Je moet de speler met de meeste ervaring selecteren als kapitein. Volgens mij zal dit lichtjes de linieratings beïnvloeden maar daar ben ik niet 100% zeker van.Towie wrote:Wat is de rol van de kapitein binnen een SP-elftal en welke criteria moet ik bekijken om er een te selecteren? Is er een bepaalde skill waar ik op moet letten? Moet ik de speler met de hoogste Totale Rating nemen?
Dank!
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Re: Captain
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006
-
- Member of the Soccer Project Association
-
ik dacht eerder:robstje wrote:Bij een gewone Vr 1% den k ik.maikelcelis wrote:Hoeveel moraal gaat er van een speler af als hij niet in een Vr of een VrB meedoet? Bij een competitiewedstrijd en bekerwedstrijd was dat 5, en er komt ook altijd 5 moraal bij als je speler een match speelt. Dacht ik
Bij een Vr B weet ik niet
0.5% of 0.75% voor een Vr
1% voor een VrB
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Zou evengoed kunnen , maar ik heb ondervonden dat wanneer m'n A's voor een wedstrijd 100% moraal hebben en ik om 18.00u nog een friendly speel met m'n B's, dat m'n A's dan allemaal op 99% moraal staan. Vandaar dat ik zei 1% bij een Vr.el stino wrote:ik dacht eerder:robstje wrote:Bij een gewone Vr 1% den k ik.maikelcelis wrote:Hoeveel moraal gaat er van een speler af als hij niet in een Vr of een VrB meedoet? Bij een competitiewedstrijd en bekerwedstrijd was dat 5, en er komt ook altijd 5 moraal bij als je speler een match speelt. Dacht ik
Bij een Vr B weet ik niet
0.5% of 0.75% voor een Vr
1% voor een VrB

Boeren!
-
-
wat een zuig, wel een beetje vreemd, je maakt een cup voor de -***- en je kan niet eens meedoen. Zelfs clubs die failliet zijn doe dit tog, zou toch eens voorgesteld moeten wordenmaikelcelis wrote:Nee, als je in het rood gaat kun je aan geen enkele cup deelnemen, ookal is het 1 van 0euro.jona wrote:Kan je als je in het rood staat wel een cup met 0 euro starten??
Je kunt het wel opstarten, maar je kunt je eigen dan niet inschrijven.

Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
-
het inschrijvingsGeld moet min 15 % van je Geld zijn , dacht kjona wrote:wat een zuig, wel een beetje vreemd, je maakt een cup voor de -***- en je kan niet eens meedoen. Zelfs clubs die failliet zijn doe dit tog, zou toch eens voorgesteld moeten wordenmaikelcelis wrote:Nee, als je in het rood gaat kun je aan geen enkele cup deelnemen, ookal is het 1 van 0euro.jona wrote:Kan je als je in het rood staat wel een cup met 0 euro starten??

Team : SOuth-Side-SSD
Seizoen 22 : Op dit moment 1ste in F.215 + Topschutter !
Seizoen 22 : Op dit moment 1ste in F.215 + Topschutter !
-12.5 %Dampiiee.. wrote:het inschrijvingsGeld moet min 15 % van je Geld zijn , dacht kjona wrote:wat een zuig, wel een beetje vreemd, je maakt een cup voor de -***- en je kan niet eens meedoen. Zelfs clubs die failliet zijn doe dit tog, zou toch eens voorgesteld moeten wordenmaikelcelis wrote: Nee, als je in het rood gaat kun je aan geen enkele cup deelnemen, ookal is het 1 van 0euro.
-Als het inschrijvingsgeld 0 euro mag je gelijk wa van geld hebben buiten dat je onder 0 zit. Als je 0 euro hebt kan je normaal inschrijven hoor

Manager : Jootje
Team : De Kampioentjes
S18: 4de in H2182
S19: 1ste in H2182!
S20: 2de in G728!
S21: ?de in F243
-
MA ik kan niet begrijpen dat ik niet aan iets mee zou kunnen doen, wat me helemaal iets kost, ook al sta ik negatief.jootj wrote:-12.5 %Dampiiee.. wrote:het inschrijvingsGeld moet min 15 % van je Geld zijn , dacht kjona wrote:wat een zuig, wel een beetje vreemd, je maakt een cup voor de -***- en je kan niet eens meedoen. Zelfs clubs die failliet zijn doe dit tog, zou toch eens voorgesteld moeten worden
-Als het inschrijvingsgeld 0 euro mag je gelijk wa van geld hebben buiten dat je onder 0 zit. Als je 0 euro hebt kan je normaal inschrijven hoor

-
- Team Manager
-
Tijdens een leuke vriendschappelijke beker kwamen op het probleempje wie nu tegen wie mogelijk zou moeten spelen. Dit is ons bekend (32 mans cup):
1e 1 - 2e 8
1e 8 - 2e 1
1e 2 - 2e 7
1e 7 - 2e 2
1e 3 - 2e 6
1e 6 - 2e 3
1e 4 - 2e 5
1e 5 - 2e 4
Maar hoe gaat dat nou in de kwartfinale en in de haleve en hele finale?
1e 1 - 2e 8
1e 8 - 2e 1
1e 2 - 2e 7
1e 7 - 2e 2
1e 3 - 2e 6
1e 6 - 2e 3
1e 4 - 2e 5
1e 5 - 2e 4
Maar hoe gaat dat nou in de kwartfinale en in de haleve en hele finale?