Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

kachtemnaorke
Member of the Soccer Project Association

Post by kachtemnaorke »

ik speel nu eig al enkele seizoenen( vanaf 10e seizoen met dit team) en heb eig altijd problemen met geld verdienen

ik stak veel geld in spelerskern en speelde in D zelfs enja toen heb ik sp wat verwaarloosd :( maar toch af en toe blijven inloggen

ik snap die transfermarkt niet, ik betaal wel voor mooie speles maar ik kan niet echt geld verdienen via de transfermarkt, want als ik talentjes vind dan kopen de managers van A-B-C ze op en die zijn kapitaal krachtiger

iemand die me kan helpen?met tips ofzo van de transfermarkt
vanparystje, the manager of Kachtem City
Dampiiee..

Post by Dampiiee.. »

kachtemnaorke wrote:ik speel nu eig al enkele seizoenen( vanaf 10e seizoen met dit team) en heb eig altijd problemen met geld verdienen

ik stak veel geld in spelerskern en speelde in D zelfs enja toen heb ik sp wat verwaarloosd :( maar toch af en toe blijven inloggen

ik snap die transfermarkt niet, ik betaal wel voor mooie speles maar ik kan niet echt geld verdienen via de transfermarkt, want als ik talentjes vind dan kopen de managers van A-B-C ze op en die zijn kapitaal krachtiger

iemand die me kan helpen?met tips ofzo van de transfermarkt
Je Moet daar gwn geluk mee hebbenn ! ..
Als ge een speler wilt kopen , dan moet ge eens eerst aan de Manager vragen hoeveel hij vraagt voor directe acceptatie , soms zijn er managers die er dan heel weinig van weten , en dus ook een lage prijs er voor vragen ..
Ik heb eens een GK gekocht met All een paar mooie Skills , en ik heb hem kunne kopen voor 1M , en dat was voor die speler ook al weinig ! :wink:
Team : SOuth-Side-SSD
Seizoen 22 : Op dit moment 1ste in F.215 + Topschutter !
jurado
Assistant Coach

Post by jurado »

terry wrote:Je kan spelers in ieder geval beter op de TL zetten in plaats van hun contract te laten aflopen, dan verdien je nog wat.

Blessures komen voornamelijk bij een tekort aan fitheid. Ofwel speel je teveel wedstrijden ofwel is de conditie van je spelers te laag.

Je linieratings stijgen wel als je spelers beter worden, met een totale linierating van ongeveer 100 zal je je makkelijk kunnen handhaven in de G-divisie.

Met dat geld dat je hebt kan je best op de TL spelen en veel winst te maken.
Ok, ik zal ze dan als het nog eens voorkomt op de TL zetten.
Als ik op Stamina trainen zet dan zal het beter gaan? Als ik 100 wil halen, wat voor spelers met welke ratings moet ik dan kopen? En is men budget wel groot genoeg? Voorts heb ik info ingewonnen om op de TL te spelen echter heb er te weinig tijd voor.

Groeten,
Towie
Assistant Manager

Scout

Post by Towie »

Wat is eigenlijk het nut van een scout? Wat voert die eigenlijk uit?

Dank u!
Team: Union 1897

S18: 5e in H.51 S22: F.6
S19: 1e in H.51
S20: 1e in G.17
S21: 3e in F.6
foetbalmasterj

Post by foetbalmasterj »

ik heb een vraagje..

kan je iemand bannen die jou een hele tijd ambetante mailtjes stuurt ?
Iedereen die dit kopieerde en ergens anders plakte om te zien wat er staat is een sukkel -lol-:D

Aaargh.. profiel gedoe aanpassen is te veel veranderd xD
Glen DV

Re: Scout

Post by Glen DV »

Towie wrote:Wat is eigenlijk het nut van een scout? Wat voert die eigenlijk uit?

Dank u!
Een scout zorgt ervoor dat je spelers kan kopen. Naargelang zijn percentage kunt ge op meer spelers te gelijk bieden. Met een scout van 100% kunt ge op 11 spelers tegelijk bieden.

foetbalmasterj wrote:ik heb een vraagje..

Bedoelt ge op SP of hier op het forum?
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

foetbalmasterj wrote:ik heb een vraagje..

Je kan een mail sturen naar een moderator en een uitleg geven, zij zullen dan een waarschuwing geven als ze denken dat dat nodig is.

Als het ingame is kan je het beste melding maken bij een sheriff.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Stanzy
Team Manager

waarschijnlijk blessure ?

Post by Stanzy »

58' Niemand begrijpt wat er aan de hand is maar plots vraagt Jamie 'pass' Schreurs zelf om een vervanging. Waarschijnlijk heeft hij een blessure opgelopen.

