Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

sc heerenveen
Member of the Soccer Project Association

Post by sc heerenveen »

PiRLo wrote:
robstje wrote:Wanneer op het einde van het seizoen 2 ploegen een gelijk aantal punten hebben in het klassement, naarwaar wordt dan gekeken?
Uit de FAQ's, aub.
Wat betreft de gelijke stand in de competitie, wordt deze volgorde voor het rangschikken gehanteerd:

1. Punten
2. Gewonnen matchen
3. Doelsaldo
4. Gemaakte doelpunten
Is dat veranderd? volgens mij was het eerder punt 2 en dan punt 1.
hannibal
Team President

Post by hannibal »

PiRLo wrote:
robstje wrote:Wanneer op het einde van het seizoen 2 ploegen een gelijk aantal punten hebben in het klassement, naarwaar wordt dan gekeken?
Uit de FAQ's, aub.
Wat betreft de gelijke stand in de competitie, wordt deze volgorde voor het rangschikken gehanteerd:

1. Punten
2. Gewonnen matchen
3. Doelsaldo
4. Gemaakte doelpunten
Wat gebeurt er indien alles gelijk blijkt te zijn?(is bij mij theoretisch nog mogelijk)
I love it when a plan comes together.
Image
chelsea. fc
Team Manager

Post by chelsea. fc »

onderlingen duels en dan waarschijnlijk testmatchen he :D
T-man

Post by T-man »

Kan ik een speler die op de TL staat, maar waar nog niet op geboden is, zijn verkoopbedrag aanpassen zonder dat hij terug 2 dagen onaanvaardbaar is??
Team = AC ManU (B2)
yockr

Post by yockr »

T-man wrote:Kan ik een speler die op de TL staat, maar waar nog niet op geboden is, zijn verkoopbedrag aanpassen zonder dat hij terug 2 dagen onaanvaardbaar is??
Nee.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
T-man

Post by T-man »

yockr wrote:
T-man wrote:Kan ik een speler die op de TL staat, maar waar nog niet op geboden is, zijn verkoopbedrag aanpassen zonder dat hij terug 2 dagen onaanvaardbaar is??
Nee.
Spijtig, thx :wink:
Team = AC ManU (B2)
Joeyve

Post by Joeyve »

waar moet ik aangeven dat ik een te hoog bod krijg voor een speler?
vorige keer dat ik naar de sheriffs mailde heb ik geen antwoord gehad,
en als ik kijk bij managers->valsspelers, geef ik dan niet gewoon mijzelf aan en kan ik zo niet geband worden?
want er staat dan voor te zoeken naar een manager, en die te selecteren..ik durf niet verder gaan :P
krijg je de kans om een bericht in te typen of niet?
Svens0n

Post by Svens0n »

Joeyve wrote:waar moet ik aangeven dat ik een te hoog bod krijg voor een speler?
en als ik kijk bij managers->valsspelers, geef ik dan niet gewoon mijzelf aan en kan ik zo niet geband worden?
want er staat dan voor te zoeken naar een manager, en die te selecteren..ik durf niet verder gaan :P
Als je een valsspeler aangeeft moet je een reden intypen dacht ik ja. Dus je krijgt de kans om een bericht in te typen :)
Joeyve

Post by Joeyve »

Svens0n wrote:
Joeyve wrote:waar moet ik aangeven dat ik een te hoog bod krijg voor een speler?
Als je een valsspeler aangeeft moet je een reden intypen dacht ik ja. Dus je krijgt de kans om een bericht in te typen :)
ah ok, heb het via managers-> valsspelers dan gedaan en idd een bericht kunnen in typen. tnx :wink:
bats1903

Post by bats1903 »

Joeyve wrote:
Svens0n wrote:
ah ok, heb het via managers-> valsspelers dan gedaan en idd een bericht kunnen in typen. tnx :wink:
Je kan ook beter de manager die het bod gedaan heeft aangeven. Dat is ook voor ons de makkelijkste manier.
ImageImageImage
Krikkers

Post by Krikkers »

Hoe komt het dat er opeens zoveel Vaticaanse jeugdcoördinators zijn??
Er zijn er nu 9 die in de aanbieding staan... :?
Image
Joeyve

Post by Joeyve »

bats1903 wrote:Je kan ook beter de manager die het bod gedaan heeft aangeven. Dat is ook voor ons de makkelijkste manier.
ah, nja te laat :oops: ma kben ni zeker of het echt een te hoog bod is zenne..
jona

Post by jona »

Krikkers wrote:Hoe komt het dat er opeens zoveel Vaticaanse jeugdcoördinators zijn??
Er zijn er nu 9 die in de aanbieding staan... :?
Geen idee, ik begin haast te denken dat dit in realtie staat met het aantal aangenomen heiligen :wink:
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
hannibal
Team President

Post by hannibal »

Als een jeugdspeler zonder training geen IO heeft, kan dat na het voltrainen van enkele skills nog veranderen?
I love it when a plan comes together.
Image
jona

Post by jona »

Vraagje: ik zie dat een manager bij een transfer veel te veel heeft ontvangen. Ik vermoedt dat ie meerdere teams heeft, maar kan het niet geheell hard maken. Wel zie ik iets opmerkelijks (wat ik nu niet laat zien, om onterechte beschuldgingen te vermijden) wat er wrs iets mee te maken heeft. Kan ik al die gegevens bij elkaar doen en naar de sheriff doen en hem al die gegevens laten matchen of moet ik keihard bewijs hebben?
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”