Zoveel zou ik niet aanraden.
Zelfs de A-divisie ploegen hebben niet het aantal zitplaatsen als het aantal fans
Ik zou voor de 12.000 gaan voorlopig, tot je 20k achterban hebt
Ik 23k achterban en nu 19.000 zitplaatsen, maar breid uit naar 22.000.
Ik zou toch bijna evenveel als aantal fans doen hoor, de zitplaatsen, levert uiteindelijk toch de meeste winst op!
hmm interessanrt allemaal. Hoop snel een klapper te kunnen maken en mijn zitplaatsen te verdubbelen.(van 5 naar 10K) Das al heel mooi. DAn nog 3k over (mwa dat krijg ik als ik kampioen wordt Zie het wel zitten
Nivram Ra wrote:
Zoveel zou ik niet aanraden.
Zelfs de A-divisie ploegen hebben niet het aantal zitplaatsen als het aantal fans
Ik zou voor de 12.000 gaan voorlopig, tot je 20k achterban hebt
Ik zou toch bijna evenveel als aantal fans doen hoor, de zitplaatsen, levert uiteindelijk toch de meeste winst op!
hmm interessanrt allemaal. Hoop snel een klapper te kunnen maken en mijn zitplaatsen te verdubbelen.(van 5 naar 10K) Das al heel mooi. DAn nog 3k over (mwa dat krijg ik als ik kampioen wordt Zie het wel zitten
Het beste is idd het stadion ongeveer even groot als je achterban te maken, meer inkomsten. Maar let wel, uitbreiden kost veel geld, je kan ook even wachten met uitbreiden en de ticketprijzen een beetje verhogen, krijg je hetzelfde geld binnen.
Waarom kan een manager zijn bod niet intrekken op het moment dat hij het hoogste bod heeft? Ik stel nu een voorbeeld: twee managers hebben het akkoord om de speler onmiddellijk te transfereren bij een bepaald bod, maar dan is het wel heel erg makkelijk voor de verkoper om die speler toch maar te laten staan en wachten totdat er meer geboden wordt. In de realiteit gebeurt dat ook wel denk ik, dat er het hoogste bod ingetrokken wordt.
Iemand met degelijke uitleg?
marcel700 wrote:Waarom kan een manager zijn bod niet intrekken op het moment dat hij het hoogste bod heeft? Ik stel nu een voorbeeld: twee managers hebben het akkoord om de speler onmiddellijk te transfereren bij een bepaald bod, maar dan is het wel heel erg makkelijk voor de verkoper om die speler toch maar te laten staan en wachten totdat er meer geboden wordt. In de realiteit gebeurt dat ook wel denk ik, dat er het hoogste bod ingetrokken wordt.
Sterk punt. Je moet een voorstel doen. Je hebt mijn stem. Mss heeft iemand anders een tegenwerping=
sjoerd wrote:
Het beste is idd het stadion ongeveer even groot als je achterban te maken, meer inkomsten. Maar let wel, uitbreiden kost veel geld, je kan ook even wachten met uitbreiden en de ticketprijzen een beetje verhogen, krijg je hetzelfde geld binnen.
Je verdient dat geld op den duur wel terug hoor, omdat je achterban tegen de 20.000 niet zo heel snel meer groter wordt.
marcel700 wrote:Waarom kan een manager zijn bod niet intrekken op het moment dat hij het hoogste bod heeft? Ik stel nu een voorbeeld: twee managers hebben het akkoord om de speler onmiddellijk te transfereren bij een bepaald bod, maar dan is het wel heel erg makkelijk voor de verkoper om die speler toch maar te laten staan en wachten totdat er meer geboden wordt. In de realiteit gebeurt dat ook wel denk ik, dat er het hoogste bod ingetrokken wordt.
Sterk punt. Je moet een voorstel doen. Je hebt mijn stem. Mss heeft iemand anders een tegenwerping=
Ja, ik
Dan kan iemand voor lol hoog gaan bieden, de koper gaat dan nooit zeker zijn van wat hij gaat verdienen aan een speler totdat hij verkocht is. Het gaat een hele warboel worden. Je kan dan altijd op 11 speler tegelijkertijd bieden en dan zien wat je het beste uitkomt en de andere 10 dan annuleren.
Iets anders is ook dat je alle spelers gaat moeten blijven in de gaten houden, nu weet je ten minste dat als iemand te hoog bied dat het ook zo zal blijven.
Je kan dan ook een verkoper kl*ten door veel te veel te bieden en dan juist voor de deathline te annuleren.
Ik denk dat zoiets voor veel te veel frustratie, wanorde en onzekerhoeid gaat zorgen.
