Gok op 45% agressie met je C-LM en B-RM, die CM's gaan 5-6 punten elk minder halen. Dat haal je niet meer op met die 50-55% agressie, die je wrts toch ergens een rode kaart gaat opleveren.T-man wrote:Morgen een belangrijk degradatieduel maar ik heb veel geschorsten en geblesseerden dus vraag ik hier een beetje raad. De scheids is 94% maar mijn C-LM en B-RM zijn 62% en 68% agressief dus kan ik max 30% spelen om geen rode kaarten te pakken. Maar ik denk eraan om op die posities 2 CM's uit te spelen zodat ik met 50à55% agressie kan spelen, goed idee of niet?? Ik weet dat men linies flink zullen dalen maar hoop dit te compenseren met agressiever te spelen![]()
Mijn tegenstrever zal wss met 25% of 30% agressie spelen.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
- Team Board Member
jow, sorry maar ik ben maar tot pagina 23 geraakt met het lezen, mijn vraag is eigenlijk simpel, is de kans groter dat je speler BV 83 % haalt bij en jeugdtainer die 100 % haalt (in dep laats van bv 68 %) en is het type jeugdcentrum ook van belang ??? ik bedoel een speler die uit een eenvoudig jeugdcentrum komt euh is de kans dan kleiner groter of evengroet of hij goed wordt ??? of ligt dat ook aan de divisie waar je in speelt
can you hear me ?? can you hear me ?? true the dark night FAR AWAY
i'm in pieces and i wonna cry, i'm in pieces and i just wonna die
check my team, FC De weedies
3 in H1669
3 in H1669
Het type van jeugdcentrum heeft alleen invloed op de termijn waarin de volgende jeugdspeler zou kunnen komen. Maar je kan evengoed een speler van 85% halen uit een prof. als uit een ultramodern jeugdcentrum.
Het is idd belangrijk dat je jeugdcoördinator 100% is op het moment dat je een jeugdspeler krijgt. De kans bestaat immers dat een jeugdtrainer met bvb 60% een jeugdspeler doorlaat die helemaal niet super is. Je maakt dus meer kans op een goede jeugdpeler bij een jeugdcoach van 100%.
Het is idd belangrijk dat je jeugdcoördinator 100% is op het moment dat je een jeugdspeler krijgt. De kans bestaat immers dat een jeugdtrainer met bvb 60% een jeugdspeler doorlaat die helemaal niet super is. Je maakt dus meer kans op een goede jeugdpeler bij een jeugdcoach van 100%.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
- Member of the Soccer Project Association
In het echt is het niet anders.Ron Jeremy wrote:Volgens mij heb je bij SP alleen maar Italiaanse fans. Al speel je catanaccio tot en met, de fans zijn alleen tevreden met een positief resultaatFikkiezero wrote:? Weeral iets bijgeleerd dan. Ik ga dan vanaf nu 100% stijl gaan spelen, veel goals is normaal attractiever voetbal. Normaal moet je dan dus ook fans winnenT-man wrote: Stijl maakt voor de linies niks uit, bij 100% stijl zullen er heel wat goals vallen en bij 0% zeer weinig tot geen..
Ik heb 2 jonge keepers die allebei uit mijn jeugdcentum komen (met trainer van 100%). Hun toekomstige prestaties gaan heel goed zijn.
Ik ben van plan om 1 van de 2 te verkopen. Kan ik die keeper het best verkopen wanneer die voltraind is? Ik vermoed dat ik er dan meer geld voor gaan krijgen dan wanneer ik die nu (onvoltraind) al verkoop. Klopt dit?
Alvast bedankt!
Ik ben van plan om 1 van de 2 te verkopen. Kan ik die keeper het best verkopen wanneer die voltraind is? Ik vermoed dat ik er dan meer geld voor gaan krijgen dan wanneer ik die nu (onvoltraind) al verkoop. Klopt dit?
Alvast bedankt!
-
Ja, meestal krijg je voor een voltrainde speler meer dan voor een onvoltrainde. Tenzij de laatste skills erg tegenvallen.gregoryon wrote:Ik heb 2 jonge keepers die allebei uit mijn jeugdcentum komen (met trainer van 100%). Hun toekomstige prestaties gaan heel goed zijn.
Alvast bedankt!
