Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

ecuador
Assistant Coach

jeugdspelers en conditie

Post by ecuador »

Ik heb eens gehoord dat als je wilt dat je jeugdspelers sneller trainen, je eerst hun concitie boven de 60 moet laten gaan.

Is dit eigenlijk wel waar?
robstje
Member of the Soccer Project Association

Re: jeugdspelers en conditie

Post by robstje »

ecuador wrote:Ik heb eens gehoord dat als je wilt dat je jeugdspelers sneller trainen, je eerst hun concitie boven de 60 moet laten gaan.

Voor zover ik weet is dit niet waar.
Je traint best eerst de hoofdskills :wink:
Image
Boeren!
yockr

Re: jeugdspelers en conditie

Post by yockr »

ecuador wrote:Ik heb eens gehoord dat als je wilt dat je jeugdspelers sneller trainen, je eerst hun concitie boven de 60 moet laten gaan.

Als je eerst de conditie traint, gaan je spelers juist trager voltraind zijn doordat die skill snel weer vermindert.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Jurgend71
Assistant Coach

Post by Jurgend71 »

Waar kan je zien of hoe kunt u dit zien dat je een jeugdspeler gaat krijgen (of kans daartoe):?:
ik heb een eenvoudig jeugdcentrum , een jeugdcordinator van 100% en een scout van 100%.. :roll: maar zie nergens iets van jeugdspelers??

alvast bedankt :wink:
yockr

Post by yockr »

Jurgend71 wrote:Waar kan je zien of hoe kunt u dit zien dat je een jeugdspeler gaat krijgen (of kans daartoe):?:
ik heb een eenvoudig jeugdcentrum , een jeugdcordinator van 100% en een scout van 100%.. :roll: maar zie nergens iets van jeugdspelers??

Bij een eenvoudig jeugdcentrum krijg je om de 60 dagen een kans op een jeugdspeler. Bij een proffessioneel om de 30 dagen en bij een ultra-modern is dat om de 20 dagen.
Jurgend71
Assistant Coach

Post by Jurgend71 »

yockr wrote:
Jurgend71 wrote:Waar kan je zien of hoe kunt u dit zien dat je een jeugdspeler gaat krijgen (of kans daartoe):?:

Bij een eenvoudig jeugdcentrum krijg je om de 60 dagen een kans op een jeugdspeler. Bij een proffessioneel om de 30 dagen en bij een ultra-modern is dat om de 20 dagen.
Ok, bedankt voor je antwoord, maar hoe kunt u zien aan hoeveel dagen je zit?
yockr

Post by yockr »

Jurgend71 wrote:Ok, bedankt voor je antwoord, maar hoe kunt u zien aan hoeveel dagen je zit?
Je eerste jeugdspeler kun je al binnen de 20 dagen nadat je eenvoudig jeugdcentrum is afgewerkt krijgen. Vanaf dan gelden de hierboven vermelde periodes (Je kunt gemakkelijk in de geschiedenis van je club zien wanneer de laatste kans was).
9jantje9

Post by 9jantje9 »

Ik had net taktiek ingesteld en toen ik op bewaren drukte kwam de sim
Telt de taktiek nog mee :?:
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
visje69

Post by visje69 »

9jantje9 wrote:Ik had net taktiek ingesteld en toen ik op bewaren drukte kwam de sim
ik denk het niet, tenzij je een team geladen hebt ofzo, want als je bv je B-team laadt, dan bewaart hij automatisch, nuja als je niet bewaard hebt, dan gaat het normaal niet bewaard zijn
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
9jantje9

Post by 9jantje9 »

visje69 wrote:
9jantje9 wrote:Ik had net taktiek ingesteld en toen ik op bewaren drukte kwam de sim
ik denk het niet, tenzij je een team geladen hebt ofzo, want als je bv je B-team laadt, dan bewaart hij automatisch, nuja als je niet bewaard hebt, dan gaat het normaal niet bewaard zijn
:oops: heb men a-tema opgesteld tegen een slecht team
nouw ff hopen
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
real

Post by real »

is da normaal kheb mn CM op de TL gezet en nu ist ier er af gegaan geen bod ontvangen en hie heeft maar 50 moraal meer :?
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

real wrote:is da normaal kheb mn CM op de TL gezet en nu ist ier er af gegaan geen bod ontvangen en hie heeft maar 50 moraal meer :?
Ik weet niet hoeveel moraal hij had voor hij op de TL kwam?

Misschien ging er 25% af toen hij erop geplaatst werd, en nog eens 25% als je hem er weer van haalt.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Fikkiezero wrote:
real wrote:is da normaal kheb mn CM op de TL gezet en nu ist ier er af gegaan geen bod ontvangen en hie heeft maar 50 moraal meer :?

Misschien ging er 25% af toen hij erop geplaatst werd, en nog eens 25% als je hem er weer van haalt.
Dat is inderdaad zo. Als je een speler niet verkoopt verliest hij nog meer moraal.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
real

Post by real »

X-Tenzo wrote:
Fikkiezero wrote:

Dat is inderdaad zo. Als je een speler niet verkoopt verliest hij nog meer moraal.
ahzo wist ik niet wel dwaas :? mn speler eef nu gewoon weg 50 moraal minder :? van 100 naar 50 :? is gwn weg veel te veel mss herleiden tot 25 verlies maar want 50 is absoluut teveel
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Als je het logisch bekijkt is het wel normaal hé. Niemand wil die arme jongen hebben dus is het normaal dat hij in een flinke dip zit toch.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”