. Een speler van 21 jaar verliest minder fitheid. De leeftijd is dus de redendekielserat wrote:onlangs heb ik mij een nieuwe CM gekocht.. LENAR .. nu als ik een match speel.. hij is 20 jaar en ik maak de vergelijking met mijne spits die er 24 is.. nade match heeft LENAR vorm van 93% en mijne spits die ouder is 98%
waaraan kan dit liggen??
????

We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
-
De leeftijd is inderdaad de reden, maar het is niet zo dat als hij 21 jaar wordt dat hij minder fitheid verliest. Spelers t/m 20 jaar krijgen bij de 4u CET simulatie 10% fitheid erbij en spelers van 21 t/m 28 jaar 15% fitheid erbij. Als beide spelers (dus bijvoorbeeld eentje van 20 jaar en eentje van 22 jaar) spelen in de competitiewedstrijd, dan zal afhankelijk van de hoogte van de conditie, de fitheid gemiddeld zo'n 5% hoger liggen bij de 22-jarige. Wanneer Lenar ook 21 jaar wordt, zal hij dus een hogere fitheid hebben 's ochtends.Glen DV wrote:Als die Lenar een jaartje ouder is zal dat beteren. Een speler van 21 jaar verliest minder fitheid. De leeftijd is dus de reden.