Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik vind de berekening van Heerenveen wel leuk, en misschien werkt het ook wel zo!
Ik denk dat de verschillen vrij klein zijn, waardoor het niet makkelijk is het te bewijzen, maar dat de manier waarop hij het voorstelt best wel eens de juiste kan zijn.
Ik denk sowieso dat het altijd positief is om 1 middenvelder op offensief of defensief te zetten.
En nu een vraagje;
Hoe zit dat met stafleden en hun pensionering? Mijn trainer is 63 en bijna toe aan zijn contractverlenging. Ik wil hem zo lang mogelijk vastleggen.
Is het zo dat hij na zijn 65e geen contract meer kan verlengen, of gaat hij ineens met pensioen?
Ik wil hem zo lang mogelijk vastleggen, wat is de beste manier?
Ik denk dat de verschillen vrij klein zijn, waardoor het niet makkelijk is het te bewijzen, maar dat de manier waarop hij het voorstelt best wel eens de juiste kan zijn.
Ik denk sowieso dat het altijd positief is om 1 middenvelder op offensief of defensief te zetten.
En nu een vraagje;
Hoe zit dat met stafleden en hun pensionering? Mijn trainer is 63 en bijna toe aan zijn contractverlenging. Ik wil hem zo lang mogelijk vastleggen.
Is het zo dat hij na zijn 65e geen contract meer kan verlengen, of gaat hij ineens met pensioen?
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
Een stafflid zal zijn laatste contract nog uitdoen vanaf 65 jaar en dan op pensioen. Dus verlengen 1 dag vooraleer hij 65 wordt, als je hem nog lang wilt houden.sljivovica wrote: En nu een vraagje;
-
-
Nee 100% zeker dat die ook een verjaardag hebben. IIg te zien met SPMTsljivovica wrote:dank u!
Zijn verjaardag valt op de eerste dag van het seizoen neem ik aan?

Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Laatste winnaar Forum-cup
-
als je 1M hebt tot hoeveel kan je op 1 speler bieden
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
-
Je moet gewoon 0,4 aanhouden, dat komt er echt wel dicht in de buurt. Anders moet je gaan gokken naar honderdsten, en dat is niet nodig voor waar jij mee bezig bent.terry wrote:Ik heb zelf nog een vraagje, ik kan de nieuwe SPMT niet downloaden. Weet iemand of de geschatte prestatie daar volledig klopt? Want ik dacht dat een speler 0.4prestatie verliest per % moraal/fitheid die hij verliest, maar volgens SPMT klopt die 0.4 niet volledig en is het iets minder.
Wat is het?