Ja, ik
Dan kan iemand voor lol hoog gaan bieden, de koper gaat dan nooit zeker zijn van wat hij gaat verdienen aan een speler totdat hij verkocht is. Het gaat een hele warboel worden. Je kan dan altijd op 11 speler tegelijkertijd bieden en dan zien wat je het beste uitkomt en de andere 10 dan annuleren.
Iets anders is ook dat je alle spelers gaat moeten blijven in de gaten houden, nu weet je ten minste dat als iemand te hoog bied dat het ook zo zal blijven.
Je kan dan ook een verkoper kl*ten door veel te veel te bieden en dan juist voor de deathline te annuleren.
Ik denk dat zoiets voor veel te veel frustratie, wanorde en onzekerhoeid gaat zorgen.
Sterker punt Je moet een voorstel doen. Je hebt mijn stem. Mss heeft iemand anders een tegenwerping=[/
weet je hoe eens slecht voorstel stel je hebt een mooi bod op een speler van 7M en een 2de bod van 1M en je zit op de laatste dag van de transfer en opeens denkt die manager die 7M heeft geboden "ow eigenlijk kan ik die 7M ergens anders voor gebruiken" dus hij trekt zijn bod in. gevolg het hoogste bod word 1M en je zit in de laatste dag van de transfer zodat de speler voor 1M word verkocht (6M minder weet je wat een verschil !!!!). als ik mij goed herinner kon dat vroeger wel maar is dat toen aangepast geworden maar dat weet ik niet meer zeker want das al lang geleden
team: de rubberkes
Hasj coke en pillen,
zo gaan wij zondag op stap,
want dan speelt onze racing,
Ja dan gebeurt er wel wat,
wilde taferelen als er een goal wordt gemaakt
maar er vallen bittere tranen als ons racing wordt gekraakt
weet je hoe eens slecht voorstel stel je hebt een mooi bod op een speler van 7M en een 2de bod van 1M en je zit op de laatste dag van de transfer en opeens denkt die manager die 7M heeft geboden "ow eigenlijk kan ik die 7M ergens anders voor gebruiken" dus hij trekt zijn bod in. gevolg het hoogste bod word 1M en je zit in de laatste dag van de transfer zodat de speler voor 1M word verkocht (6M minder weet je wat een verschil !!!!). als ik mij goed herinner kon dat vroeger wel maar is dat toen aangepast geworden maar dat weet ik niet meer zeker want das al lang geleden
Maar op het moment dat de verkoper het bod accepteert, dus ook bijvoorbeeld dat bod van 7M, dan moet de mogelijkheid om het bod in te trekken uiteraard wegvallen he.
Dus een speler staat minimaal 48 uur op de transferlijst, dan zou ik voorstellen om een bod pas intrekbaar te maken wanneer de speler minimaal 72uur op de lijst staat, dan heeft de verkoper 24h tijd gehad om de speler te laten vertrekken aan dat eventueel mooi bod en zelfs nog te wachten op een hoger bod.
Mijn bedoeling is om de koper zijn bod te laten intrekken wanneer de verkoper de onderlinge overeenkomst van onmiddellijke acceptatie niet naleeft.
Morgen tegen de 2e. Al m'n spelers zijn redelijk fit, behalve m'n CM (83% fitheid).
Er zijn 3 opties, mijn basisopstelling is 4-4-2: hem laten spelen, zijn vervanger die 62 presteert, of 5-3-2 gaan met een SW die 65 presteert.
Ik zou voor de tweede optie gaan.
Nog een vraagje, de ref is 100%, en maandag speel ek tegen de 1e. Kan je met 0% teamagressie een kaart pakken, en heeft dat een heel erg negatieve invloed op de linieratings? Neem ik dan beter 5%?
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C S.53: 2e in C
Rutger Lazou wrote:Morgen tegen de 2e. Al m'n spelers zijn redelijk fit, behalve m'n CM (83% fitheid).
Er zijn 3 opties, mijn basisopstelling is 4-4-2: hem laten spelen, zijn vervanger die 62 presteert, of 5-3-2 gaan met een SW die 65 presteert.
Ik zou voor de tweede optie gaan.
In principe is het best om de hoogste totale prestatie te nemen, in dit geval dus de 5-3-2.
Rutger Lazou wrote:Nog een vraagje, de ref is 100%, en maandag speel ek tegen de 1e. Kan je met 0% teamagressie een kaart pakken, en heeft dat een heel erg negatieve invloed op de linieratings? Neem ik dan beter 5%?
Met 0% agressie ga je nauwelijks kaarten pakken. Met 20% teamagressie pak je normaal gezien ook geen rode kaarten. Ik weet de invloed niet juist van de teamagressie maar ik denk dat het toch ongeveer 2-3 linieratings verchilt tussen 0 en 20 agressie.