Ik moet zeggen, de mentaliteit van Vincent is meer dan geweldig, zo ik zievincent wrote:Slijmballen.ForzaBuffalo wrote:Man man vanaf dat er een meisken van ulder leeftijd op SP zit worden ze al zot (bende slijmballen).
We helpen graag nieuwe members dus niks slijmballen
@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!
Moderator: Moderator
Zo kan zij dooropen vertellen aan haar vriendinnen dat het een gaaf spel is en het forum meer dan geweldig is.sjoerd wrote:Ik moet zeggen, de mentaliteit van Vincent is meer dan geweldig, zo ik zievincent wrote:Slijmballen.ForzaBuffalo wrote:Man man vanaf dat er een meisken van ulder leeftijd op SP zit worden ze al zot (bende slijmballen).
We helpen graag nieuwe members dus niks slijmballen
:wink
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
Benjamin
- Member of the Soccer Project Association
HeheTineke wrote:ja, ik moet zeggen dat, als ze een meisje zien (foto), ze er direct mee begaan zijn.
Ik heb ook wel reactie gekregen op mijn vragen hier en daar op het forum, maar toch niet zo heftig hoor.
Mannen e....![]()
![]()
FC Laguna > Trying to manage it !
-
sjoerd
Ik denk dat het al vrouwvriendelijk genoeg is. Misschien Vincent en Benjamin aanstellen als hoofd "Vrouwenmentors". Alle vrouwen (met fotootje) worden naar hun doorgestuurd en zij stellen dan (in overleg met een andere manager) iemand aan, of natuurlijk zichzelfBenjamin wrote:HeheTineke wrote:ja, ik moet zeggen dat, als ze een meisje zien (foto), ze er direct mee begaan zijn.
Ik heb ook wel reactie gekregen op mijn vragen hier en daar op het forum, maar toch niet zo heftig hoor.
Mannen e....![]()
![]()
Welkom jij erbij ook trouwens. Al ben hier wel langer denk ik?
Wat moet er - voor u - nog vrouwvriendelijker worden aan het forum?
(nu we eens de kans hebben om het aan een gerichte persoon te vragen)
ik wil wel geinteresseers ?? ge moogt alles vragn kan tips geven enzo kspeel nu mee een nieuwe club mo keb ook een ploeg had in seizoen 7-10 dusja kan er wel iets van
mijn teams is belgian grenadiers ik ben (managernaam) grenadier dus stuur mo ne mesaage e :d
grenadiers battlefield ... de hel van izegem :d
-
drankduivel
- Team Board Member
u bent van izegem ?grenadier wrote:ik wil wel geinteresseers ?? ge moogt alles vragn kan tips geven enzo kspeel nu mee een nieuwe club mo keb ook een ploeg had in seizoen 7-10 dusja kan er wel iets vanmijn teams is belgian grenadiers ik ben (managernaam) grenadier dus stuur mo ne mesaage e :d
zitte toevallig int vti

Misschien een mentor voor jezelf aanvragen om wat beter Nederlands te typen. 
Kunnen wij (de nederlanders) het ook duidelijker lezen en beter begrijpen dan die taal.
Kunnen wij (de nederlanders) het ook duidelijker lezen en beter begrijpen dan die taal.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
Thomas01CC