Directe acceptatie (van een bod op een speler).Maxime wrote:wat betekent 'DA'.. ben nieuw en weet sommige afkortingen niet..
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Een speler komt gratis op de transferlijst wanneer hij ontslagen is en je kan ook zelf kiezen om een speler gratis te verkopen. Een gratis speler staat 2 dagen op de transferlijst en vertrekt dan naar het team dat hem het beste contract heeft aangeboden.wesletje wrote:wanneer wordt een speler die 'gratis' verkocht wordt, effectief de deur uitgesmeten en bij de andere ploeg aangenomen?
Zakt de teamspirit ook als je een speler gratis laat vertrekken?yockr wrote:Een speler komt gratis op de transferlijst wanneer hij ontslagen is en je kan ook zelf kiezen om een speler gratis te verkopen. Een gratis speler staat 2 dagen op de transferlijst en vertrekt dan naar het team dat hem het beste contract heeft aangeboden.wesletje wrote:wanneer wordt een speler die 'gratis' verkocht wordt, effectief de deur uitgesmeten en bij de andere ploeg aangenomen?
Bus
F.C. de Billekletsers
F.C. de Billekletsers
-
Ja, het word gewoon gezien als een verkochte speler..bus wrote:Zakt de teamspirit ook als je een speler gratis laat vertrekken?yockr wrote:Een speler komt gratis op de transferlijst wanneer hij ontslagen is en je kan ook zelf kiezen om een speler gratis te verkopen. Een gratis speler staat 2 dagen op de transferlijst en vertrekt dan naar het team dat hem het beste contract heeft aangeboden.wesletje wrote:wanneer wordt een speler die 'gratis' verkocht wordt, effectief de deur uitgesmeten en bij de andere ploeg aangenomen?

-
als je hem ontslaat geraak je toch geen teamspirit kwijt? en dan staat hij er ook gratis op eNivram Ra wrote:Ja, het word gewoon gezien als een verkochte speler..bus wrote:Zakt de teamspirit ook als je een speler gratis laat vertrekken?yockr wrote:Een speler komt gratis op de transferlijst wanneer hij ontslagen is en je kan ook zelf kiezen om een speler gratis te verkopen. Een gratis speler staat 2 dagen op de transferlijst en vertrekt dan naar het team dat hem het beste contract heeft aangeboden.

-
ja maja, zijn vraag ging over de teamspirit he, die ontslagvergoeding ziet hij zelf wel en kan hij zelf wel over beslissenyockr wrote:Maar dan moet je wel een ontslagvergoeding betalen en die kan soms wel veel zijn.Joeyve wrote: als je hem ontslaat geraak je toch geen teamspirit kwijt? en dan staat hij er ook gratis op e

-
Ik heb het eens getest omdat ik toch wel vrij zeker was dat het meer dan 5% bedraagt. En ik kom bij de ene speler 8% uit, bij een andere 9%. Ik heb bij beide spelers die ik wist dat ze in de liga gingen spelen voor het team van mijn vriend de moraal opgeschreven. En het team speelt enkel in de liga.X-Tenzo wrote:Als je 2 wedstrijden speelt, dan wel ja. Maar het is toch echt 5% per wedtrijd hoor, al jaren.yockr wrote:10% moraal voor liga & bekerX-Tenzo wrote: 5% geldt voor alle wedstrijden.
Speler 1 is van 0% moraal naar 8% moraal gestegen.
Speler 2 is van 25% moraal naar 34% moraal gestegen.
De moraalstijging voor een ligawedstrijd ligt dus tussen 8 en 9% of het is variabel.
Want ik heb zo'n 9 spelers gratis op de lijst gezet omdat ik dringend ruimte nodig heb voor andere spelers en aangezien het toch niet zo'n goeie zijn maakt het mij niet uit voor de 10k extra. Dus de speler kan na 2 dagen al weg zijn of na 4 pas?Nivram Ra wrote:Als hij aangeboden word door iemand die speelt, bepaalt hij wanneer etc.tomv wrote:Hoe lang duurt het tegen dat een gratis speler getransfereerd wordt? (ik bied de gratis speler aan en er is al interesse van diverse ploegen)
Wanneer de voetbalspeler ploegloos is, kan dat de dag erna al zijn.
Manager: Tom Verkest
Club: Sv Kortrijk
-
Gratis spelers staan 2 dagen op de transferlijst. Als het met een startbod is (vb. € 0) duurt het minimum 7 dagen, tenzij je na minimum 2 dagen direct accepteert.tomv wrote:Want ik heb zo'n 9 spelers gratis op de lijst gezet omdat ik dringend ruimte nodig heb voor andere spelers en aangezien het toch niet zo'n goeie zijn maakt het mij niet uit voor de 10k extra. Dus de speler kan na 2 dagen al weg zijn of na 4 pas?
Ok thx hier was het me om te doenyockr wrote:Gratis spelers staan 2 dagen op de transferlijst. Als het met een startbod is (vb. € 0) duurt het minimum 7 dagen, tenzij je na minimum 2 dagen direct accepteert.tomv wrote:Want ik heb zo'n 9 spelers gratis op de lijst gezet omdat ik dringend ruimte nodig heb voor andere spelers en aangezien het toch niet zo'n goeie zijn maakt het mij niet uit voor de 10k extra. Dus de speler kan na 2 dagen al weg zijn of na 4 pas?

Manager: Tom Verkest
-