Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

yockr
Member of the Soccer Project Association

Post by yockr »

Maxime wrote:wat betekent 'DA'.. ben nieuw en weet sommige afkortingen niet.. :oops:
Directe acceptatie (van een bod op een speler).
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
yockr

Post by yockr »

wesletje wrote:wanneer wordt een speler die 'gratis' verkocht wordt, effectief de deur uitgesmeten en bij de andere ploeg aangenomen?
Een speler komt gratis op de transferlijst wanneer hij ontslagen is en je kan ook zelf kiezen om een speler gratis te verkopen. Een gratis speler staat 2 dagen op de transferlijst en vertrekt dan naar het team dat hem het beste contract heeft aangeboden.
bus
Team Board Member

Post by bus »

yockr wrote:
wesletje wrote:wanneer wordt een speler die 'gratis' verkocht wordt, effectief de deur uitgesmeten en bij de andere ploeg aangenomen?
Een speler komt gratis op de transferlijst wanneer hij ontslagen is en je kan ook zelf kiezen om een speler gratis te verkopen. Een gratis speler staat 2 dagen op de transferlijst en vertrekt dan naar het team dat hem het beste contract heeft aangeboden.
Zakt de teamspirit ook als je een speler gratis laat vertrekken?
Bus
F.C. de Billekletsers
Nivram Ra

Post by Nivram Ra »

bus wrote:
yockr wrote:
Ja, het word gewoon gezien als een verkochte speler.. :wink:
Image
Joeyve

Post by Joeyve »

Nivram Ra wrote:
bus wrote:
yockr wrote:Een speler komt gratis op de transferlijst wanneer hij ontslagen is en je kan ook zelf kiezen om een speler gratis te verkopen. Een gratis speler staat 2 dagen op de transferlijst en vertrekt dan naar het team dat hem het beste contract heeft aangeboden.
Ja, het word gewoon gezien als een verkochte speler.. :wink:
als je hem ontslaat geraak je toch geen teamspirit kwijt? en dan staat hij er ook gratis op e :wink:
yockr

Post by yockr »

Joeyve wrote: als je hem ontslaat geraak je toch geen teamspirit kwijt? en dan staat hij er ook gratis op e :wink:
Maar dan moet je wel een ontslagvergoeding betalen en die kan soms wel veel zijn.
Joeyve

Post by Joeyve »

yockr wrote:
Joeyve wrote: als je hem ontslaat geraak je toch geen teamspirit kwijt? en dan staat hij er ook gratis op e :wink:
Maar dan moet je wel een ontslagvergoeding betalen en die kan soms wel veel zijn.
ja maja, zijn vraag ging over de teamspirit he, die ontslagvergoeding ziet hij zelf wel en kan hij zelf wel over beslissen :wink:
yockr

Post by yockr »

X-Tenzo wrote:
yockr wrote:
X-Tenzo wrote: 5% geldt voor alle wedstrijden.
10% moraal voor liga & beker
Als je 2 wedstrijden speelt, dan wel ja. Maar het is toch echt 5% per wedtrijd hoor, al jaren.
Ik heb het eens getest omdat ik toch wel vrij zeker was dat het meer dan 5% bedraagt. En ik kom bij de ene speler 8% uit, bij een andere 9%. Ik heb bij beide spelers die ik wist dat ze in de liga gingen spelen voor het team van mijn vriend de moraal opgeschreven. En het team speelt enkel in de liga.
Speler 1 is van 0% moraal naar 8% moraal gestegen.
Speler 2 is van 25% moraal naar 34% moraal gestegen.
De moraalstijging voor een ligawedstrijd ligt dus tussen 8 en 9% of het is variabel.
tomv
Team Board Member

Post by tomv »

Hoe lang duurt het tegen dat een gratis speler getransfereerd wordt? (ik bied de gratis speler aan en er is al interesse van diverse ploegen)
Manager: Tom Verkest
Club: Sv Kortrijk
Nivram Ra

Post by Nivram Ra »

tomv wrote:Hoe lang duurt het tegen dat een gratis speler getransfereerd wordt? (ik bied de gratis speler aan en er is al interesse van diverse ploegen)
Als hij aangeboden word door iemand die speelt, bepaalt hij wanneer etc.
Wanneer de voetbalspeler ploegloos is, kan dat de dag erna al zijn.
Image
tomv
Team Board Member

Post by tomv »

Nivram Ra wrote:
tomv wrote:Hoe lang duurt het tegen dat een gratis speler getransfereerd wordt? (ik bied de gratis speler aan en er is al interesse van diverse ploegen)
Als hij aangeboden word door iemand die speelt, bepaalt hij wanneer etc.
Wanneer de voetbalspeler ploegloos is, kan dat de dag erna al zijn.
Want ik heb zo'n 9 spelers gratis op de lijst gezet omdat ik dringend ruimte nodig heb voor andere spelers en aangezien het toch niet zo'n goeie zijn maakt het mij niet uit voor de 10k extra. Dus de speler kan na 2 dagen al weg zijn of na 4 pas?
yockr

Post by yockr »

tomv wrote:Want ik heb zo'n 9 spelers gratis op de lijst gezet omdat ik dringend ruimte nodig heb voor andere spelers en aangezien het toch niet zo'n goeie zijn maakt het mij niet uit voor de 10k extra. Dus de speler kan na 2 dagen al weg zijn of na 4 pas?
Gratis spelers staan 2 dagen op de transferlijst. Als het met een startbod is (vb. € 0) duurt het minimum 7 dagen, tenzij je na minimum 2 dagen direct accepteert.
tomv
Team Board Member

Post by tomv »

yockr wrote:
tomv wrote:Want ik heb zo'n 9 spelers gratis op de lijst gezet omdat ik dringend ruimte nodig heb voor andere spelers en aangezien het toch niet zo'n goeie zijn maakt het mij niet uit voor de 10k extra. Dus de speler kan na 2 dagen al weg zijn of na 4 pas?
Gratis spelers staan 2 dagen op de transferlijst. Als het met een startbod is (vb. € 0) duurt het minimum 7 dagen, tenzij je na minimum 2 dagen direct accepteert.
Ok thx hier was het me om te doen :wink:
**Défutt**

Post by **Défutt** »

kan je zonder geband te worden iemands team overnemen (met toestemming ofcourse) ;)
Nivram Ra

Post by Nivram Ra »

**Défutt** wrote:kan je zonder geband te worden iemands team overnemen (met toestemming ofcourse) ;)
Ja, mag altijd, mits je je andere account met rust laat en niet meer inlogt.
Noch, ik raad je aan je huidige account te behouden.. :wink:
Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”