sjoerd wrote:Ik snap echt totaal niet hoe je ASPT ofzo moet downloaden. Heb vanalles geprobeerd maar het lukt gewoon niet.
Kan iemand helpen?
Naar website gaan die is opgegeven en op de Mirror klikken (eerst nog naar downloads gaan, links van de site )
Gedaan, dan krijg ik een map met allemaal mappen en daar loop ik vast.
Een map met allemaal mappen..?
Voor zover ik weet als je het gedownload hebt moet je het bestand uitpakken, als je dat heb gedaan kan je hem installeren via het programma die je uitgepakt hebt en je kan hem opstarten..
(misschien da ik je verkeerd begrijp )
Heb nu het 2e hoogste type van veld.
Zou graag het hoogste type willen zodat m'n veld langer meekan want ik speel veel matchen thuis.
Als ik nu kies voor de aanleg van een nieuw veld, kan er dan gewoon (tijdens de aanleg)verder gespeeld worden thuis of moet ik dan altijd forfait geven ? Pleinstatus is nu 87%.
Heb nu het 2e hoogste type van veld.
Zou graag het hoogste type willen zodat m'n veld langer meekan want ik speel veel matchen thuis.
Als ik nu kies voor de aanleg van een nieuw veld, kan er dan gewoon (tijdens de aanleg)verder gespeeld worden thuis of moet ik dan altijd forfait geven ? Pleinstatus is nu 87%.
Tnx
Maak niet uit ' Ge kunt dan gwn blijven spelen op u veld !
Team : SOuth-Side-SSD
Seizoen 22 : Op dit moment 1ste in F.215 + Topschutter !
ASPT is toch geheel juist? - Het stomme is dat ik verdedigende muur speel met een een 5-3-2 opstelling. Maar lange bal schijnt beter te zijn. (1,3 linierating beter). - Is dit in alle gevallen zo of licht het aan de spitsen die de betern van mijn team zijn? Zelfs zonder taktiek is 0,6 beter.
Sorry, maar ik heb mijn vraagtekens bij ASPT:
1) Bij ASPT staat bij stadion vermeld buffets 58 (minimal 83), de supporters zijn tevreden met de huidige situatie staat er echter.
2) Er staat dat ik het beste lange bal kan spelen, terwijl ikzelf toch duidelijk heb aangetoond dat verdedigende muur beter is voor mijn linierating.
3) Bovendien, de ratings die er bij ASPT staan zijn veel lager dan bij mijn team.
Dus sc heerenveen ik zal het niet als geheel juist aannemen!
Ik ga toch op mijn eigen af of SPMT, en niet geheel op ASPT sorry.