Uit mijn wedstrijdverslag van vanmorgen.

Wel vaker zoiets gehad maar dan stond hij er na altijd met een of andere blessure in de ziekenboeg. Nu niet dus, ook geen mail/melding van een blessure.
Hij staat gewoon tussen de andere spelers alleen is zijn fitheid met 17% gezakt.

In het wedstrijdverslag wordt er verder met geen woord over gerept.
Ik heb zoiets nog niet eerder meegemaakt, iemand anders wel ?

KwandoMan, H.1567
sjoerd

Re: waarschijnlijk blessure ?

Post by sjoerd »

Stanzy wrote:58' Niemand begrijpt wat er aan de hand is maar plots vraagt Jamie 'pass' Schreurs zelf om een vervanging. Waarschijnlijk heeft hij een blessure opgelopen.

Uit mijn wedstrijdverslag van vanmorgen.

Wel vaker zoiets gehad maar dan stond hij er na altijd met een of andere blessure in de ziekenboeg. Nu niet dus, ook geen mail/melding van een blessure.
Hij staat gewoon tussen de andere spelers alleen is zijn fitheid met 17% gezakt.

In het wedstrijdverslag wordt er verder met geen woord over gerept.
Ik heb zoiets nog niet eerder meegemaakt, iemand anders wel ?

KwandoMan, H.1567
Waarschijnlijk 0 dagen geblesseerd, waardoor hij dezelfde simulatie al weer beter was. :wink:
loooiiiccc
Team Manager

Post by loooiiiccc »

Met hoeveel stijgt/daalt de moraal van een speler bij het wel/niet spelen van een liga-wedstrijd?

Met hoeveel stijgt/daalt de moraal van een speler bij het wel/niet spelen van een VR-wedstrijd?
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

loooiiiccc wrote:Met hoeveel stijgt/daalt de moraal van een speler bij het wel/niet spelen van een liga-wedstrijd?

Met hoeveel stijgt/daalt de moraal van een speler bij het wel/niet spelen van een VR-wedstrijd?
Liga 5%
vr 0,60% / 0,75%
vrb 0,75% / 1%

Dit zijn geen exacte getallen, maar het zit heel dicht in de buurt.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Fazerke
Team Manager

Post by Fazerke »

Hoe kan ik een foto'tje bij mijn naam zetten hier op het forum?
Met Avatar :?
Kan iemand me daarmee even helpen?
Nil Satis Nisi Optimum!

Fazerke - FC Wellen
F.73

Indien interesse in een speler van me, stuur bericht op SP! Alles is bespreekbaar!
Joeyve

Post by Joeyve »

Fazerke wrote:Hoe kan ik een foto'tje bij mijn naam zetten hier op het forum?
Met Avatar :?
Kan iemand me daarmee even helpen?
bij je profiel gans vanonder kan je de url geven naar je avatar.
je kan met http://imageshack.us/ foto's uploaden als je je avatar niet van een site haalt maar van bij je documenten bvb
hoe je iets kleiner maakt ofzo weet ik ook wel niet :wink: mijn prentje is gewoon van een site via google gevonden dus kon die url gewoon invullen e :)
Joeyve

Post by Joeyve »

X-Tenzo wrote:
loooiiiccc wrote:Met hoeveel stijgt/daalt de moraal van een speler bij het wel/niet spelen van een liga-wedstrijd?

Liga 5%
vr 0,60% / 0,75%
vrb 0,75% / 1%

zoveel daalt het dus bij het niet spelen voor de duidelijkheid :)

bij het wel spelen stijgt de moraal 5% in de liga dacht ik? en in een vr en vrb 4% ofzo?
ben helemaal niet zeker en hoelang speel ik dit spel al niet :oops: achja ik hou mn moraal toch in orde met die getallen, of ze nu kloppen of niet :mrgreen:
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Joeyve wrote:
X-Tenzo wrote:

Liga 5%
vr 0,60% / 0,75%
vrb 0,75% / 1%

zoveel daalt het dus bij het niet spelen voor de duidelijkheid :)

bij het wel spelen stijgt de moraal 5% in de liga dacht ik? en in een vr en vrb 4% ofzo?
ben helemaal niet zeker en hoelang speel ik dit spel al niet :oops: achja ik hou mn moraal toch in orde met die getallen, of ze nu kloppen of niet :mrgreen:
Je hebt gelijk, ik heb de vraag iets te snel gelezen waardoor ik alleen de daling heb genoteerd.

De stijging is bij alle wedstrijden 5% per speler.
Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”