Thnx Joeyve!Joeyve wrote:bij je profiel gans vanonder kan je de url geven naar je avatar.Fazerke wrote:Hoe kan ik een foto'tje bij mijn naam zetten hier op het forum?
Met Avatar![]()
Kan iemand me daarmee even helpen?
je kan met http://imageshack.us/ foto's uploaden als je je avatar niet van een site haalt maar van bij je documenten bvb
hoe je iets kleiner maakt ofzo weet ik ook wel nietmijn prentje is gewoon van een site via google gevonden dus kon die url gewoon invullen e
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Nil Satis Nisi Optimum!
Fazerke - FC Wellen
F.73
Indien interesse in een speler van me, stuur bericht op SP! Alles is bespreekbaar!
Fazerke - FC Wellen
F.73
Indien interesse in een speler van me, stuur bericht op SP! Alles is bespreekbaar!
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Ty 
En nog een 'lullige' vraag. Ik mag mijn laatste thuiswedstrijd niet winnen, want anders bestaat er een theoretische kans dat ik promoveer naar D en daar is mijn team, om bepaalde redenen, helemaal niet klaar voor.
Als ik met stijl 0% speel. Is het dan zeker dat ik in ieder geval niet scoor en zodoende een kans op 0-0 maak? [5-4-1/ 5-3-2 verd muur of een slechte speler in de spits?]
NB.
Ik kan natuurlijk daarbij ook met agressie 0% spelen (terwijl ik makkelijk 100% kan instellen), maar dan is de kans op een oorwassing aanwezig denk ik.
Alvast bedankt weer.

En nog een 'lullige' vraag. Ik mag mijn laatste thuiswedstrijd niet winnen, want anders bestaat er een theoretische kans dat ik promoveer naar D en daar is mijn team, om bepaalde redenen, helemaal niet klaar voor.
Als ik met stijl 0% speel. Is het dan zeker dat ik in ieder geval niet scoor en zodoende een kans op 0-0 maak? [5-4-1/ 5-3-2 verd muur of een slechte speler in de spits?]
NB.
Ik kan natuurlijk daarbij ook met agressie 0% spelen (terwijl ik makkelijk 100% kan instellen), maar dan is de kans op een oorwassing aanwezig denk ik.
Alvast bedankt weer.
Als je met stijl 0% speelt is de kans om te winnen even groot als met stijl 100%. Als je wil verliezen moet je gewoon je slechtste spelers opstellen, en op een gelijkspel spelen kan wel eens slecht uitvallen.Ron Jeremy wrote:Ty
NB.
Alvast bedankt weer.
-
Klopt, maar ik wilde nog een minieme kans op 0-0 maken. Had ik een 10-0-0 opstelling kunnen maken, deed ik hettomv wrote:Zet gewoon alle spelers op misse plaatsen, gebruik dan nog es de slechtste spelers, agressie en stijl op 0 en ik denk dat het wel goed komt

Maar voor een 0-0 mag ik absoluut niet scoren --> doe je dat met stijl 0%?
-
100% zeker ben je dan niet, maar je maakt wel een grotere kans om geen doelpunten te maken.Ron Jeremy wrote:Klopt, maar ik wilde nog een minieme kans op 0-0 maken. Had ik een 10-0-0 opstelling kunnen maken, deed ik hettomv wrote:Zet gewoon alle spelers op misse plaatsen, gebruik dan nog es de slechtste spelers, agressie en stijl op 0 en ik denk dat het wel goed komt![]()
Maar voor een 0-0 mag ik absoluut niet scoren --> doe je dat met stijl 0%?

Kijk naar de resultaten van Sjoerd, die speelt ook altijd op 0% en scoort nog redelijk veel. Dus ik zou niet op een gelijkspel hopen.
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=734
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=734
-
-
Inderdaad, naar mijn mening maakt de stijl enkel uit voor de linierating en absoluut NIET voor het aantal doelpunten dat je scoort.
(het zou echter wel kunnen omdat ik 2 goede spitsen heb waardoor ik meer scoor!)
Leuk, trouwens dat mijn team erbij wordt gehaald!

EDIT: speel gewoon met je slechtste spelers!
(het zou echter wel kunnen omdat ik 2 goede spitsen heb waardoor ik meer scoor!)
Leuk, trouwens dat mijn team erbij wordt gehaald!

EDIT: speel gewoon met je slechtste spelers!
-
Volgens mij maakt stijl niks uit op de linie ratings maar enkel op het aantal kansen dat jij en je tegenstander krijgen. Met een hoge stijl krijg je meer kansen en je tegenstander ook bij jou. Met een lage stijl krijg je de minste kansen en als je geen kansen heb kan je ook minder scoren. Echter als je linie ratings een stuk beter zijn zul jij bijna altijd scoren hoe laag je stijl ook is.