Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
jeugdspelers en conditie
Ik heb eens gehoord dat als je wilt dat je jeugdspelers sneller trainen, je eerst hun concitie boven de 60 moet laten gaan.
Is dit eigenlijk wel waar?
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: jeugdspelers en conditie
Voor zover ik weet is dit niet waar.ecuador wrote:Ik heb eens gehoord dat als je wilt dat je jeugdspelers sneller trainen, je eerst hun concitie boven de 60 moet laten gaan.
Je traint best eerst de hoofdskills

Boeren!
-
Re: jeugdspelers en conditie
Als je eerst de conditie traint, gaan je spelers juist trager voltraind zijn doordat die skill snel weer vermindert.ecuador wrote:Ik heb eens gehoord dat als je wilt dat je jeugdspelers sneller trainen, je eerst hun concitie boven de 60 moet laten gaan.
-
Bij een eenvoudig jeugdcentrum krijg je om de 60 dagen een kans op een jeugdspeler. Bij een proffessioneel om de 30 dagen en bij een ultra-modern is dat om de 20 dagen.Jurgend71 wrote:Waar kan je zien of hoe kunt u dit zien dat je een jeugdspeler gaat krijgen (of kans daartoe):?:
ik heb een eenvoudig jeugdcentrum , een jeugdcordinator van 100% en een scout van 100%..maar zie nergens iets van jeugdspelers??
alvast bedankt
Ok, bedankt voor je antwoord, maar hoe kunt u zien aan hoeveel dagen je zit?yockr wrote:Bij een eenvoudig jeugdcentrum krijg je om de 60 dagen een kans op een jeugdspeler. Bij een proffessioneel om de 30 dagen en bij een ultra-modern is dat om de 20 dagen.Jurgend71 wrote:Waar kan je zien of hoe kunt u dit zien dat je een jeugdspeler gaat krijgen (of kans daartoe):?:
ik heb een eenvoudig jeugdcentrum , een jeugdcordinator van 100% en een scout van 100%..maar zie nergens iets van jeugdspelers??
alvast bedankt
-
Je eerste jeugdspeler kun je al binnen de 20 dagen nadat je eenvoudig jeugdcentrum is afgewerkt krijgen. Vanaf dan gelden de hierboven vermelde periodes (Je kunt gemakkelijk in de geschiedenis van je club zien wanneer de laatste kans was).Jurgend71 wrote:Ok, bedankt voor je antwoord, maar hoe kunt u zien aan hoeveel dagen je zit?
Ik had net taktiek ingesteld en toen ik op bewaren drukte kwam de sim
Telt de taktiek nog mee
Telt de taktiek nog mee

Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
-
ik denk het niet, tenzij je een team geladen hebt ofzo, want als je bv je B-team laadt, dan bewaart hij automatisch, nuja als je niet bewaard hebt, dan gaat het normaal niet bewaard zijn9jantje9 wrote:Ik had net taktiek ingesteld en toen ik op bewaren drukte kwam de sim
Telt de taktiek nog mee
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
visje69 wrote:ik denk het niet, tenzij je een team geladen hebt ofzo, want als je bv je B-team laadt, dan bewaart hij automatisch, nuja als je niet bewaard hebt, dan gaat het normaal niet bewaard zijn9jantje9 wrote:Ik had net taktiek ingesteld en toen ik op bewaren drukte kwam de sim
Telt de taktiek nog mee

nouw ff hopen
Team: Soup_a_cup
-
Ik weet niet hoeveel moraal hij had voor hij op de TL kwam?real wrote:is da normaal kheb mn CM op de TL gezet en nu ist ier er af gegaan geen bod ontvangen en hie heeft maar 50 moraal meer
Misschien ging er 25% af toen hij erop geplaatst werd, en nog eens 25% als je hem er weer van haalt.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
Dat is inderdaad zo. Als je een speler niet verkoopt verliest hij nog meer moraal.Fikkiezero wrote:Ik weet niet hoeveel moraal hij had voor hij op de TL kwam?real wrote:is da normaal kheb mn CM op de TL gezet en nu ist ier er af gegaan geen bod ontvangen en hie heeft maar 50 moraal meer
Misschien ging er 25% af toen hij erop geplaatst werd, en nog eens 25% als je hem er weer van haalt.
ahzo wist ik niet wel dwaasX-Tenzo wrote:Dat is inderdaad zo. Als je een speler niet verkoopt verliest hij nog meer moraal.Fikkiezero wrote:Ik weet niet hoeveel moraal hij had voor hij op de TL kwam?real wrote:is da normaal kheb mn CM op de TL gezet en nu ist ier er af gegaan geen bod ontvangen en hie heeft maar 50 moraal meer