Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Wat is eigenlijk het nut van een fysiotherapeut ? Heb nog nooit ergens een verschil gezien als ik een nieuwe (met lage klasse) huurde of als zijn klasse hervalt.
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
-
Uit de regels:Skatanic wrote:Wat is eigenlijk het nut van een fysiotherapeut ? Heb nog nooit ergens een verschil gezien als ik een nieuwe (met lage klasse) huurde of als zijn klasse hervalt.
Een fysiotherapeut is verantwoordelijk voor de fysieke paraatheid van de spelers. Een ploeg met een goede fysiotherapeut heeft minder last van blessures.
Dus toch maar beter 1 hebben van 100%!
-
Tja, gisteren was zijn klasse hervallen en deze morgen al direct een blessureyockr wrote:Uit de regels:Skatanic wrote:Wat is eigenlijk het nut van een fysiotherapeut ? Heb nog nooit ergens een verschil gezien als ik een nieuwe (met lage klasse) huurde of als zijn klasse hervalt.
Een fysiotherapeut is verantwoordelijk voor de fysieke paraatheid van de spelers. Een ploeg met een goede fysiotherapeut heeft minder last van blessures.
Dus toch maar beter 1 hebben van 100%!

'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
oprichtingsdatum
Volgens mijn cluboverzicht is mijn club opgericht op 16 november 2005. Ikzelf ben pas manager vanaf 15 januari 2006. Ik heb eens rongekeken en andere managers krijgen als oprichtingsdatum de datum wanneer dat hij/zij begonnen zijn als manager. Ik niet
. Iemand een idee waarom dat zo is?

RIP Sterchele

-
Re: oprichtingsdatum
Bij mij is mijn club ook eerder opgericht dan waneer ik begonnen ben. Als een club verandert van manager blijft het zijn oprichtingsdatum behouden. Dus als je op dezelfde datum bent gestart als de oprichtingsdatum van je club wil dat zeggen dat je als enige manager bent geweest (en nog altijd) van die club.nito_2 wrote:Volgens mijn cluboverzicht is mijn club opgericht op 16 november 2005. Ikzelf ben pas manager vanaf 15 januari 2006. Ik heb eens rongekeken en andere managers krijgen als oprichtingsdatum de datum wanneer dat hij/zij begonnen zijn als manager. Ik niet. Iemand een idee waarom dat zo is?
-
Ok, had ik niet gezien! Bedankt.yockr wrote:Je keeper heeft rood gekregen en daarom is automatisch een veldspeler vervangen voor je keeper op de bank.sjoerd wrote:WTF????
83'
De trainer beslist om Rojs Puravs op de positie van Peter Wijnands te plaatsen.
Een wissel zonder dat hij geblesseerd raakt?!
Dat is ook normaal.

Ik dacht al.

-
Ik heb even een vraagje over de prestatie van je team. Als je 's-middags een vrb moet spelen met je A-team kun je dan het beste ook de competitiewedstrijd spelen met je A, zodat je 100% moraal hebt, maar bijvoorbeedl 90% fitheid. Of kun je de competitie spelen met je B-team, zodat je moraal gezakt is naar 94 %, maar de fitheid van iedere speler 100% is.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
-
Ik heb even een vraagje over de prestatie van je team. Als je 's-middags een vrb moet spelen met je A-team kun je dan het beste ook de competitiewedstrijd spelen met je A, zodat je 100% moraal hebt, maar bijvoorbeedl 90% fitheid. Of kun je de competitie spelen met je B-team, zodat je moraal gezakt is naar 94 %, maar de fitheid van iedere speler 100% is.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Meestal speel ik zaterdag avond mijn laatste Vr van 't weekend (met mijn a-team) dan hebben ze maandag 100% fitheid en moraal.installatietechnicus wrote:Ik heb even een vraagje over de prestatie van je team. Als je 's-middags een vrb moet spelen met je A-team kun je dan het beste ook de competitiewedstrijd spelen met je A, zodat je 100% moraal hebt, maar bijvoorbeedl 90% fitheid. Of kun je de competitie spelen met je B-team, zodat je moraal gezakt is naar 94 %, maar de fitheid van iedere speler 100% is.
Als de tegenstander van maandag niet zo sterk ik speel ik zondag nog enkele matchen met mijn B-team
-
-
Mooi dat je dat even aankaart, want ik was daar zelf ook wel benieuwd naar. Ik heb er wel even over nagedacht en het hangt er vanaf welke dag het is.installatietechnicus wrote:die 100 / 100 is dan in de competitie op maandagmorgen, maar waar het mij omgaat dat is de VrB 's-middags.
Is de VrB op maandag, dan kan je het beste de competitie met je a-team spelen. Na een competitiewedstrijd komt het zelden voor dat een speler (21-28jaar) een lagere fitheid heeft dan 93 of 94. Vaak ook spelers met een fitheid tussen 96-99. Bij moraal verlies je dus zoiezo 5%. Maar bij fitheid is het denk ik gemiddeld minder dan 5%, zo'n 3 of 4 % gemiddeld.
Is de VrB op dinsdag, dan kan je het beste je a-team in de competitie niet laten spelen. Je spelers hebben dan al geen 100% fitheid meer en zullen dus na spelen van de competitiewedstrijd (dus zowel maandag als dinsdag), bijna zeker weten een fitheid hebben tussen 88 en 95%. Gemiddeld is dat per spelers (vanaf de 100%) gezien, dat je zo'n 8 procentpunten moet missen. Als je je A-team spaart, dan kan je er voor zorgen dat je wel 100% fitheid hebt, maar dat je dan 95% moraal hebt. Je mist dus per speler gemiddeld 5 procentpunten en dat is meer dan die 8 procentpunten van de fitheid.
Op maandag is het denk ik dus rendabeler om gewoon in de competitie te spelen en op een dinsdag niet, als je gewoon op maandag ook in de competitie gespeeld heb.
Ik heb waarschijnlijk nog wel wat dingen over het hoofd gezien en ben ook zeer benieuwd hoe anderen hier over denken, dus feel free to comment.
Prince88, proud manager of Fresh