Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Als er nu 3 dagen staat zal je speler maandag niet in de liga kunnen spelen, hij zal maar weer beschikbaar zijn na de simulatie van 4u. Dat komt omdat eerst de wedstrijden gesimuleerd worden en dan pas de fitheden en blessures geregeld worden. Maar kijk toch maar eens voor de zekerheid of je hem niet kan opstellen.el capone wrote:dus als vannacht van mij een speler geblesseerd geraakt is in de liga dan 3dagen zou hij terug kunnen spelen op maandag of vergis ik mij en is het pas op dinsdag ?
Weet iemand wat het budget van manager Claudia van FC Vesalius was voordat ze al haar topspelers begon te kopen. Met andere woorden, wat was haar hoogste budget ooit?
Bijvraag: Wie heeft het hoogste budget ooit gehad en hoeveel was dat?
Bijvraag: Wie heeft het hoogste budget ooit gehad en hoeveel was dat?
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
Stijl maakt voor de linies niks uit, bij 100% stijl zullen er heel wat goals vallen en bij 0% zeer weinig tot geen.sc heerenveen wrote:Nog een vraagje over de stijl.
a: maakt de stijl uit of het net winst of net gelijkspel is, volgens mij wel toch.
b: Zo ja, hoeveel lineratings zou je bij 0-0 stijl mogen schelen voor een gelijkspel (ong.) bij 50-50 (is dat hetzelfde als 100-0 of 0-100 stijl?) en bij 100-100.

Team = AC ManU (B2)
-
? Weeral iets bijgeleerd dan. Ik ga dan vanaf nu 100% stijl gaan spelen, veel goals is normaal attractiever voetbal. Normaal moet je dan dus ook fans winnenT-man wrote:Stijl maakt voor de linies niks uit, bij 100% stijl zullen er heel wat goals vallen en bij 0% zeer weinig tot geen.sc heerenveen wrote:Nog een vraagje over de stijl.
a: maakt de stijl uit of het net winst of net gelijkspel is, volgens mij wel toch.
b: Zo ja, hoeveel lineratings zou je bij 0-0 stijl mogen schelen voor een gelijkspel (ong.) bij 50-50 (is dat hetzelfde als 100-0 of 0-100 stijl?) en bij 100-100.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
Volgens mij heb je bij SP alleen maar Italiaanse fans. Al speel je catanaccio tot en met, de fans zijn alleen tevreden met een positief resultaatFikkiezero wrote:? Weeral iets bijgeleerd dan. Ik ga dan vanaf nu 100% stijl gaan spelen, veel goals is normaal attractiever voetbal. Normaal moet je dan dus ook fans winnenT-man wrote:Stijl maakt voor de linies niks uit, bij 100% stijl zullen er heel wat goals vallen en bij 0% zeer weinig tot geen.sc heerenveen wrote:Nog een vraagje over de stijl.
b: Zo ja, hoeveel lineratings zou je bij 0-0 stijl mogen schelen voor een gelijkspel (ong.) bij 50-50 (is dat hetzelfde als 100-0 of 0-100 stijl?) en bij 100-100..