Sex_Pistols wrote:ik denk als hij zijn contract vernieuwd, dat zijn moraal weer naar 100% gaat
Ik heb het net even getest omdat ik het me ook afvroeg, er veranderde niks qua moraal.
sorry had het verward met dit:
6 apr 2007 : Spelermoraal
Vanaf nu zal de moraal van een speler tot 100% stijgen van zodra hij bij een nieuwe club tekent. Een voetballer is immers altijd extra gemotiveerd om bij een nieuwe ploeg te kunnen beginnen.
Indien je een speler een sterk verbeterd contract aanbiedt zal zijn moraal stijgen. Hoeveel het is durf ik echter niet te zeggen.
Edit: ik heb het even uitgeprobeerd en een speler met 4% moraal heeft na verlenging 24% moraal. Maar volgens mij werkt dit niet meerdere keren achter elkaar.
Klein vraagje: hoeveel mindert de BP van een speler die 31 jaar wordt? 4? 5? 6?
Ondertussen zitten we al aan 500 pagina's met vraagjes.
Als je dit topic eens helemaal doorneemt denk ik dat je dan wel veel over SP weet. Je zou wel veel werk hebben.
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C S.53: 2e in C
Rutger Lazou wrote:Klein vraagje: hoeveel mindert de BP van een speler die 31 jaar wordt? 4? 5? 6?
Als je dit topic eens helemaal doorneemt denk ik dat je dan wel veel over SP weet. Je zou wel veel werk hebben.
Rutger Lazou wrote:Klein vraagje: hoeveel mindert de BP van een speler die 31 jaar wordt? 4? 5? 6?
Ongeveer 3 prestatiepunten.
3 maar? Bedankt.
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C S.53: 2e in C
kvk dries wrote:als je je instelling vann je team niet gemaakt hebt .
en je hebt bv. 2 cf's , waarvan 1 geblesseerd en 1 geschorst
wie neemt dan die plaats in ?
Dat kan eender welke speler zijn, best instellen dus.
Ik denk persoonlijk dat je een LF of Rf opgesteld krijgt door je assistent. Ik heb het alleen nooit uitgerobeerd.
Ik denk persoonlijk dat je een LF of Rf opgesteld krijgt door je assistent. Ik heb het alleen nooit uitgerobeerd.
sjoerd wrote:Het is wel het dak ja, je kunt het altijd aan een sheriff melden die het bod dan verwijderd of 'reeel' maakt.
ik vraag mij nog altijd af wat dat emailadres is? ik heb gemail naar sheriffs@soccerproject.com of iets in die aard denk ik
alleszins naar wat in silverblast zijn topic staat hier int begin maar nog geen antwoord
Dat is inderdaad het emailadres
En ik had gisteravond meteen al weer een mailtje gekregen dat er na overleg niets mis was met het bod en dat ik hem gewoon kon accepteren. Ik zal dus geluk gehad hebben dat precies iemand mijn speler nodig had zeker
hm ik had nochtans ook 2 dagen geleden gestuurd, en geen antwoord
Als je bijv. 10.000 loon geeft aan eenspeler geeft die 5.000 hoort te verdienen, vervolgens geef je winstprmie, en daarna weer is loon moet je dan 5 of 10.000 betalen
sc heerenveen wrote:Als je bijv. 10.000 loon geeft aan eenspeler geeft die 5.000 hoort te verdienen, vervolgens geef je winstprmie, en daarna weer is loon moet je dan 5 of 10.000 betalen
euh volgens mij betaal je dan meer dan 10 000, want eens hij 10 000 heeft gehad, gaat hij toch altijd maar meer vragen?volgens mij toch..
waarom zou je 10 000 geven aan een speler die 5000 hoort te verdienen eigenlijk?? ze vragen altijd meer en meer e..
mn cm van 32 waarbij zen prestatie op niks meer trok, vroeg zelfs een hoger loon
sc heerenveen wrote:Als je bijv. 10.000 loon geeft aan eenspeler geeft die 5.000 hoort te verdienen, vervolgens geef je winstprmie, en daarna weer is loon moet je dan 5 of 10.000 betalen
euh volgens mij betaal je dan meer dan 10 000, want eens hij 10 000 heeft gehad, gaat hij toch altijd maar meer vragen?volgens mij toch..
waarom zou je 10 000 geven aan een speler die 5000 hoort te verdienen eigenlijk?? ze vragen altijd meer en meer e..
mn cm van 32 waarbij zen prestatie op niks meer trok, vroeg zelfs een hoger loon
Oké wou het even weten ivm. met gratis transfers en andere spelers met hoge lonen.
sc heerenveen wrote: Oké wou het even weten ivm. met gratis transfers en andere spelers met hoge lonen.
Het tekengeld dat je een speler aanbiedt in zijn contract moet je bij de volgende contractbespreking niet meer betalen, mss ben je daar iets mee.
Dan ga je toch aanzienlijk meer loon en winst moeten betalen ipv dat rekengeld.
Bij gratis transfers moet je altijd de speler een beter contract aanbieden dan hij waard is. Je geeft als extra dus beter tekengeld ipv loon omdat je dat de bij de volgende contractbespreking niet meer zult moeten betalen, extra loon wel.