Is dat veranderd? volgens mij was het eerder punt 2 en dan punt 1.PiRLo wrote:Uit de FAQ's, aub.robstje wrote:Wanneer op het einde van het seizoen 2 ploegen een gelijk aantal punten hebben in het klassement, naarwaar wordt dan gekeken?
Wat betreft de gelijke stand in de competitie, wordt deze volgorde voor het rangschikken gehanteerd:
1. Punten
2. Gewonnen matchen
3. Doelsaldo
4. Gemaakte doelpunten
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Wat gebeurt er indien alles gelijk blijkt te zijn?(is bij mij theoretisch nog mogelijk)PiRLo wrote:Uit de FAQ's, aub.robstje wrote:Wanneer op het einde van het seizoen 2 ploegen een gelijk aantal punten hebben in het klassement, naarwaar wordt dan gekeken?
Wat betreft de gelijke stand in de competitie, wordt deze volgorde voor het rangschikken gehanteerd:
1. Punten
2. Gewonnen matchen
3. Doelsaldo
4. Gemaakte doelpunten
I love it when a plan comes together.

-
- Team Manager
-
waar moet ik aangeven dat ik een te hoog bod krijg voor een speler?
vorige keer dat ik naar de sheriffs mailde heb ik geen antwoord gehad,
en als ik kijk bij managers->valsspelers, geef ik dan niet gewoon mijzelf aan en kan ik zo niet geband worden?
want er staat dan voor te zoeken naar een manager, en die te selecteren..ik durf niet verder gaan
krijg je de kans om een bericht in te typen of niet?
en als ik kijk bij managers->valsspelers, geef ik dan niet gewoon mijzelf aan en kan ik zo niet geband worden?
want er staat dan voor te zoeken naar een manager, en die te selecteren..ik durf niet verder gaan

Als je een valsspeler aangeeft moet je een reden intypen dacht ik ja. Dus je krijgt de kans om een bericht in te typenJoeyve wrote:waar moet ik aangeven dat ik een te hoog bod krijg voor een speler?
want er staat dan voor te zoeken naar een manager, en die te selecteren..ik durf niet verder gaan![]()

-
ah ok, heb het via managers-> valsspelers dan gedaan en idd een bericht kunnen in typen. tnxSvens0n wrote:Als je een valsspeler aangeeft moet je een reden intypen dacht ik ja. Dus je krijgt de kans om een bericht in te typenJoeyve wrote:waar moet ik aangeven dat ik een te hoog bod krijg voor een speler?
want er staat dan voor te zoeken naar een manager, en die te selecteren..ik durf niet verder gaan![]()

-
Je kan ook beter de manager die het bod gedaan heeft aangeven. Dat is ook voor ons de makkelijkste manier.Joeyve wrote:ah ok, heb het via managers-> valsspelers dan gedaan en idd een bericht kunnen in typen. tnxSvens0n wrote:Als je een valsspeler aangeeft moet je een reden intypen dacht ik ja. Dus je krijgt de kans om een bericht in te typenJoeyve wrote:waar moet ik aangeven dat ik een te hoog bod krijg voor een speler?

-
Geen idee, ik begin haast te denken dat dit in realtie staat met het aantal aangenomen heiligenKrikkers wrote:Hoe komt het dat er opeens zoveel Vaticaanse jeugdcoördinators zijn??
Er zijn er nu 9 die in de aanbieding staan...

Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
-
Vraagje: ik zie dat een manager bij een transfer veel te veel heeft ontvangen. Ik vermoedt dat ie meerdere teams heeft, maar kan het niet geheell hard maken. Wel zie ik iets opmerkelijks (wat ik nu niet laat zien, om onterechte beschuldgingen te vermijden) wat er wrs iets mee te maken heeft. Kan ik al die gegevens bij elkaar doen en naar de sheriff doen en hem al die gegevens laten matchen of moet ik keihard bewijs hebben?
Teamnaam :Heracles