-
- Team President
Om mijn teamspirit het snelst op te krikken, is dat dan vooral vriendschappelijke bekerwedstrijden spelen? Ik heb nogal veel onvolgetrainde spelers dus verlies ik meestal.
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
-
De teamspirit zal bij VrB's iets meer stijgen dan bij Vr's. Indien je weinig wint kun je aan VrB's meedoen met weinig inschrijvingsgeld.KFC Heist wrote:Om mijn teamspirit het snelst op te krikken, is dat dan vooral vriendschappelijke bekerwedstrijden spelen? Ik heb nogal veel onvolgetrainde spelers dus verlies ik meestal.
-
- Team Board Member
nog een vraagje vantiennegen veel gesteld maar kheb echt geen zin om erachter te zoeken, het gaatover de ervaring hoeveel per wedstrijd komt erbij ??? in liga vrw en vrb ??? sry voor de "domme" vraag aja
can you hear me ?? can you hear me ?? true the dark night FAR AWAY
3 in H1669
3 in H1669
-
Volgens mij kan het enkel op de moraal invloed hebben, maar niet op de ts.hannibal wrote:Ik ben van plan om het contract van mijn assistent manager niet te verlengen. Hij is ongeveer een 5-tal seizoenen bij mij. Heeft dit invloed op de teamspirit? En geldt hetzelfde voor de andere stafleden die al even lang in dienst zijn?
-
Het heeft geen invloed op de teamspirit. Staff mag je al ontslaan na 3 weken zonder dat je spelers moraal verliezen, behalve je trainer wellicht maar na 1 seizoen (is verandert).hannibal wrote:Ik ben van plan om het contract van mijn assistent manager niet te verlengen. Hij is ongeveer een 5-tal seizoenen bij mij. Heeft dit invloed op de teamspirit? En geldt hetzelfde voor de andere stafleden die al even lang in dienst zijn?
-
Vr: ongeveer 16 wedstrijden voor 1%.cocksken wrote:nog een vraagje vantiennegen veel gesteld maar kheb echt geen zin om erachter te zoeken, het gaatover de ervaring hoeveel per wedstrijd komt erbij ??? in liga vrw en vrb ??? sry voor de "domme" vraag aja
VrB: ongeveer 8 wedstrijden voor 1%.
Beker en liga: ongeveer 4 wedstrijden voor 1%.
-
tegenwoordig krijgen mijn spelers van de ene dag op de andere een IO. is dat normaal of is dat omdat ik een oude versie van spmt heb dat er iets niet klopt?
bvb mn lb van 29 jaar, plots een IO maar de volgende dag was die alweer weg..
mijn jeugdgk had een IO in het begin, die is een tijd weggeweest, en nu is die terug.
mijn jeugdcb heeft nooit een IO gehad, nu plots wel
hetzelfde met mijn jeugdrf..
dat zijn er wel veel op korte tijd, terwijl dat anders altijd hetzelfde bleef.
is dat nu gewoon omdat ik een oude versie heb? ik wil geen nieuwe downloaden, want ik ben dan altijd al mijn gegevens kwijt geraakt daardoor..
mijn jeugdgk had een IO in het begin, die is een tijd weggeweest, en nu is die terug.
mijn jeugdcb heeft nooit een IO gehad, nu plots wel

is dat nu gewoon omdat ik een oude versie heb? ik wil geen nieuwe downloaden, want ik ben dan altijd al mijn gegevens kwijt geraakt daardoor..
-
Het ligt niet aan de oude versie van SPMT, ik gebruik die ook nog.Joeyve wrote:tegenwoordig krijgen mijn spelers van de ene dag op de andere een IO. is dat normaal of is dat omdat ik een oude versie van spmt heb dat er iets niet klopt?
mijn jeugdcb heeft nooit een IO gehad, nu plots welhetzelfde met mijn jeugdrf..
De IO van een voltrainde speler kan niet meer veranderen, behalve wanneer er een skill terugvalt met 5%.
Bij onvoltrainde spelers daarentegen kan de IO wel eens veranderen naarmate de skills van de spelers verbeteren. Bij middenvelder zal je bijvoorbeeld meestal de hoofdskills eerst trainen en dan zal de IO altijd passen zijn, maar als je dan koppen en schiten traint en die skills worden beter dan verdwijnt die IO.