yockr wrote:Alleen als hij de speler ontslaat kan hij de speler nog van de TL halen, als er al op geboden is natuurlijk.
Inderdaad. Als hij stopt dan duurt het minimaal een week voor zijn team verwijderd wordt (week -2 M), maar hij kan hem natuurlijk ontslaan, ik weet niet hoeveel geld hij heeft maar het is mogelijk.
Volgens mij is een speler niet te ontslaan als er al een bod op staat
bij mij staat er nu een Lb op de Tl. ik kan hem nog altijd ontslaan, ook al is er een bod op.
volgens mij vergis je je met het verlengen van een contract. dat gaat niet als je je speler op de Tl hebt staan
hopen voor jou dat die speler niet zo slim is om zijn speler te ontslaan, maar gewoon niet meer inloggen. dan heb je 3 weken de tijd nog om die speler binnen te halen
Ik speel op mijn neef zijn PC, en heb hem net uitgenodigd om ook te spelen. Dit uiteraard vanaf dezelfde PC. Kan ik hiervoor geband worden als we vanaf dezelfde PC spelen?
hannibal wrote:Ik speel op mijn neef zijn PC, en heb hem net uitgenodigd om ook te spelen. Dit uiteraard vanaf dezelfde PC. Kan ik hiervoor geband worden als we vanaf dezelfde PC spelen?
Nee hoor. Ik speel ook op dezelfde pc als mijn broertjes en we worden niet gebanned. Sjarel heeft dat heel nadrukkelijk gezegd. HEt wordt anders als jullie gaan handelen, dan ist niet best, dan kan je gebanned worden.
el capone wrote:is het normaal dat op spmt mijn Rm
een minimum prestatie van 65.6 haalt
en een maximum prestatie van 65.4
Als een van zijn skills net 5% gezakt is, telt SPMT die er (tweemaal) terug bij als de minimumprestatie berekend wordt. Dat is een foutje, maar de maximumprestatie is wel juist, 65.4 dus.
hannibal wrote:Ik speel op mijn neef zijn PC, en heb hem net uitgenodigd om ook te spelen. Dit uiteraard vanaf dezelfde PC. Kan ik hiervoor geband worden als we vanaf dezelfde PC spelen?
Nee hoor. Ik speel ook op dezelfde pc als mijn broertjes en we worden niet gebanned. Sjarel heeft dat heel nadrukkelijk gezegd. HEt wordt anders als jullie gaan handelen, dan ist niet best, dan kan je gebanned worden.
Dat kan zelfs niet, dacht ik. Eenmaal op het zelfde ip ingelogd en handelen is niet meer mogelijk.
Dat heeft ook grote nadelen vind ik, maar soit.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Dat kan zelfs niet, dacht ik. Eenmaal op het zelfde ip ingelogd en handelen is niet meer mogelijk.
mr charlie wrote:Hmm dikke keepers-problemen,
wat zet je best in de goal als je die niet hebt?
CB? (speelt er 't dichtste bij?)
Probeer gewoon even een deal te maken voor een oude keeper, dat heb ik ook gedaan, ik zat met het zelfde probleem. Voor een paar miljoen heb je er al één, er zal echt wel iemand bereid zijn je er één te verkopen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Probeer gewoon even een deal te maken voor een oude keeper, dat heb ik ook gedaan, ik zat met het zelfde probleem. Voor een paar miljoen heb je er al één, er zal echt wel iemand bereid zijn je er één te verkopen.
teveel aan spelers
tenzij er een degelijk bod op mijn LM komt
tis de moment
teveel aan spelers
tenzij er een degelijk bod op mijn LM komt
tis de moment
ik heb ne jonge GK die weg mag, wel staat hij nog ni op de lijst