racingboj wrote:kan er mij iemand vertellen hoeveel de linierating stijgt per 5% agressie meer ?
Ik vraag dit omdat ik van plan ben om donderdag agressief uit de hoek te komen, maar dit gaat weliswaar niet met mijn volledige A-ploeg maar een mix van A en B-ploeg. Ik zal dus prestatie inboeten en ik wil weten of ik dit kan compenseren door zo'n 30% agressiever te gaan spelen dan mijn tegenstander.
Volgens mij in totaal 10-12% tussen 0 en 100 agressie, dus 0,5-0,6 per 5%.
15 % linierating per 100% agressie. Dus 1.5% oer 10% agressie.
Als racingboj 30% agressiever speelt zal er 4.5% linierating bijkomen.
yanniske wrote:als je bied net voor de speler afloopt, komt er toch 1 dag bij, dus bv. woensdag 4.00 uur => bod dinsdag 19.00 uur
woensdag word donderdag
yanniske wrote:als je bied net voor de speler afloopt, komt er toch 1 dag bij, dus bv. woensdag 4.00 uur => bod dinsdag 19.00 uur
woensdag word donderdag
Heb een vies probleempje: heb DA afgesproken met een bepaalde manager en toen vroeg een andere manager ook naar DA, dus ik naar eer en geweten een naief antwoord gegeven:
mss lullig voor je, maar heb met een andere manager al DA afgesproken... Ik wil dat eerlijk nakomen... Hoop dat je er begrip voor hebt.
Grtz. jona
Nu bied ie dus een bedrag dat gelijk is aan de DA die ik met die andere had overlegt: wat te doen?
Dit krijg ik van hem:
Snap ik wel. Ik weet natuurlijk ook niet wat je hebt afgesproken, maar ik probeer het toch nog is
X-Tenzo wrote:
Als je 2 wedstrijden speelt, dan wel ja. Maar het is toch echt 5% per wedtrijd hoor, al jaren.
Dat klopt, 5% voor alle wedstrijden. Volgens mij is Yockr in de war met de moraal die er af gaat.
volgens mij heeft yockr toch gelijk en is het 10 % moraal voor een liga en bekermatch ..
100% nee. The Skunks heeft vannacht ook in de beker gespeeld, en die heeft zelfs al zijn spelers op 96% moraal. Dikke 100% zeker tussen de 4 en 5% per wedstrijd.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
wat betekent 'DA'.. ben nieuw en weet sommige afkortingen niet..
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)