el capone wrote:Kan je eigenlijk al bij een jeugdspeler een conclusie maken van gooe goed of goe slecht hij zal worden na het trainen van 3skills ?
Dat kan je dan al wat inschatten, maar het blijft een gok...
Je kan ook zijn verborgen klasse nagaan, daar weet je ook al wat meer mee, maar het is geen referentie...
FC Prieme
Season 19: ? in F.19
Season 18: 2e in G.55
Season 17: 2e in H.165
Season 16: 3e in H.165
Season 15: 4e in H.165
el capone wrote:Kan je eigenlijk al bij een jeugdspeler een conclusie maken van gooe goed of goe slecht hij zal worden na het trainen van 3skills ?
Als de verborgen skill en de hoofd skills zeer hoog zijn, dan worden ze meestal wel minimaal 83% of meer. Die skills tellen namelijk dubbel. Als die 3 skills bij elkaar niet hoger zijn dan 270, dan vind ik het niet de moeite om ze te kopen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Als de verborgen skill en de hoofd skills zeer hoog zijn, dan worden ze meestal wel minimaal 83% of meer. Die skills tellen namelijk dubbel. Als die 3 skills bij elkaar niet hoger zijn dan 270, dan vind ik het niet de moeite om ze te kopen.
Voor een topteam zoals jij niet, maar voor teams uit C, D en ga zo verder kunnen dat erg bruikbare spelers worden. Ik koop vaak spelers met 1 slechte HS (69 ofzo) en die worden vaak ook 80, 81 ofzo, bovendien zijn ze niet duur en kun je ze voor het dubbele of meer verkopen als ze 75 zijn, want dat worden ze sowieso.
Wanneer ik heb geboden op een gratis speler, wanneer kiest die speler dan een ploeg uit de geboden ploegen ?
Er staat geen einddatum van de transfer bij een gratis speler.
De hoofdskills zijn 90 en 95 % de VS staat via SPMT op 85 maar met de spelercalculatoris dat plots 89
Ik ben deus na de hoofdskills te trainen bezig met de conditie staat nu op 97 en nog niet voltraind
Ale ik hoop dat sommigen gelijk hebben en dat hij op zijn minst GK +83% haalt dan hebben we er mss nog wat winst op want zijn agressie 96% is zelfs voor mij teveel van het goede
De hoofdskills zijn 90 en 95 % de VS staat via SPMT op 85 maar met de spelercalculatoris dat plots 89
Ik ben deus na de hoofdskills te trainen bezig met de conditie staat nu op 97 en nog niet voltraind
Ale ik hoop dat sommigen gelijk hebben en dat hij op zijn minst GK +83% haalt dan hebben we er mss nog wat winst op want zijn agressie 96% is zelfs voor mij teveel van het goede
Mooie skills, die wordt zeker goed. Of die echt een topper wordt weet ik niet, maar zeker al rond 78-82.
X-Tenzo wrote:
Mooie skills, die wordt zeker goed. Of die echt een topper wordt weet ik niet, maar zeker al rond 78-82.
Laat het ons hopen zijn GK is nu 50% en er moeten nog 6 skills volledig getraind worden
cocquyt wrote:Wanneer ik heb geboden op een gratis speler, wanneer kiest die speler dan een ploeg uit de geboden ploegen ?
Er staat geen einddatum van de transfer bij een gratis speler.
Een gratis speler staat 2 dagen op de transferlijst. Of hij nu morgen of overmorgen gaat verkocht worden kun je niet weten tenzij je weet dat hij gisteren ook al op de TL stond.
Dark Tiger wrote:Moogt ge uw ploeg verkopen op EBay of zo?
Wat voor antwoord verwacht je daar nu op? Je weet best wel dat daar geen regels over bestaan.
Ik vind het alleszins maar niets, als we daar al mee gaan beginnen. Maar als jij echt geld nodig hebt, doe wat je niet laten kunt. Is het weinige geld dat het gekost heeft om SPFA te zijn dan zoveel waard?
Ik vind dat je een spel moet spelen voor de fun, niet voor het geld.
Voor een topteam zoals jij niet, maar voor teams uit C, D en ga zo verder kunnen dat erg bruikbare spelers worden. Ik koop vaak spelers met 1 slechte HS (69 ofzo) en die worden vaak ook 80, 81 ofzo, bovendien zijn ze niet duur en kun je ze voor het dubbele of meer verkopen als ze 75 zijn, want dat worden ze sowieso.
Je kan 3 miljoen uitgeven aan een speler met skills van rond de 80% en bij een verkoop hooguit 5 miljoen pakken. Of je geeft 5 miljoen uit aan een iets betere jeugdspeler en je pakt 10 miljoen bij een verkoop. Het is maar net hoe snel je iets wil bereiken. Ik werk bovendien niet eens met jeugd, het duurt me veel te lang eer ze zijn uitgetraind. Je maakt uiteindelijk ook meestal maar weinig winst en je hebt kans dat het helemaal niets wordt. Maar ieder zijn tactiek natuurlijk, daar is niets mis mee. De één doet het zo, en de ander doet het weer anders
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Ik heb net de vernieuwde versie van SPMT ingeladen en deze is succesvol verlopen aldus een berichtje achteraf maar als ik SPMT opstart dan krijg ik de gegevens van 01/09/07 om 10u en niet van vandaag.
Hoe komt dit
T-man wrote:Ik heb net de vernieuwde versie van SPMT ingeladen en deze is succesvol verlopen aldus een berichtje achteraf maar als ik SPMT opstart dan krijg ik de gegevens van 01/09/07 om 10u en niet van vandaag.
Hoe komt dit
Deed hij bij mij ook! Een simulatie later deed hij het weer goed!
T-man wrote:Ik heb net de vernieuwde versie van SPMT ingeladen en deze is succesvol verlopen aldus een berichtje achteraf maar als ik SPMT opstart dan krijg ik de gegevens van 01/09/07 om 10u en niet van vandaag.
Hoe komt dit
Omdat de sim nu bezig is en SPMT geen nieuwe gegevens kan laden. Volgens mij is het na de sim in orde.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Hoe komt dit
Omdat de sim nu bezig is en SPMT geen nieuwe gegevens kan laden. Volgens mij is het na de sim in orde.
Ah oké, tja logisch ook eh, ben maar pas wakker vandaar......